Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Riekky1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Riekky1

    Toerrit Duitsland

    Beste leden, Eind augustus wil ik samen met een maat vanuit Zuid-Holland een toerrit maken in Duitsland. Betreft een rit van een dag of 3 misschien 4 of 5. Dacht zelf aan Sauerland maar omdat er een kans bestaat dat het in die periode regent en het een bosrijk gebied waardoor het asfalt...
  2. Riekky1

    CBR900RR SC28

    Hallo, Weet iemand of een origineel schakelset van een SC33 past op een SC28? Hierdoor is het waarschijnlijk mogelijk om de bevestiging op de as waar de schakelpook van de SC28 op zit, 180 graden te draaien. Dit omdat ik het omgekeerd schakelen (1 omhoog, de rest omlaag) ben gewend en dit...
  3. Riekky1

    omgekeerd schakelen CBR900 sc28

    Hi, Er zijn diverse topic's geopend met het onderwerp "omgekeerd" schakelen. Hier mee bedoel ik schakelen volgens het race patroon (1 omhoog, de rest omlaag). Nu wil ik weten of het op een Fireblade SC28 mogelijk is om een standaard schakelset van een SC33 op een SC28 te zetten en dan het...
  4. Riekky1

    filmje GSX-R1000 K7 Phillip Island

    http://www.mcnews.com.au/video/cal/www.mcnews.com.xml Enkel te zien met Itunes. Itunes openen, ga naar streaming openen in het menu geavanceerd bovenstaande link kopieeren en plakken. Riekky
  5. Riekky1

    Te koop: Hayabusa

    Mijn overbuurman wilt zijn Busa verkopen en heeft aan mij gevraagd of ik hem hier op het forum wilden plaatsen. Het betreft: Hayabusa bouwjaar '99 kilometerstand ongeveer 37000km vraagprijs 6500 euro De verkoop gaat rechtstreeks via deze buurman. Hij is te bereiken: jpligthart@scarlet.nl...
  6. Riekky1

    schakelset gsxr-750 K4

    Past een GSX-R750 schakelset op een GSX-R1000 K2? Heb eigenlijk enkel de schakelpook nodig. Riekky
  7. Riekky1

    Gez. schakelset GSXR-1000K2

    Wie heeft er een schakelset voor bovenstaande motor te koop? Het uitsteeksel van de schakelpook is namelijk afgebroken. Bvd, Riekky
  8. Riekky1

    Te koop: FZR1000 '92

    Wegens aanschaf ander motor, te koop een FZR 1000 met lichte glijschade. Ziet er voor zijn leeftijd nog goed uit. Km-stand nog geen 32000 Tandwielen en ketting zijn als nieuw. Voorband BT-014 ongeveer 2000 km mee gereden en hoeven voorlopig niet vervangen te worden. Echter dient de achterband...
  9. Riekky1

    2005 zx6r filmpje

    http://www.kawasaki.de/product.asp?Id=B630C16331&Sub=71&DId=34003931FF9&b=h alstu
  10. Riekky1

    GSXR 750

    Beste leden, Ik ben van plan om een motor aan te schaffen. Als ik heel eerlijk mag zijn, twijfel ik nog tussen de gsxr750 en zx9r (beiden van het bouwjaar 2000). De blade doet mij niet veel en de R1 is al gauw 1000,-- euro duurder. Van de kawa is er op het internet redelijk veel over te vinden...
Terug
Bovenaan Onderaan