Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. brommertmark

    MT-09 rij eigenschappen

    Onlangs een stuk op een demo MT09 kunnen rijden en ik was onder de indruk over het rijden. Lekker fel op het gas, en power laag in de toeren tot aan power wheelies rond de 7000 toeren! Maar dat was niet het enige, ook de houding op de motor, en de wendbaarheid van de motor waren heerlijk...
  2. brommertmark

    Hotel adresjes gevraagd op route nl/de/swiss/ost/it

    Overnachtings adresjes gevraagd op de route van NL naar italy. Vooral; Motorvriendelijk met een gunstige prijs. De route zal voornamelijk lopen via, Eifel, zwartewoud, bodensee naar bolzano in 3 dagen.
  3. brommertmark

    Shiro helmets

    Wie weet welke motorzaak shiro helmen in zijn collectie heeft, of kan bestellen. Heb een leuk modelletje op internet gezien; De shiro fighter. Wel zou ik natuurlijk ff de helm passen zodat ik weet of de pasvorm goed is. Blind bestellen via internet is niet mijn voorkeur namelijk.
  4. brommertmark

    knipperlichten doen het niet meer

    Help,,, Heel raar, mijn knipperlichten doen het niet meer. Het begon met rechtsachter deed niks, de rest wel. Dus, nieuw lampje. Alleen dit werkte niet. Na veel gepiel heb ik maar 2 setjes nieuwe knipperlichten opgehaald. Monteer ik de 1ste, deze werkt, na montage de tweede doen ze...
  5. brommertmark

    Mijn motorvakanite 2012

    Motorvakantie 2012, In dit topic wil ik graag mijn motorvakantie delen met iedereen. Vanaf de planning tot en met het reisverslag. Na vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald te hebben en dit jaar mijn eerste motor gekocht te hebben komt al een droom in vervulling. Dit jaar +/- 7 a 8...
  6. brommertmark

    Kawasaki Z750 zwart

    Beste mensen, Hierbij bied ik te koop aan mijn kawasaki Z750. Dit betreft mijn eerste motor die ik in maart dit jaar van een mede forumlid heb gekocht. De kilometerstand was toen 26.000 en een beetje. Ik heb er met plezier 7.000 kilometer bij gereden. De motor is dealer onderhouden met...
  7. brommertmark

    Te ruil/koop aangeboden Shoei maat L

    Te koop/ruil aangeboden. Mijn eerste helm, deze achteraf te groot gekocht. Daarom te koop of te ruil aangeboden tegen een goeie helm maat M of S. Mijn helm; Shoei raid 2 maat L aankoop bon aanwezig van december 2010 in seizoen 2011 aantal keer gedragen tot hij iets ruimer werd. Extra...
  8. brommertmark

    mafkees probeert motor vast te pakken

    Loop ik gister begin avond op de kermis in Leek. Zie ik daar een motorrijder op een cbr600 in stuntlook/fighterlook rustig tussen de voetgangers de kermis doorkruisen. Tot zover niks aan het handje. Maar springt er ineens een gek op rent naar de motorrijder toe en pakt hem/motor beet uit...
  9. brommertmark

    motorvelg lak afgebladderd

    Wat kunnen de oorzaken zijn van afgebladderde lak op motor velgen. Verhaaltje, Ik was op zoek voor mijn broertje naar een motor, Kom een nette kawa tegen, ziet er nog goed uit. Geen schades of andere minpunten. 97' er en 25K gedraaid. Enige is dat de velgen extreem verweerd en...
  10. brommertmark

    Shoei raid II

    hierbij te koop aangeboden shoei raid II is mijn eerst helm die ik helaas te groot heb gekocht, maar paar ritjes gebruikt. helm in de winter van 2010 aangeschaft, bon aanwezig. richtprijs 200 Maat L voor de geïnteresseerden, helm te passen kan ik in omg. Groningen
  11. brommertmark

    Db killer leo vince sbk

    gezocht DB killer voor in de leo vince sbk, wie o wie heeft er 1 liggen?
  12. brommertmark

    z750 accesiores

    - ben op zoek naar; kuipruitje kawasaki radiateur kappen valdoppen bugspoiler heb je wat van bovenstaand liggen? mail me fototje met je prijs en waar te koop. groet, mark
  13. brommertmark

    kawasaki Z1000 of toch de Z750

    bij deze loop ik tegen een dilemma aan, De Z1000 heeft mijn hoofd op hol gebracht, en er bestaat nog een kleiner broertje de z750. Welke ook erg mooi is, maar minder dik! nu schelen de 2de hands prijzen niet zoveel met elkaar bij beide een bw 2004. staan op dit forum beide versies voor...
  14. brommertmark

    wat is dat toch, omgevallen motor!

    Nou verbaas ik mij hoe vaak het voorkomt dat een motor is omgevallen! Wat is dat toch? Even uitleg, Ik ben rustig op zoek naar een 2de hands motor, hiervoor kijk ik zowel particulier als bij motorzaken. Dus als ik naar de staat van de motor vraag, of een plekje zie tijdens een bezichtiging...
  15. brommertmark

    motorpak, welke van de 2?

    Na enige tijd zoeken naar een motorpak wat mij aan staat ben ik op 2 modellen geëindigd, dat is een Berik en een Damen. berik : of Damen: pluspunt van die Damen lijkt mij die rugbescherming. Hoe staan beide merken bekend bij motorrijder, beetje kwaliteit deze merken. Berik...
  16. brommertmark

    motor wezen kijken

    vandaag met iemand mee geweest om een motor te bekijken particulier. Het is toch lastig om te weten te komen of het een goede motor is. Het gaat dan ook om een oudje van 1995 en is een plekje natuurlijk niet direct slecht. maar had toch twee plekjes waar ik niet een goed gevoel bij had...
  17. brommertmark

    motorzaak Simon Schram Wolvega

    was laatst bij simonschram motoren te wolvega en zag daar een mooi R6je van 99 staan voor een mooi bedragje. iemand ervaring met deze zaak? groet, Mark
  18. brommertmark

    Alvast ff voorstellen!!!

    Hallo allemaal, Ik ben brommertmark uit Grunn, om precies te zijn het plaatsje leek. momenteel 30 jaar met 11 jaar autorijbewijs en een aantal autos verder is het tijd voor een nieuwe uitdaging, de motor! Ben sinds juli begonnen met motorrijles bij de oosterpoort. inmiddels...
Terug
Bovenaan Onderaan