Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mestyle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Tankkappen

    Gezocht voor suzuki tsx rechter tankkap
  2. M

    ontsteking vervolg

    in vorige topic kreeg ik geen antwoord mer. heb nu een bobine geregeld en een accu. welke ik beide nodig zou zijn om een vonk te kunnen krijgen wat ik uit vorig topic herleide. bobine is er een van een fiat seicento. 12 volt accu heb ook nog een bromfiets bobine krijg het zelf niet zo...
  3. M

    bosch ontsteking

    het is geen motor maar een tuintrekker. waarop een bosch ontsteking zit. gaat om een ontsteking van uit de jaren 50. alle nieuwe ontstekingen zijn kleiner qua maatvoering. heeft er iemand nog een oude ontsteking. hier kan ik erg mee geholpen zijn diameter grondplaat is 110mm
  4. M

    aansluiten lichtschakelaar

    hallo leden, momenteel ben ik bezig met het klaar maken van de verlichting van mijn suzuki tsx ( ja bromfiets ) hiervan was de lichtschakelaar kapot. nu had ik er nog een liggen. alleen heeft deze iets meer aders als de oude schakelaar. maar qua uitvoering en opbouwmaten is die wel...
  5. M

    kleppen

    hallo, ik ben bezig met het opknappen van een motorblokje. nu heb ik een vraagje, ik heb voor de kop 2 inlaat kleppen en ik heb geen uitlaat klep kan ik voor de uitlaat een inlaat klep gebruiken( is een 1 cilinder met 1 inlaat klep en 1 uitlaat klep ) of kan dit niet doordat het misschien...
  6. M

    klepgeleider kapot

    hallo, ik heb een stationaire motor en hiervan is de klepgeleider kapot. na wat rond gemailt te hebben kon ik nergens een losse vinden ( wel een complete cilinder kop met geleiders ) maar nu vroeg ik me ook af kan je dit ook zelf maken zo ja hoe moet je dat doen ?? worden die dingen nog...
  7. M

    garage kast

    zeer grote en solide garage kast zie link
  8. M

    ideeen gevraagd voor het loskrijgen van afgebroken stukje

    hallo, ik weet dat het eigenlijk niet op dit forum gaat maar weet geen ander forum waar ik dit neer kan zetten. wij zijn thuis bezig met het opknappen van een oude trekker. maar nu is er in het motorblok een stukje afgbroken zie foto gaat omdat kleine gaatje wat er zit dit is iets...
  9. M

    zelfgemaakte hulpstukken/ gereedschap

    hallo, ik vind het zelf leuk om een beetje te knutselen en zelf onderdelen en deregelijke te maken. maar ik weet zelf zo gauw niks meer. nu vraag ik me af wat hebben jullie allemaal al gemaakt als extra gereedschap enzo. graag fotos of tekeningen en misschien heb ik of andere leden er nog wat...
Terug
Bovenaan Onderaan