Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Speedwobble
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Speedwobble

    Carburateur fiets houdt bij warme motor z’n stationair niet en valt uit…

    Vraagje aan de kenners; m’n ‘86 Soes GSX-R 1100 start en rijdt uitstekend. Echter af en toe, als de motor warm is, kan hij zijn stationair niet vasthouden en valt uit. Start wel weer onmiddelijk. Carburateurs vuil en tijd voor een schoonmaakbeurt en afstellen? Fiets loopt altijd op V-power, dus...
  2. Speedwobble

    Brembo HPK M4 monoblocs op ‘09-‘12 yam R1, iemand ervaring?

    Krijg geen sluitend antwoord op de vraag of de brembo M4 Monobloc remklauwen op mijn ‘09 yamaha R1 (RN22 crossplane) passen. Hoco parts zegt weet niet, op de Brembo site wel, maar bij navraag bij brembo blijft het stil… Iemand ervaring?
  3. Speedwobble

    Accu NTZ10S, spanningsregelaar Transpo YM1000N, beiden nieuw en ongebruikt

    Te koop; Nieuwe, ongebruikte accu NTZ10S GEL accu (voor veel Yamaha en Honda modellen) Nieuwe, ongebruikte spanningsregelaar Transpo YM1000N ( o.a. voor Yamaha R1 ‘98-2013) Beiden in originele fabrieksverpakking. €60 ophalen of verzenden (verzendkosten koper)
  4. Speedwobble

    Hitteschild binnenzijde kuip.

    Hoi, Ik zag een op maat gesneden zelfklevend hitteschild voor de binnenkant van mijn kuip ( Yam R1 ‘09). Leuk projectje leek me, maar zou dit geen nadelige gevolgen voor de warmtehuishouding voor het motorblok hebben? Zou het blok dan niet z’n warmte slechter kwijt kunnen of maakt het niet uit...
  5. Speedwobble

    Van halfsyntheet naar volsyntheet, probleem?

    Mijn pas gekochte BMW K1200S uit 2005 met 50.000 op de teller heeft altijd op halfsyntheet gereden, graag wil ik overstappen naar volsyntheet. Geen probleem toch? Oder.....
  6. Speedwobble

    Constands motorlift Kawasaki ZX10-R ‘08-‘10 en vele anderen

    Te koop, Een zeer weinig gebruikte Constands motorlift met adapter voor een Kawasaki ZX-10R ‘08-‘10. Bij Constands zijn losse adapterkits te krijgen voor vele meerdere motoren. Alleen ophalen, omgeving Rotterdam, €100
  7. Speedwobble

    Sena 20S

    Aangeboden; Sena 20S single intercom, de meest High-tech en beste getest van dit moment! Praktisch in nieuwstaat, éénmalig gebruikt. Compleet in de doos met alle onderdelen, aangeschaft bij MotoPort R'dam dit jaar, met bon dus uiteraard ook nog met Garantie. Reden van verkoop; stoppen met...
  8. Speedwobble

    Slangklem remleiding

    Weet iemand een online shop waar ik van die slangenklemmetjes kan krijgen voor het stukje slang tussen het remvloeistofreservoir en de rempomp? Heb onlangs een stuk Tygon slang gekocht en wil deze graag monteren. Alvast bedankt!
  9. Speedwobble

    Arai Pro shade

    Zijn er al mensen die ervaring hebben met het nieuwe Pro Shade systeem van Arai? Arai.nl | HocoParts
  10. Speedwobble

    Knipperlichten werken plots niet meer

    Gek probleempje met m'n Kawa ZX10-R, plots doen de knipperlichten het niet meer. Zodra ik ze aanzet lichten ze heel kortstondig heel flauw op om vervolgens te doven, of dat het laatste beetje prik uit de accu is. Idem met het controlelampje op de tellerunit. Hij doet het zowel bij draaiende...
  11. Speedwobble

    Additieven voor koelvloeistof

    Liep afgelopen week tegen een flesje "Cooling System Conditioner" van Forte aan. Dit middel wordt aan de koelvloeistof toegevoegd en heeft bepaalde corrosie werende eigenschappen, verhindert vorming van ketelsteen etc. Vraag me sterk af of dit soort middeltjes daadwerkelijk een gunstig effect...
  12. Speedwobble

    Brembo P2 34 achterremklauw

    Aageboden is een nieuw in de doos, ongebruikte, Brembo P2 34 achterremklauw uit de High Performance lijn, compleet met bracket voor een '08-'10 Kawasaki ZX10-R. Tevens met remblokken en bevestigings bouten. Voor de Kawasaki is deze klauw alleen te gebruiken met Marchesini of PVM wielen...
  13. Speedwobble

    Slechte loop na plaatsen PC V

    Hallo allemaal , Ik heb een klein probleempje nadat bij mijn '09 ZX-10R een Powercommander V is geplaatst. Sindsdien loopt hij als hij koud is vrij slecht stationair ( laag) en wil hij soms bij optrekken in de 1e versnelling uitvallen. Het uitvallen komt niet omdat hij smoort , maar het...
  14. Speedwobble

    CBR 954/929 : Akrapovic , Pazzo's , Seatcowl , Bagster

    Voor de CBR 954/929 heb ik de volgende fraaie onderdelen te koop ; - Titanium open Racedemper van Akrapovic , Bolt-on. Alles in zeer nette staat. Let op ! dit is een open racedemper zonder E-keur , waanzinnig geluid ! Uitlaatsteun is niet inbegrepen Prijs VERKOCHT !
  15. Speedwobble

    Vraagje aan de Vlamingen , Furygan ?

    Even een vraagje aan de Vlaamse bikers hier op het forum , ik zou graag een jas aanschaffen van het Franse merk Furygan. In Nederland zijn geen dealers , in Vlaanderen echter wel. Kan iemand mij een tip geven van een dealer in Vlaanderen die veel in stock heeft van dit merk ? Ik zou het graag...
  16. Speedwobble

    Furygan dealer ??

    Hallo :W Kent iemand een importeur/dealer voor Furygan kleding in Nederland ? Kom er op de officiele Furygan site niet uit , loopt steeds vast.. :X Alvast bedankt !
Terug
Bovenaan Onderaan