Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R1RS64
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R1RS64

    Alpinestars Thermo onderkleding broek/shirt zwart Z.G.A.N.!!

    Te koop aangeboden: Een Z.G.A.N. combi set Alpinestars Thermo onderkleding in de kleur zwart bestaande uit een broek en een shirt. Ideaal voor het dragen onder uw motorkleding/pak. De perfecte basis laag die ervoor zorg dat je koel en comfortabel blijft in warme omstandigheden. De stof is...
  2. R1RS64

    Z.G.A.N. Rood Voorspatbord Yamaha YZF R1 RN22 bj. 2009–2014

    Te koop origineel voorspatbord van een Yamaha YZF R1 50th Anniversary 2012. Het spatbord is ongeveer 1500 km gebruikt, verkeerd in absolute TOP staat, geen barsten of scheuren, geen beschadigingen of steenslag. Lakwerk ziet er nog blinkend uit!! Zie, foto's Gezien de kleur rood van het...
  3. R1RS64

    ABUS schijfremslot Granit Quick 37/60 HB70 ART 4 compleet

    Te koop een z.g.a.n. compleet ABUS schijfremslot Granit Quick 37/60 HB70 ART-4. Het slot is altijd met zorg behandeld en nagenoeg vrij van beschadigingen. Een schijfremslot van een absolute top beveiliging met een goedkeuring van ART klasse 4. Dit schijfremslot word vrijwel door alle...
  4. R1RS64

    Revit Apollo leren combipak maat 52/50 in zeer Nette staat!!

    Te koop aangeboden: Revit Apollo lederen combipak in de kleuren zwart/wit/rood i.z.g.st.!! Geen enkele beschadiging of scheurtjes met goed werkende ritsen. Het pak is niet echt dermate veel gedragen, zie foto’s. Knee sliders hebben de grond nog nooit geraakt, zijn als nieuw nog. Het...
  5. R1RS64

    Revit Motorlaarzen maat 43 in Nette staat!

    Te koop leren Revit Motorlaarzen maat 43 i.z.g.st. De laarzen zijn slechts een aantal keer gedragen. Zitten zeer comfortabel, licht van gewicht, makkelijke instap en zijn waterdicht. Sluiting met goed werkende ritsen en klittenband. Protectie en bescherming op de neus voor schakelen...
  6. R1RS64

    *Achterhoek United* # 38 – Weg met die winter….Lente!!!!!

    *O* Welkom bij Achterhoek United *O* deeltje #38: Weg met die winter….Lente!!!!! De brommers motten naar buten :] :) ;) :o :+ *D :P }) :9~ :} :] :9 :') 8-) O-) :Y _O- :W *O* :j :$ [hr] :+ Ritjes / Meetings / Circuitdagen / Activiteiten / BBQ's :+ Pak je...
  7. R1RS64

    *Achterhoek United* # 37 – Het is weer voorbij die….. zomer

    *O* Welkom bij Achterhoek United *O* deeltje #37: Najaar editie, de BBQ’s worden weer opgeborgen hoogste tijd om het laatste rubber nog ff te laten smelten :] :) ;) :o :+ *D :P }) :9~ :} :] :9 :') 8-) O-) :Y _O- :W *O* :j :$ [hr] :+ Activiteiten / BBQ's /...
  8. R1RS64

    Wel of geen Race-Filter plaatsen i.p.v. KN-Filter

    Kan iemand mij vertelen of het plaatsen van een Race-Filter meer motorschade veroorzaakt of slijtage veroorzaakt aan het blok dan het plaatsen van een KN-Filter? Het vermogen verschilt niet/nauwelijks van een sportfilter (KN-Filter) is dat juist? Heb kort geleden al Two-Brother dempers en...
  9. R1RS64

    R1 2007 met PCM-3, gezocht goed adres voor afstellen op bank

    Hallo allemaal, Ik heb een R1 van april 2007 en wil daar een powercommander III en een KN luchtfilter op te laten zetten. Verder heb ik er zojuist een two brothers uitlaatsysteem + cat. vervanger op gezet. Ik heb gezien dat er in algemene motorpraat er een topic over powercommanders...
  10. R1RS64

    R1 2007 afstellen op bank PCM-3, wie kent een goed adres

    Hoi Allemaal, Ik heb een R1 van april 2007 en heb besloten om daar een powercommander III en een KN open luchtfilter op te laten zetten. Verder heb ik er zojuist een two brothers uitlaatsysteem + cat. vervanger op gezet. Nou zoek ik eigenlijk nog een goed adres die een PCM-3 en een KN...
  11. R1RS64

    Wel of geen powercommander 3 plaatsen bij een open uitlaatsy

    Hoi Allemaal, Ik heb me gisteren nieuw geregistreerd op MF, maar ik kijk al wel heel lang mee op MF en moet zeggen dat ik vaak hele interessante dingen lees! Nou heb ik een vraagje aan jullie en wellicht is er iemand die me daar antwoord op kan geven of daar ervaring mee heeft. Ik heb...
  12. R1RS64

    Nieuw op MF R1RS64 even voorstellen

    Hallo allemaal.. Ook ik zal me ff netjes voorstellen aan jullie, ik ben Richard, 45-jaar kom van oorsprong uit Arnhem, maar woon momenteel al 20-jaar in de achterhoek in Aalten. Ik ben sinds maart 2010 een gelukkige eigenaar van een wit/rode Yamaha YZF-R1 van april 2007. Mijn roze...
Terug
Bovenaan Onderaan