Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stepje_MkXV
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stepje_MkXV

    Sold: Regenwielen R6 2005-2017

    Te koop: wielset voor een Yamaha R6 vanaf 2005 tot 2017 (RJ095, RJ11, RJ15) De motor is al een tijdje weg, dus de extra set wielen mag ook weg. Ik heb de wielen gekocht als regenset voor circuitdagen maar uiteindelijk nooit nodig gehad. Wielen hebben her en der wat beschadigingen van eerdere...
  2. Stepje_MkXV

    Pitbox 7 Okt CRT assen; 2 plekjes gezocht

    Hallo Allemaal, 7 oktober heb ik met een (Italiaans) maatje bij CRT geboekt op assen. Normaal gesproken gaan we met een wat grotere groep en boeken we ook een box, maar nu zijn we 'maar' met zijn 2-en. Heeft er iemand nog 2 plekjes vrij in een box? Andersom kan natuurlijk ook; als er meer...
  3. Stepje_MkXV

    Aangeboden: Alpinestars Motegi V2

    Hoi Allemaal, Bij deze bied ik mijn Alpinestars Motegi V2 te koop aan in de kleur Zwart/Wit/Blauw/Geel fluo, maat 54. 1 Circuit-dag aangehad, maar het pak is toch echt (net) te klein. Ik ben zelf 1.87 met redelijk normaal postuur (plm 90kg) Nieuw aangeschaft bij FC - moto november vorig jaar...
  4. Stepje_MkXV

    Yamaha FZS 600 carb probleem

    Beste allemaal, Na de zoekfunctie gebruikt te hebben toch maar even een apart topic. Het probleem doet zich voor bij de motor van vrouwlief, een fazer 600 van 1998. De motor heeft de afgelopen jaren veel stil gestaan en er is ieder jaar wel werk geweest om hem weer aan het rijden te krijgen...
  5. Stepje_MkXV

    3 juli Nurburgring met MSH

    Hallo Allemaal, Gaan er nog meer forummers 3 juli naar de Nurburgring met Motorsportschool Holland? Ik ben ook van plan om me in de beginnersgroep in te schrijven, maar ik zit nog een beetje te zoeken naar een B&B/Pension oid daar in de buurt. Dichtstbijzijnde 'logeeradres' zit in zuid...
  6. Stepje_MkXV

    o-ringen verdwenen uit de ketting?

    Hoi, Ik wilde deze post eerder in het Fazer topic posten, maar ik denk dat hij hier beter op zijn plek is. Ik heb van de week de berg smurrie bij het voortandwiel eens weggehaald, want het was alweer ergens vorige zomer voor het laatst gedaan. Omdat ik de ketting regelmatig smeer, zit er...
  7. Stepje_MkXV

    Even voorstellen: Stepje_MkXV

    Hoi, Ik ben intussen al langer 'lid' en volg sommige topics met grote belangstelling maar heb nog geen berichten geplaatst. En omdat dat toch een keer zal moeten gebeurren, eerst maar evenvoorstellen: Ik ben Koen, woonachtig en werkzaam in de regio Eindhoven. Ik ben intussen alweer 31...
Terug
Bovenaan Onderaan