Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: g-flater
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Trackday 30 mei Assen

    Ter overname: een circuitdag op dinsdag 30 Mei Assen van Trackdays4all. (dag na pinksteren) Helaas is mijn bus en dus vervoer van mijn racer, afgelopen week afgeschreven. Zat er al een poosje aan te komen, ik hoopte er dit jaar nog ff mee door te kunnen rommelen maar nee de VW heeft besloten...
  2. G

    Aangeboden: circuitdag Assen 18 juli rsz motorsport

    Ik heb een circuit dag "vrij rijden" voor Maandag 18 Juli geboekt bij RSZ Motorsport op Assen Echter heb ik het vrij druk voor deze datum en wordt het erg krap om alles wat ik wil doen nog voor elkaar te krijgen. Ik zou deze dag willen ruilen voor een dag eind augustus of begin september...
  3. G

    KTM 990 teller unit

    Een teller unit voor een ktm 990 superduke sm smt ext. Helaas heeft het doorzichtige gedeelte een kleine barst zie foto's. Verder is de unit in goede staat. Ik heb voor mijn project ondertussen een ouder type teller gevonden (losse km teller en toerental) en dat is voor mij beter. Km stand zie...
  4. G

    Aprilia rsv mille falco tuono motorblok

    Een rotax v990 aprilia motorblok compleet in onderdelen. Het blok is compleet op de startmotor en stator na. Ik heb het blok door de vorige eigenaar zo ver mogelijk uit elkaar laten halen zodat het verstuurd kon worden. Ik kocht het zonder de stator, startmotor en zijdeksel waar de stator in...
  5. G

    Aprilia rsv mille falco tuono voorvorkpoten en remklauwen

    aprilia showa voorvorkpoten. De voorvorkpoten heb ik van nieuwe olie voorzien en afgelopen zomer 2 weken mee op straat gereden in mijn Suzuki srad. En kan dus zeggen dat de voorvork goed functineerd en lekvrij is, maar ik wil nu over op brembo remklauwen met 40 mm opname en de originele srad...
  6. G

    Schone uitlaatpoort door brandstof reiniger??!

    Het gaat om een Suzuki GSXR 600 Srad van 1998, nieuw gekocht, en vnl voor race en circuitdagen gebruikt. En twee jaar stil gestaan. Dit jaar wil ik de motor weer af en toe gebruiken voor op de weg, naar het werk enz. (heb een circuit srad ernaast) 2 weken geleden de motor weer tevoorschijn...
  7. G

    Gezocht John Bradley - The racing motorcycle Volume 2

    Ik ben op zoek naar het boek - The racing motorcycle A technical guide for constructors Vol.2 van John Bradley Volume 1 en 3 heb ik al :) :t en ben ik dus niet naar op zoek. Gr Jeroen
  8. G

    partij pakkingen remblokken end. '80 ex winkelvooraad

    Partij pakkingen, remblokken, remschoenen, remkabels, gaskabels, koppelingskabels koppelingshendels, oliepluggen en oliefilters. Afkomstig uit een oude winkelvoorraad. Voor de meest gangbare motoren uit de jaren 80 zoals suzuki gs, gsx, honda cb's vfr ft, yamaha vx xt xs en kawasaki De...
  9. G

    Yamaha R1 racekuip (opknapper)

    Aangeboden: Voor een Yamaha R1 een racekuip. Gebruikt zoals op de foto's te zien. --Verkocht--
  10. G

    Aprilia rsv mille cilinders en cilinderkoppen compleet

    Aangeboden: Voorste en achterste cilinders en complete cilinderkoppen voor een Aprilia rsv mille / rotax V990 blok. De cilinders en koppen zijn gebruikt maar in zeer nette staat. Ik deze onderdelen pas geleden gekocht voor mijn project, maar heb een compleet blok voor weinig gekocht en...
  11. G

    cagiva mito (race) zitje

    Voor een Cagiva Mito een zitje. De gaten voor de achterlichten zijn dichtgemaakt maar zijn weer heel makkelijk open te maken en dus te herstellen. teab
  12. G

    gsxr srad onderdelen

    Cilinderkop voor een srad 750 (carburateur versie), deze ligt bij mij op zolder en ga er voorlopig niets mee doen dus mag. Tellerframe kunstof in perfecte staat koppeling
  13. G

    nieuwe suzuki gsxr yoshimura race overall

    Nieuwe ongebruikte leren race overall. Ik heb de overall via het internet besteld maar toen ik hem paste thuis bleek hij voor mij aan de grote kant en niet lekker te zitten. Daarom een x gepast en daarna achter mijn motor gehangen (in verwarmde kamer), omdat ik inmiddels al lang een andere...
  14. G

    Smoos Momentsleutels

    Momentsleutels met 1/4,3/8 en 1/2 aanluiting: 1/4" momentsleutel bereik: 4 - 24 Nm E40,- 3/8" momentsleutel bereik: 5 - 80 Foot Pounds E30,- Er zit een omreken tabel bij voor de mensen die naar Nm om willen rekenen. 1/2" momentsleutel bereik: 25 - 250 foot...
  15. G

    keihin fcr 39 carburateur (ktm exc 400 2000)

    keihin fcr 39 mm, afkomstig van een ktm exc 400 uit bj 2000. 120,- vaste prijs of: Te ruilen tegen een nieuwer type keihin carb, zoals te zien op de laatste foto. Tussen de twee carburateur's zit verschil in de acceleratiepomp bediening. Ik zoek dus degene welke ik aanwijs met mijn vinger...
  16. G

    torgue meet apparatuur voor testbank zelfbouw

    zgn torgue transducer's en een control kast. Deze apparatuur is voor het meten van het koppel op een scheepsas maar zou ook te gebruiken zijn voor een testbank. Google tip : HBM torque transducer. 2 verschillende opnemers, loadcellen zie foto's van de typeplaatjes voor de waarden.
  17. G

    kuipruitjes classic

    Enkele kuipruitjes voor wat oudere motoren. Ik denk uit de jaren 70 en 80: Zoals op de laatste foto te zien zit in de onderste kuip een scheur. teab. verzenden is geen probleem. :)
  18. G

    yamaha tz 250/350? - 198? onderkuip

    Ik heb geen idee voor welk bouwjaar fiets deze onderkuip te gebruiken is. Maar hij ligt al een poos op mn zolder en dr gaat niets meer mee gebeuren. Dus mag hij weg teab. O-) :+
  19. G

    yamaha tzr 125 kuip

    boven en onderkuip in redelijke staat.
  20. G

    cagiva mito elektra -kabelboom, cdi, bobine end

    Van een cagiva mito 125 de complete kabelboom. Met oa: -cdi -bobine -spanningsregelaar -startrelay -aansturing oliepompje en pv??! teab. :W
  21. G

    suzuki dr500s project uit 1982, met kenteken en werkplaatsbo

    suzuki dr500s project uit 1982, met kenteken en werkplaatsboek. De motor is geheel compleet maar los/vast opgebouwd, om te kunnen zien of alle onderdelen aanwezig zijn. Maar moet dus weer opnieuw opgebouwd worden. Het blok wat op dit moment in het frame hangt is 5 jaar geleden lopend...
  22. G

    suzuki gsxr srad onderdelen (gedeelte gratis)

    Onderdelen voor srad 600/750: Tank en zijkuip zijn nog in zeer nette staat. Echter aan de bovenkuip is duidelijk te zien aan welke kant de vorige eigenaar op zn bek is gevallen. T.e.a.b: Compleet subframe met zwarte accubak en achterlicht en douvoetsteunen...
  23. G

    schroefmaten 0-25mm en 50-75mm (2x)

    De volgende beugelschroefmaten heb ik dubbel, dus mogen weg. 1x 0-25mm (nieuw) in houten doosje. verkocht 1x 50-75mm nieuw in plastic, compleet. verkocht 1x 50-75mm gebruikt in houten doos, compleet. verkocht verzenden is geen probleem.
  24. G

    Britool 70-330Nm momentsl

    Britool 70-330 Nm momentsleutel met 1/2" aansluiting. Nieuw in de doos, met ijkrapport. Momentsleutel is nog nooit gebruikt, heeft wel in een magazijn gelegen. Dit is aan de plastic doos te zien. Paar vette afdrukken en een paar deukjes. Sleutel is voor mij veel te grof en gebruik hem dan...
Terug
Bovenaan Onderaan