Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. P

    zoektocht naar grote waterdichte handschoenen

    Handschoenen dus. Ik ben op zoek naar (gore-tex) handschoenen. Echter, zoals de titel al verraad, kan ik eigenlijk niets vinden in mijn maat. Vooralsnog is IXS uberhaupt het enige merk wat ik pas (5xl), en helaas gaat de Vidar serie maar tot 3xl. Voor winterhandschoenen heb ik Gerbing, dat...
  2. P

    Kat vervangen/andere uitlaat GSXF 1250

    Zijn er mensen die toevallig een kat-vervanger/andere uitlaat (excl. demper) hebben gezien voor een GSXF 1250? Ik heb er geen moeite mee om e.e.a. aan te passen aan het kuipwerk. Het enige wat ik tot nu toe vind is Holeshot.com, maar wat hij bied kan in principe ook los bij elkaar...
  3. P

    Leasen motor

    Gedurende een jaar of drie rijdt ik nu met de motor woon-werkverkeer. Ik rij met een GSX1250FA elke dag met plezier. Om kosten te drukken, en omdat ik het leuk vind doe ik al het onderhoud zelf. Hierbij valt op dat het rijden door weer en wind en een close encounter of 2 met andere voertuigen...
  4. P

    Cuppen pilot road 4

    Heb sinds een jaartje een set pilot road 4 gemonteerd, voor en achter. Ze zijn gemonteerd op een GSX1250 FA. De achterband is nu flink vlak, wat me niet verbaasd, veel snelwegkilometers, en misschien iets van een burnout. Wat me wel verbaasd is dat de voorband flink is gaan cuppen...
  5. P

    Moskou!!

    Komende zomer wil ik met mijn vriendin een rondje langs het Kremlin rijden. De landen waar ik doorheen ga, en waar dat niet vanzelfsprekend is zijn: Wit-Rusland, Rusland en Oekraine. Is er misschien iemand die ervaring heeft? Wit-Rusland is niet zo'n probleem, Rusland wordt iets boeken, om...
  6. P

    ervaring motowebshop.com

    Bestellingen De order is in behandeling 26-09-2013 19:41 Bestelling NR. verborgen Betaling iDEAL Status De order is in behandeling Heb op 26-09 de sidi Fusion Rain besteld, en ben deze week maar eens gaan bellen. Kreeg behoorlijk snel een vriendelijke meneer aan de telefoon, die...
  7. P

    Welk betrouwbaar "brik" voor dagelijks gebruik?

    Ik ben aan het kijken voor een pekelfiets, maar kom er niet echt aan uit. Een oldtimer is het goedkoopste, maar het is voor woon-werk verkeer, dus dan komt betrouwbaarheid weer in het geding. Heb zitten kijken voor een xl550/600 maar kan niet vinden of de 550 electrisch gestart wordt ...
  8. P

    RSV Mille in zeeuws-vlaanderen

    Ik kom wel eens een keer een RSV Mille tegen 's ochtends. Werkt bij DOW Chemical. Is dat hier misschien een lid???
  9. P

    Inhouden gsx1250

    Ik heb een Suzuki GSX1250fa, van 2012. Voor de vakantie, ongeveer 2 weken geleden onderweg van werk naar huis had ik wat slappe bandjes. Ben toen rustig naar het dichtstbijzijnde tankstation gereden, en heb daar opgepompt. Nadat ik wegreed, merkte ik dat de motor toch wat vreemd aanvoelde...
  10. P

    grote zomer handschoenen

    Ik ben op zoek naar nieuwe zomerhandschoenen, van rond de 150 euro. Helaas (in dit geval) heb ik heel grote handen. Tot nu toe past alleen IXS in maat 5xl. Ik ben echter niet bepaald tevreden over deze handschoenen. Los van de lelijkheid, zijn ze nu na 2 jaar gebruik in verregaande staat...
  11. P

    Een paar nieuwe helmen

    Sinds oktober heb ik een fatsoenlijke motor gekocht, en gelukkig mag mijn vriending graag achterop zitten. De helm die zij gebruikt is een oude arai die ik van een kennis heb gehad. Maar aangezien ze achterop zitten echt leuk vindt wordt het tijd om voor een nieuwehelm te kijken. Ikzelf...
  12. P

    nachtbril?

    Ik rij zo gauw ik kan met de motor, in slecht weer of lekker weer. In combinatie met mijn lenzen levert dit nogal eens problemen op omdat ik graag met het vizier omhoog rijdt. In de zomer is dit geen probleem, dan heb ik altijd een zonnebril op, en dus geen last van mijn lenzen. Met het...
  13. P

    gpz 900 r wil een ander blok

    Ik heb een gpz 900 r in de garage staan uit '83 , met een 750 blok erin... Nu ben ik op zoek naar ofwel een donor motor uit '93/'94 ofwel alleen een ander blok, Bijvoorbeeld een gpz 1100 blok o.i.d. Ik wil graag de belasting en verzekeringsvoordelen houden, maar wel een betrouwbare motor...
  14. P

    GPz 900 R vraagjes

    Ik heb onlangs en gpz uit 1984 gekocht, met 90k opde teller. fiets is in behoorlijke staat, maar heb nog wat vraagjes aan diegene die ervaring met deze fiets hebben. Het eerste wat me opviel was dat na 150 km gereden te hebben, de benzinemeter tegen het reserveblokje aan loopt, en dan gaat er...
  15. P

    Ook even voorstellen!

    Hallo, Ik ben Roel Bakker, bouwjaar 86, en sinds 30-06-2010 eigenaar van een blauw/zilveren Kawasaki GPz 900 R uit 1984! Ik heb mijn A-rijbewijs nog maar 2 maanden, en was op zoek naar een leuke beginnersmotor. Ik ben niet vies van snelheid, dus wilde beginnen met een Aprillia Pegaso 650...
Terug
Bovenaan Onderaan