Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: brulbeer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. brulbeer

    Den Bosch e.o. deel 25 we spammen vrolijk door K*T!

    Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be carefull out there.... De Brand "hangplek" Link naar Google Maps De voorgaande delen Wie rijden regelmatig in de buurt van Den Bosch Wie rijd er in de omgeving van DenBosch deel 2 Wie rijden er in de omgeving van Den Bosch...
  2. brulbeer

    Mivv gp style demper R6 2003-2005

    Kerstaanbieding! Omdat ik tegen wat anders aangelopen ben, bij deze mijn mivv dempertje te koop. Deze demper is zijn leven ooit begonnen als mivv sportline demper, maar aangezien ik wat korters wilde heb ik er de slijptol ingezet ;) Hij komt qua formaat overeen met de mivv gp demper...
  3. brulbeer

    Kappenset en brandstoftank GSX-R SRAD '96, lichte schade

    Voor een maatje van me bied ik bij deze te koop aan: Een kappenset en een brandstoftank van een Suzuki GSX-R SRAD uit 1996. De set is licht beschadigd ivm een schuiver, 2 kuipdelen zijn gebroken geweest maar zijn inmiddels door een professional op vakkundige wijze ABS gelast. Dus schuren...
  4. brulbeer

    hier ben ik dan

    Na een jaartje meegelezen te hebben :o, vond ik het nu eens tijd om mezelf aan te melden! Ik ben albert, ben 24 jaar, kom uit kerkdriel en rij sinds een jaar motor. Heb een 2005 r6, hoop hier wat gelijkgestemden te vinden zodat ik er in t weekend eens op uit kan trekken want heb weinig...
Terug
Bovenaan Onderaan