Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rene
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rene

    Te koop: CBR 600 RR Racer 2004

    Te koop: Honda cbr 600 rr racer. Bj. 2004. Opties: Originele Ten Kate racekuipset, Valtermoto valproppen, valproppen op voorvork en achterbrug, stalen remleidingen voor, Akrapovic demper (+ uitneembare db-killer), tooprotector, goede staat ketting/tandwielen, vering voor en achter van Intrax...
  2. Rene

    Tk: circuitdag 18 mei MSL Assen ; groep 3

    Helaas kan ik er niet bij zijn, dus voor diegene die wel willen (groep 3) Prijs 150,- mail me maar: renehoekstra@hetnet.nl
  3. Rene

    Te koop: set racekuipen CBR 600 RR

    Ik heb nog over een set racekuipen, ongespoten (wit) echter zonder voorspatbord en sluiters. Dus kont (met foam), tank, front (+ kuipruitje van Puig) en zij-onderkant. Is van modeljaar 2005 maar past ook wel op model 2003/2004 Kiupen zijn al geschuurd en klaargemaakt voor het, eventuele...
  4. Rene

    Gezocht: Honda CBR 600 RR racer

    Ik zoek een CBR 600 rr racer met standaard blok. Racer moet alwel kant-en klaar zijn. Prijs max. 5500,- Mail me: renehoekstra@hetnet.nl
  5. Rene

    Te koop: CBR 600 RR TenKate editie (veel opties)

    VERKOCHT!!!! Bijlage: post-13-1076327541.jpg
  6. Rene

    Topic op slot gooien

    Heren mods, willen jullie zo vriendelijk zijn om mijn topic's (onder Gezocht&Gevonden; Te koop kuipdelen 600rr en Te koop Laser Extreme dempers) op slot te gooien. Het is namelijk al enige dagen verkocht en ik krijg nu nog steeds geinteresseerden. B.v.d. Rene
  7. Rene

    22 juni Circuit Motorsport Training Zandvoort

    22 juni wordt weer een Circuit Motorsport Training georganiseerd door www.motorsportlifestyle.nl. op het grote GP-circuit van Zandvoort :9 Je rijd 7 sessie die dag. Ik ben er 26 april ook geweest en is super. Ik ga 22 juni weer. Zijn er nog meer MF-ers die ook gaan. - Rene :) - Nos.nl :)
  8. Rene

    Circuitpark Le Mans info gezocht

    Helaas is mijn vakantiebestemming gewijzigd (zou eigenlijk naar Zuid-Frankrijk gaan) i.v.m. schoonouders die meegaan en niet zover willen rijden :( :( De neiuwe bestemming waar ik nu heen ga (eerste 2 weken van augustus), ligt op circa 25 km afstand van Le Mans. Mijn vragen: - Kun je daar...
  9. Rene

    Circuitpark Le Mans info gezocht

    Helaas is mijn vakantiebestemming gewijzigd (zou eigenlijk naar Zuid-Frankrijk gaan) i.v.m. schoonouders die meegaan en niet zover willen rijden :( :( De neiuwe bestemming waar ik nu heen ga (eerste 2 weken van augustus), ligt op circa 25 km afstand van Le Mans. Mijn vragen: - Kun je daar...
  10. Rene

    18 augustus circuitdag Motorxtra Zandvoort

    In navolging van het topic van Mosselman (Circuitdag......), open ik toch een topic voor diegene (zoals ik) die 18 augustus gaan. Blijft zo een beetje overzichtelijker. Dus..wie nog meer? - Rene - Ramses YZF R1 - Kneeslider - Draadman - Pat R1 - Malle pietje (+ maat)
  11. Rene

    Aandachtspunten aanschaf racer t.b.v. Z.A.C. ?

    Wil volgend jaar gaan rijden in de ZAC en een racer kopen, maar waar moet ik opletten bij aanschaf. Budget ongeveer EUR. 3000,=
  12. Rene

    Olie bijvullen of vervangen (incl. oliefilter)?

    Ik heb een Fireblade '00 (nieuw model)en heb deze gekocht met 8.000 km op de teller. Aangezen mijn oliepeil op bijvullen staat mijn vraag. Wat moet ik doen? Ik weet niet wat voor olie er nu inzit (ga 'der vanuit dat het de originele olie is gezien de km. stand), moet ik nu bijvullen of zeggen...
  13. Rene

    Welke herriepijp voor Fireblade'01?

    Welke herriepijp (demper) heeft het mooiste geluid (t'is een voor Fireblade '01). Wil eerdaags een andere demper monteren en deze moet een lekkere sound hebben. Hebben jullie tips?
  14. Rene

    .....moet motor wegdoen, er komt een andere!....

    .....om plaats te maken voor een Fireblade model 2001 in de kleuren rd/wt/bl. Kan hem helaas na mijn vakantie ophalen (eind aug.). Maar dat is het wachten wel waard.
  15. Rene

    Ook ik wordt papa..............

    Mijn vriendin is vanochtend, ter controle (eerste keer), naar de arts geweest. Ze is nu 13 weken zwanger. Alles is goed. Ik geloof dat er meerdere forumisten eerdaags papa /mama worden? Misschien tijd voor MF-kinderdag (aspirant-leden) en ze al vroeg met het virus te besmetten. Bij deze nodig...
  16. Rene

    lichaamsgewicht

    In hoeverre speelt lichaamsgewicht een bepalende rol in het aantal pk's verlies van de motor. Naar ik mag aannemen zal dit toch wel een negatieve bijdrage leveren aan het netto aantal pk's (hoger gewicht, groter opp.) maar wat is ongeveer het percentage wat je kunt afschrijven. O ja, weeg zelf...
  17. Rene

    Aangenaam cadeautje

    Kom ik gisteravond thuis naar weer een dag werken (zucht), heeft mijn vriendin een cadeau voor mij gekocht. Ik nieuwsgierig. Uitgepakt en wat blijkt? Heeft ze voor mij een paar nieuwe laarzen en handschoenen (Alpinestars) gekocht. Ik natuurlijk in de zevende hemel. Mede omdat ze niet echt een...
  18. Rene

    Aangenaam cadeautje

    Kom ik gisteravond thuis naar weer een dag werken (zucht), heeft mijn vriendin een cadeau voor mij gekocht. Ik nieuwsgierig. Uitgepakt en wat blijkt? Heeft ze voor mij een paar nieuwe laarzen en handschoenen (Alpinestars) gekocht. Ik natuurlijk in de zevende hemel. Mede omdat ze niet echt een...
  19. Rene

    CBR 900 RR TIGER

    Onlangs werd mij, door een particulier, een CBR 900 Tiger (bj. '94) aangeboden voor fl. 13.000,=. Heeft 45.000 km op de teller. Heb nog geen proefrit gemaakt. Is dit een goede prijs? Moet ik nog ergens op letten/rekening mee houden bij aanschaf? Zijn er verder nog bijzonderheden bij deze...
  20. Rene

    CBR 900 typeverschillen?

    Hoi, Ik heb gehoord dat er toch een verschil zit in het rij- en stuurgedrag etc. van een CBR 900 type '92/93 en type '94. Klopt dit? Zijn er meedere eigenschappen waar je rekening mee moet houden bij aanschaf c.q. rijgenot? Ik hoop van jullie te horen. Groetjes Rene. :?
  21. Rene

    rij-/stuurgedrag cbr 900

    Goedemorgen motorvrienden, Ik hoorde dat er toch nog wel een verschil zit in het type '92/93 en type '94 van een CBR 900. En dan met name rij- en stuurgedrag. Klopt dit? En zijn er meerdere eigenschappen waar je rekening mee moet houden? Ik hoop van jullie te horen. Groetjes. :?
  22. Rene

    technische specificaties

    Gezocht: Technische specificaties voor CBR 600, bj \'96 en CBR 900 Fireblade, bj. \'92. Beknopte gegevens o.a. gewicht, vermogen, koppel, wielbasis.
  23. Rene

    motorkeuze

    Beste motorvrienden, Ten eerste complimenten met dit zeer interessante en informatieve forum. Gaarne zou ik van jullie een reactie/advies willen vernemen i.v.m. het volgende. Heb sedert 1/2 jaar mijn rijbewijs (thank you God!)en heb al verscheidene malen op een gsx-1100r gereden. Beviel mij...
Terug
Bovenaan Onderaan