Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: moto fabini
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    givi vs sw motech

    heren collega's motorfantieken ik wil een tanktas voor de moto. mij keuze is zowiezo quicklock systeem. er zijn twee systemen, die van givi en sw. zijn er mensen die ervaring hebben met beide? en iets aan/afraden? bedankt
  2. M

    icon helm

    heren, dames het vorige topic over dit merk is nu reeds enkele jaren oud. ik ben aan het kijken naar een icon helm, buiten revzilla vind ik niet echt reacties. zijn er hier die een icon helm hebben? ik weet dat er eerst moet gepast worden maar voor ik een daguitstap plan naar een zaak die...
  3. M

    rugzak kappa

    Waterdichte rugzak WA402S | Kappa hoi, heeft er iemand deze rugzak van kappa? ik heb deze in belgie nog nerges gevonden, kzou hem graag dan via internet willen bestellen MAAR zoals op de foto te zien draagt de persoon een normaal motorpak en de rugzak zit vrij hoog nu is mijn vraag: past...
  4. M

    velgen Buell, zijn deze ok?

    hoi, kunne jullie me raad geven over deze velgen? volgens verkoper hebben ze 4000km gereden maar aan de velgen te zien zijn ze gloednieuw wat me toch een beetje achterdochtig maakt...
Terug
Bovenaan Onderaan