Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yahonduci
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yahonduci

    Uploaden van zipfile met .jpg's naar documenten werkt niet

    Precies zoals de titel al zegt eigenlijk; Ik wilde graag een aantal plaatjes uploaden om te gebruiken in mijn posts. Het zip bestand is een totaaltje van 8MB, maar stuk voor stuk zijn de plaatjes vrij klein dus los uploaden is veel werk. Ik was dan ook verheugd de functie voor het uploaden van...
  2. Yahonduci

    Langeraar topic

    Welkom in het Langeraar topic. Dit is een topic voor alle motorrijders uit Langeraar, ik verwacht dus dat het storm gaat lopen! Hier kun je alles kwijt over het motorrijden in deze gigantische metropool! Huisregels: Geen. Wel fijn als je je even voorstelt, want Langeraar is veels te...
  3. Yahonduci

    Bij gas dicht rook uit de uitlaat [filmpje]

    Goeiedag techneuten, Sinds ik mijn motor uit de winterslaap heb gehaald geeft ie regelmatig een pluimpje rook. Ik heb intussen de winterslaaptank al leeg en ben halverwege een verse tank met een flesje feulsystem-cleaner erdoorheen, maar nog steeds blijft ie het doen. Heb al wel gezocht op...
  4. Yahonduci

    Toerenteller FZS1000 heeft een rondje om de kerk gedaan?

    Goedenavond! Ik heb een vrij apart gevalletje, van de winter heb ik mijn Yamaha FZS1000 (Fazer) netjes werkend weggezet, en een paar weken geleden proberen te starten. Accu was dood, wist al dat dat ging gebeuren voordat ik 'r wegzette, want hij was al niet al te krachtig meer. Toch even...
  5. Yahonduci

    Mogelijkheden afstellen motor ivm verbruik

    Hallo forummers! Ik heb sinds kort een Yamaha FZS1000 2003, en weet dat deze ongeveer 300km op een tank moeten kunnen halen. Mijne haalt dat echter lang niet. Ik heb hem nog niet lang, en kan dus geen concrete getallen noemen, maar t is ook nog eens zo dat ik een tankje heb lopen jagen...
  6. Yahonduci

    Yamaha FZS 600 (Fazer) 2001 25Kw

    Nieuwe foto's! Deze donderdag mag ik eindelijk op vol vermogen, dus heb ik deze 600 gepoetst, gesmeerd enzovoorts, om nu in de schuur op zijn nieuwe eigenaar te wachten. Daarbij heb ik uiteraard wat foto's gemaakt. Deze staan hieronder. - Hierbij bied ik mijn Yamaha FZS600 (fazer) uit 2001...
  7. Yahonduci

    Kettingpons Tsubaki te leen omg. Alphen a/d Rijn?

    Hallo Mede-MF'ers! Ik mag over een weekje op vol vermogen en heb een FZS1000 gekocht uit 2003. De ketting is wel aan vervanging toe, en deze heb ik erbij gekregen. Het is een Tsubaki ketting, ik dacht een endless versie maar t blijkt er één te zijn met schakel. Heeft iemand een kettingpons...
  8. Yahonduci

    Alleen door Oost-Europa

    Hallo Reizigers! Ik ben momenteel aan het afstuderen, en hierna is het wel tijd om wat bijzonders te doen. Iets dat niet iedereen gedaan heeft die nog jong genoeg is om mee op zuipvakantie te gaan zoals de rest. :P Ik heb al een tijdje de ambitie te gaan reizen en kamperen de motor en heb...
  9. Yahonduci

    Benzineniveau-meter Fazer 600 2001?

    Hallo medeforummers! Ik ga even een domme vraag stellen, maarja ik kan het even niet vinden: Waar zit de sensor voor je benzinelampje op een Yamaha FZS 600 2001? Bij mij werkt namelijk het lampje wel (bij het starten brandt ie gewoon), maar hij gaat niet branden als ik moet gaan tanken...
  10. Yahonduci

    Af en toe Euro98 tanken goed voor verbrandingskamer?

    Ik heb hier een flesje additief dat claimt de verbrandingskamer van je motor goed schoon te maken als je het door je tankje benzine gooit. Ik liet dit aan mijn pa zien, en deze zegt dat af en toe euro98 in plaats van euro95 tanken hetzelfde effect heeft. Nu vraag ik me uiteraard af of dit...
  11. Yahonduci

    Embedding

    Embedding van bijv. een youtube filmpje kan niet op MF. Ik neem aan dat de reden is dat het de laadtijd van een pagina verlengd voor de gebruiker. Voor de servers van MF maakt het weinig uit, gezien de inhoud van de youtube servers komt. Waarom zouden gebruikers geen optie kunnen aanvinken...
  12. Yahonduci

    Hoe werkt begrenzing 25kw?

    Hallo MF'ers, hier een vraag uit pure nieuwsgierigheid, ik heb geen probleem met mijn motor gelukkig. :) Ik vroeg me af hoe 25 Kw sets precies werkten, en kon het zo even in de search en google niet echt vinden. Ik begrijp dat je op je inlaat en op je gas beperkt kan worden, maar ik las...
  13. Yahonduci

    Remblokken vervangen

    Hallo MFérs! Ik ben op dit moment bezig mijn remblokken van mijn achterrem te vervangen op mijn Yamaha FZS 600 2001. Ik heb de remklauw (nog aan het slangetje) los hangen, en heb de oude remblokjes eruit. Nu moet ik de nieuwe ertussen steken, en daar moeten de cilinders wat verder voor uit...
  14. Yahonduci

    OP quoten

    Waarom kan je de OP quoten? Neemt doorgaans veel ruimte in beslag, en d'uh als je in een topic reageert zonder een reactie te quoten mag je ervanuitgaan dat je op de OP reageert he. :') Er zijn een hoop mensen die dit doen, beetje schermvervuiling die voor veel scrollen kost wat mij betreft.
  15. Yahonduci

    Vrij (wild) Kamperen

    Hallo MF'ers! Ik zit te spelen met het idee na mijn afstuderen alleen op vakantie te gaan op de motor. Het lijkt mij leuk om dan "gewoon" vrij te kamperen. Dat wil dus zeggen geen camping, ik zie een mooi leeg plekje in de bosjes en zet mn tentje op. :) Mijn vraag is in welke (liefst...
  16. Yahonduci

    Waar halogeen bolletje te krijgen?

    Hallo mede-MF'ers, Vandaag is het halogeen-bolletje van mijn kleine knipperlichtje gesneuveld (even klein als LED knippers). Ik heb hem eruit gehaald, en het blijkt een heel klein oranje bolletje te zijn. Ik heb echt geen flauw idee waar ik kleine oranje halogeen bolletjes kan krijgen. Weet...
  17. Yahonduci

    Het bijna-ongelukken topic

    Hallo MF'ers! Ik kom regelmatig rare acties tegen op de weg, die leiden tot bijna-klappers. :N Zo is me in het jaar tijd dat ik rij al twee keer voorgekomen dat auto's voor mij op elkaar klapten (o.a. op de autobahn, waar iedereen eromheen moest slingeren). Ik kan me niet voorstellen dat...
  18. Yahonduci

    Tussen file door bij ritsstrook?

    Ik rij helaas dagelijks file, en daarbij kom ik een paar keer een ritsende strook tegen. De linkerbaan moet dan naar rechts toe, waardoor er vlak voor het "ritspunt" dus eigenlijk vrijwel altijd file staat in de spitsuren. -O- Nu kwam ik vandaag (overigens wel vaker) motorrijders tegen die...
Terug
Bovenaan Onderaan