Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: huls
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Snel veel kilometers maken, het klimafaat is definitief verslagen

    Goed nieuws vanuit de EU voor de verandering. Per direct worden olie en gas niet meer als fossiele brandstof aangemerkt (bron: Facing Economic Disaster, EU Declares Oil And Gas Are No Longer 'Fossil Fuels' - The Global Warming Policy Forum (GWPF) ) Dit is de doodsteek voor alle...
  2. H

    Honda generator voor de handige jongen

    Honda generator 3,1KW. Lopend weggezet. Had een onbekend probleem want er kwam te weinig voltage uit, 150 volt dacht ik. Moet te repareren zijn, ook al omdat dat iets van 2/3 x 230 volt is dus een handige jongen met een multimeter fikst dat even en is dan klaar voor de zombie apocalypse. Ruilen...
  3. H

    LED dashboard instrument verlichting BMW K modellen

    Gekocht van kbikeparts maar mijn K is al weer weg. Jouw voordeel dus: 20 euries Met deze LED set hoef je nooit meer lampjes te vervangen en ben je dus ook van die vervelende "er is een lamp stuk" melding af Kit vervangt dus alle lampjes, zowel achtergondverlichting als de controlelampjes
  4. H

    Sleutelaar Zoetermeer gezocht

    Ik ben op zoek naar een van de forumleden hier die ook partime aan motorfietsen sleutelt. Ik heb onlangs zijn profiel gelezen en z'n werkplaats/garage is in de buurt van de Oranjelaan, het oude dorp dus. Ik had de info apart gezet maar ik ben het weer kwijt. Weet jij wie ik bedoel of ben jij...
  5. H

    Kwasaki KLR650 All-road 350 euro

    Te Koop: Kawasaki KLR650 Deze all-road motorfiets is zo'n drie jaar in mijn bezit en gebruikt voor woon-werkverkeer. Reden van de verkoop is dat mijn werk naar mij verhuist is (ja het kan echt). Toen ik de Kawa kocht zag het beestje er niet uit: wit, roze en blauw was de...
Terug
Bovenaan Onderaan