Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Drew78
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Drew78

    Schokbreker Z1000

    Beste mf ers Zijn er hier rijders bij die de standaard schokbreker van een z1000 bj 2003 hebben vervangen? Zijn er kawa shocks van een ander type die er onder passen? Groeten Drew
  2. Drew78

    Vering Z 1000 bj 2003

    Misschien een dom vraagje, maar toch. Onder mijn Z bij de achterschokbreker zit een vemtieldopje. Waar is deze voor bedoelt?
  3. Drew78

    Z1000 bj 2003 blijft afslaan tijdens rijden

    Hoi, Mijn Z 1000 slaat af onder het rijden, FI melding gaat dan aan. Daarna kun je het contact uit en aanzetten, en start de motor gewoon weer. Hoe kan ik de FI storing uitlezen? zodat ik weet waar ik moet beginnen met zoeken? Bvd Drew
  4. Drew78

    Gevraagd duo seatcover SV1000 S

    Hoi ik ben op zoek naar een duo seatcover, voor een SV1000 in het zilver, motor is van 2003 want ik begreep dat er 2 kleuren zilver zijn licht en donker groeten Andrew
  5. Drew78

    Gezocht: DB killers GPR

    Kan iemand mij misschien aan db killers met de diameter 43 mm helpen? Groeten Andrew
  6. Drew78

    SV 1000 nerveus op de snelweg

    Hoi motorcollega's ik ben vandaag voor het eerst een lang stuk over de snelweg gereden met mijn SV 1000N Ik vond em hierbij, boven de 120 erg nerveus.. Mijn banden zijn toch al 1500 km ingereden, en heb mijn vering ook af laten stellen bij Hyperpro.. Iemand ideeen waar ik nu zou...
  7. Drew78

    Koplamp aanpassen SV 1000 N

    Hi there Heeft er iemand ervaring met een andere koplamp te plaatsen op een 1000N? bv. van een GSR of iets dergelijks.... Zat er ook aan te denken om er de topkuip van een 1000S op te bouwen maar dan wel met behoud van het stuur van de N, weet niet of dat zonder slag of stoot kan...
  8. Drew78

    Srad hugger bevestigingssteun

    Hallo ik heb via e- bay een hugger besteld maar er zit geen bevestiging bij voor aan de rechtse kant van de achterbrug, en de verkoper heeft die beugel ook niet... Iemand zon beugel liggen toevallig of ideeen om em te bevestigen?? Tis een SRAD 600 van 1998 en de hugger is van Ermax.. Bvd
  9. Drew78

    Oliedruksensor storing Srad 600

    Hey.. Heeft er iemand wel eens te maken gehad met een storing in de oliedruksensor? ik heb de oliedruk laten meten en die is goed (0,3 bar stationair en 6 bar volle toeren) dus het moet in de sensor zitten maar die is vorig jaar ook al vervangen.... ik sta voor een raadsel want nu...
  10. Drew78

    ketting srad 600

    Hey motorfans ik heb gister mijn ketting gespannen van m'n soes maar nu maakt ie een geluid of tie aan loopt en het achterwiel staat er recht in (was ook mijn eerste gedachte) en de ketting gaat nu ook steeds slapper en strakker.... nu zit ik met een groot vraagteken boven mijn hoofd...
  11. Drew78

    Wie is den Andrew?

    Hey motorfans Ik ben Andrew 31 jaar en gelukkig sinds 2 maanden weer mobiel op 2 wielen Een Suzuki GSX-R 600 SRAD is het gewillige slachtoffer.... Hoop een hoop nieuwe mensen te leren kennen hier en ervaringen en kennis te kunnen delen Groeten Drew
Terug
Bovenaan Onderaan