Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. SunshineDaan

    Aanhanger voor 2 motoren

    Wegens overcompleet omdat mijn zoon niet meer wil crossen gaat de aanhanger in de verkoop. Er is een nieuw zwenkwiel op gegaan. De motorsteunen zijn er een half jaar geleden nieuw opgezet. Elektronica kabels en verlichting werken gewoon zoals het hoort. Handrem werkt goed. Aanhanger is...
  2. SunshineDaan

    Gezocht: Kickstarter KTM exc 250 1999

    Omdat mijn kickstarter het afgelopen weekend begeven heeft ben ik op zoek naar een andere. Ik vind ze nieuw nogal prijzig (rond 100 euro) dus probeer ik het eerst op deze manier. Misschien heb ik geluk en heeft iemand er nog eentje liggen :)
  3. SunshineDaan

    Strength motorevent voor Pink Ribbon 29 Mei

    Ben jij een vrouw met een motor? Dan zit jij liever op de motor dan dat je hem staat te wassen :Y Zeker nu de zomer er weer aankomt wil jij op een glimmende motor rijden. *D Dit kan jij natuurlijk zelf doen maar dit kan je ook laten doen door aantrekkelijke mannen *O* terwijl jij lekker in...
  4. SunshineDaan

    HJC systeemhelm Mt S

    Ik heb deze helm op de motorbeurs gekocht. Ik heb hem maar een paar keer op gehad, maar hij zit bij mij toch niet helemaal goed -O- Helm is nog in perfecte staat, geen krasjes, ook geen krasjes op het vizier. Graag een bod vanaf 50 euro.
  5. SunshineDaan

    Verjo theorieboeken met cd-rom

    Het zijn de boeken van dit jaar. Gaat om het theorieboek en een boek met oefenvragen. Er zit ook nog een cdrom bij. Graag een bod ! Edit: Het zijn Verjo boeken, niet Veko.
  6. SunshineDaan

    Zonnetje in huis

    Hallo allemaal, Ik zal me ook eens netjes voorstellen. Ik ben Danielle, 28 jr en woon in Waddinxveen. Ik heb mijn rijbewijs nóg niet, maar ben wel lekker aan het lessen. *O* (En zwáárverslaafd sinds de eerste les ;)) Ik les op een Honda CB 500. Willen jullie nog meer weten... Just...
Terug
Bovenaan Onderaan