Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rzwanink
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rzwanink

    Leren jas LATEN schoonmaken.

    Ik ben lui, heb geen zin om mijn eigen leren motorjas schoon te maken en lekker in het vet te zetten. Iemand enig idee of er bedrijven zijn in Twente die dit doen? Nogmaals, ik ben te beroerd om het zelf te doen
  2. rzwanink

    Km stand na blok revisie

    Hallo allemaal. Ik heb mijn motorfiets aan laten pakken en 1 van de gedane zaken is een complete Blokrevisie. Nu is het zo dat mijn km stand nu 19xxx aangeeft. Maar ik zou het mooi vinden dat deze weer op nul komt te staan. Nu kan ik deze via tellerkabel wel weer op 0 zetten. Maar ik was...
  3. rzwanink

    Verwisselen rem/koppelings pomp

    Hi, Ik wil mijn originele vmax 1200 rem en koppelings hendels met pompen en reservoirs vervangen door mooie andere. Nu weet ik dat ze op mijn stuur moeten passen. Maar maakt het nog erg veel uit of het bijv van 5/8 naar 7/8 pompen gaat? Kan dit erg veel problemen opleveren? En zijn er...
  4. rzwanink

    ledstrip geklooi

    Nu heb ik een setje ledstrips gekocht die ik voor aan de radiator wil bevestiggen als "dagrij lampen"  Als ik de strip rechtstreeks op de accu aansluit is er niks aan de hand. Doe ik er een schakelaar tussen om Ze aan en uit te kunnen schakelen dan vliegt de zekering er door? Slechte...
  5. rzwanink

    ledstrip geklooi

    Nu heb ik een setje ledstrips gekocht die ik voor aan de radiator wil bevestiggen als "dagrij lampen"  Als ik de strip rechtstreeks op de accu aansluit is er niks aan de hand. Doe ik er een schakelaar tussen om Ze aan en uit te kunnen schakelen dan vliegt de zekering er door? Slechte...
  6. rzwanink

    info mbt 2 voorvorken

    Ik heb in mijn Yamaha vmax een USD voorvork van een Suzuki Gsx 750 vork uit 1994. Nu lekken mijn keerringen en wil deze gaan vervangen. Ik zou graag willen weten welke olie en hoeveel er in deze vork moet???? Dan heeft een maat van me een USD van een Kawasaki 750 zxr voorvork uit 1996...
  7. rzwanink

    koplamp yamaha MT-03 gezocht

    Voor mijn project een koplamp van een mt03 nodig
  8. rzwanink

    yamaha MT-03 gezocht

    Ik ben voor verbouwings project op zoek naar een MT03 koplamp. Gr. Reinier
  9. rzwanink

    Borrelende accu

    Het was mij nog nooit opgevallen... Maar deed net de druppel lader aan de accu en toen hoorde ik dat de accu een borrelend geluid maakte. Is dit normaal? Zoja, wtf? Electriciteit die het zuur laat borrelen?
  10. rzwanink

    stof (keer)ringen achter remklauw

    Ola, Heb mijn achterremklauw los liggen omdat de blokjes helemaal geen voering meer hadden. Toen ik de rem los had zag ik dat bij een van de cylindertjes dat de stofkeering uitpuilde. Dus gelijk maar de gehele klauw losgehaald om te "reviseren" Wat blijkt nu, de stofkeringen zijn nergens...
  11. rzwanink

    Vmax loopt op 3 pitten van ongeval

    Afgelopen Woensdag ben ik aangereden door een automobilist. Toen ik vandeweek ben wezen kijken naar de schade hebben we hem toch ook even gestart. ik was er niet zo bang voor om dit te doen. Sleutel erin, draaien, vboost zoemertje, benzine pomp hevig aan het tikken. Is ook logisch omdat hij...
  12. rzwanink

    Diverse onderdelen V-max

    Ik bied hierbij diverse onderdelen aan voor een Yamaha V-max; Een chroom superbike stuur. Oud type voorwiel met nagenoeg nieuwe band, de rode streep nog zichtbaar in loopvlak. In hele goede staat verkerende zwarte luchthappers Gereserveerd Tank covers in dezefde goede staat als...
  13. rzwanink

    Dynamo vraag; Levensduur/slijtage?

    Vorig jaar juni spanningsregelaar kaduuk waardoor ook mijn dynamo het begaf. Allemaal vervangen. Nu gisteren weer mijn dynamo laten vervangen (onder garantie dus dat vind ik heel netjes) de dynamo was weer helemaal zwart verbrand. bij de garage hebben ze alles nagekeken maar konden niets geks...
  14. rzwanink

    Tikkend V-max blok

    Helleuw, een vraagje? Nu ben ik afgelopen vrijdag van Enschede naar Utreg gereden, en zojuist ook ff op de motor erop uit geweest, en ik constateerde het volgende; Met een nog koude motor hoorde ik naar mijn mening de kleppen iets tikken. Als de motor warmer was werd dayt steeds minder...
  15. rzwanink

    Jaloerse k*lerel**er bij Vredestein !!!

    :( ff me gal spuwen want ik ben woedend!!! :( Afgelopen woensdag mooi me motor gewassen, gepoetst en alle alu delen weer mooi glimmend gemaakt. smiddags ( rond 12.00 uur ) moest ik in Enschede naar Vredestein. ik me max daar mooi geparkeerd in het overdekte fietsenhok met speciaal...
  16. rzwanink

    Voorwiel met goede band

    Ik heb hier nog een voorwiel liggen, met een nagenoeg nieuwe band. Is afkomstig van een yamaha v-max. Fotos op aanvraag omdat ik ze er niet op krijg ivm grootte??? Mag voor +/- 80,- weg
  17. rzwanink

    Achterste 2 uitlaatbochten Yamaha V-max

    Ik heb nog 2 gebruikte achterbochten voor een yamaha v-max liggen. zijn van een v-max van 1989. Voor een bedrag van rond de 50 euro mogen ze wel weg. ex verzendkosten
  18. rzwanink

    Nieuwe bougiedoppen

    wie weet of het volgende enig nut heeft; Heb via ebay NGK bougiedoppen met kabels gekocht. nu passen deze doppen goed en de motor start nu beter als daarvoor. mede doordat ik erachter kwam dat bij 3 doppen de kabel was afgebroken en dus zeer slecht contact maakte, dus niet goed vonkte...
  19. rzwanink

    waar dient "dielectric silicon compound" voor?

    Via ebay NGK bougiedoppen met kabels besteld en zojuist binnen gekregen. Nu zit er bij deze spullen een klein tubetje met "Dielectric silicon compound" en wil graag weten wat dit is. via google begrijp ik eruit dat het een soort conserverend middel is. maar waar smeer ik dit dan...
  20. rzwanink

    Optimate 4 vraagje

    Heb een Optimate 4. Tijdens de winterdagen de accu uit de motor gehad en aan de lader gezet zo om de 2 weken. Telkens nam ik na enkele uren een kijkje en zag de de groene lamp brandde. Dit houd in dat de accu in goede conditie is. verder dan wel nog een nacht door laten laden, voordat ik de...
  21. rzwanink

    "Vlokkerige" remvloestof

    Koop ik via ebay mooie verchroomde rem en koppelingreservoirdeksels ( scrabble??? ) Binnen gekomen en wel wil ik deze gaan monteren. Motor in mei gekocht en net nieuwe vloeistof erin volgens de eigenaar. De motor remt ook goed, dus geen drang om deze vloeistof te vervangen. Nu wil ik...
  22. rzwanink

    mini led verlichting

    Hallo mede MFers omdat ik de achtent achterkant van mijn motor zo kaal mogelijk aan het maken ben, wil ik de kentekenplaatverlichting weg werken. Wat ik voor ogen heb, zijn eigenlijk 2 kleine ledlampjes in/met behuizing welke ik dan onder de kont wil monteren. Ze zouden er een beetje uit...
  23. rzwanink

    Achtervelg Hayabusa

    Hallo, ik ben op zoek naar achtervelg van een Susuki Hayabusa. wie kan mij helpen :Y
  24. rzwanink

    17" achterwiel

    hallo daar, ben op zoek naar een 17" achterwiel. moet zijn voor een motor met cardan aandrijving en er moet een 180er achterband op passen. is voor mijn vmax. mag best wel gebruikers sporen hebben maar moet wel gewoon rond zijn zonder deuken oid.
  25. rzwanink

    Fijne Feestdagen!

    Titel zegt al wel genoeg. Had eigenlijk al wel verwacht dat iemand dit zou hebben gedaan. Maar laat ik dan de eerste zijn. Niet met de handgroet, maar met een: Vrolijk kerstfeest en een goed en gezond nieuwjaar!!! ( op naar een korte winter en een goed lang motorseizoen ) *O*
Terug
Bovenaan Onderaan