Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ad bulldog
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ad bulldog

    R465A rijden op vluchtstrook met motor / duplicaatcode 1

    Gisteren kreeg ik een bekeuring binnen van EURO 200,00 voor "het buiten noodzaak gebruik maken van de vluchtstrook" (feitcode R465A) Ik wil hiertegen bezwaar maken omdat ik dit omwille van mijn eigen veiligheid gedaan heb. Met de motor is het toegestaan om in geval van file, voor de...
  2. ad bulldog

    motordrager voor achter op camper

    heeft iemand ervaring met zo'n motordrager ? Motordrager op camper * ARLI b.v. * > dragerbouw > Schagerbrug, Noord Holland 60 km boven Amsterdam
  3. ad bulldog

    Aanrijding door auto met ijstaart

    Dit verhaal over een aanrijding werd in het Bulldog-forum (www.bt1100bulldog.nl) geplaatst. Hoe onnozel kan een koekblikker zijn ? "Zondag ben ik en de Dog, langs achter aangereden door een auto. Ik ben gelukkig niet gevallen maar heb wel schade aan de Dog. Ik was net gestopt en de man kon...
  4. ad bulldog

    motorhumor

    Motorhumor: een echte motortelefoon. let ook op de gloeilamprichtingaanwijzer Gezien april 1998 in Aarle-Rixtel:
  5. ad bulldog

    stekker eruit bij Aprilia / Moto Guzzi

    http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=50677&documentID=198198&navID=1 zou dit waar zijn ? Ad
  6. ad bulldog

    the dragon USA

    moet je hier eens kijken: 311 bochten over een lengte van 17 mijl www.tailofthedragon.com De Dragon in de USA (Tenessee / North Carolina) Ad
  7. ad bulldog

    Wie heeft ervaring met een Yamaha Bulldog

    Ik heb enkele maanden geleden een Yamaha bulldog gekocht vanwege de cardan (woon/werk ook in winter), het (volgens mij, smaken verschillen) mooie ontwerp, de betrouwbare techniek en het relexte rijgedrag (ik hoef geen berg pk's die ik niet gebruik). Tot nu toe geen spijt (inmiddels in twee...
Terug
Bovenaan Onderaan