Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: propje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. propje

    Garmin Inreach

    Heb m.n avonturen gehad. Tenminste voorlopig. Dus deze mag vertrekken. 1x gebruikt 4 weken Marokko. Nieuw ergens rond de €280. Dat hoef ik er niet voor maar mag wel :)
  2. propje

    Ketting klinken ipv visje.

    Heb altijd met visje gereden off road. Maar heb nu wat klink setjes over. Betreft een vx2 xring van did. Kan je nu ook klinken met 2 hamers? Of gaat dat echt niet goed? Geen behoefte aan duur klink gereedschap. En goedkoop werkt niet. Heb wel setje om de pen eruit te drijven op vakantie. Zodat...
  3. propje

    Toch maar weg met de brommer.

    Venetië opstappen boot saai en veel drank om de tijd te doden naar igomenitsa griekenland Albanië en zo weer naar beneden terug naar Venëtië meer als 85 % off road. Zin an. Heb m.n broek maar vast ff gewassen net. Ga met de 500exc waarmee anders trouwens :P
  4. propje

    Ktm 500 exc als reisfiets is het wat?

    Sinds kort is dit stel begonnen aan grote reis. Nu staat er bij mij thuis ook een 500exc en die is beetje ingedut. Of eigenlijk de eigenaar ;) Dus misschien ontspruiten er hier leuke idëeen zodat het offroad vakantievirus weer beetje terugkomt. Tis bijna voorjaar,dus plannetjes kunnen beginnen...
  5. propje

    Welke gebruikte 2 cilinder onder de 200kg? Budget rond de 7 tot 9000

    Vergeet ik er nog een paar? Geen afgekloven 950 of 990. En ik ben niet merk gebonden. Zoek wel betrouwbaar fatsoenlijk te sleutelen. Als voorbeeld Voge is chinees goedkoop. Gemaakt bij Loncin maar wel 5 jr garantie. Tips positief negatief welkom. Aju propje
  6. propje

    Off road enduro banden ophalen amersfoort

    Prijzen van 10 tot 45€ Als je eens wil proberen wat je met noppen kan offroad. Zet vanavond modellen en staat er bij.
  7. propje

    Yamaha Bulldog starter clutch kapot €1450

    Heb hier thuis een Bulldog staan. Motor wil niet starten maar je hoort de startmotor wel. Had al zo.n donkerbruin vermoeden. Poelietrekker gebouwd. Vliegwiel eraf en ja muurvast en behoorlijk ingeslagen. Onderdelen zoeken bijna €1400 Nog wat ditjes en datjes €1500 Voor een motor die ongeveer...
  8. propje

    Revit broek zwart maat L

    deze broek mag vertrekken voor €25' Liefst ophalen in Amersfoort. Wat kan ik erover vertellen. Een knie wat beschadigt. Geen GoreTex. Ik meet 180 bij toen ik hem kocht 82kg Er zit ook een warme losse binnenvoering bij. En knie protectie
  9. propje

    Gevraagd 1200GS DOHC BMW

    Of gelijkwaardig dus 2 cilinder comfortabelrrijden Hoeft geen duo passagier op te passen. Maar zeker ook geen RT..
  10. propje

    Sidi Adventure goretex laarzen 44

    €215
  11. propje

    Ktm fuel pump.maar welk merk is dit?

    Heb deze pomp uit een ktm 690. Wil hem als reserve meenemen op vakantie voor m.n 500exc. Maar ik kan en het merk niet ontcijferen en dus vinden.
  12. propje

    Evapo Rust

    Waar te koop in Nederland? alleen te vinden tegen belachelijke prijzen iemand een adres of goed alternatief? aju propje
  13. propje

    gedeelte garagebox te huur voor motor

    Kan niet zo goed vinden waar te plaatsen? Commercieel wellicht? Maar heb nog ruimte over in garagebox voor 1 motorfiets. Box bevindt zich in AMERSFOORT. AJU PROPJE
  14. propje

    MAHLE KL97 Benzinefilter voor DUCATI KTM 450 500 EXC en KTM 690 Husqvarna 701

    ORIGINEEL Heb ik te koop €16 stuk met 2 Oetinker oorklemmetjes. foto plaats ik nog maar een ieder weet vast hoe zo,n filtertje eruit ziet. als je hem koopt bij de Dealer :) aju propje
  15. propje

    HONDA CRF250L 2012 €3150,-

    Te koop deze fijne motor uit Oktober 2012. Mijn vrouw gaat niet mee op offroad reisjes waar we deze motor voor hadden gekocht. Foto voeg ik nog toe Buddyseat van Seat concepst. aluminium carterplaat Blok heeft frisse olie en filters. heb er nog 2x foam UNI filters bij en reserve kopp. en...
  16. propje

    TDM 900 onderhoud pakket

    4LTr Motul 10W40 onaangebroken luchtfilter en 2x oliefilter. €65
Terug
Bovenaan Onderaan