Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. flipflapflop

    Motoragent breekt schouder tijdens achtervolging

    Dit keer geen gebroken polsen maar een gebroken schouder... Motoragent gewond bij achtervolging In Spijkenisse is gisteravond een motoragent gewond geraakt, nadat hij een scooter achtervolgde. De bestuurder van de scooter negeerde een stopteken waarna de agent de achtervolging inzette...
  2. flipflapflop

    Rijbewijs ophalen bij stadhuis, waarom eigenlijk?

    Ik lag vandaag in het zonnetje en dacht bij mijzelf. Waarom moet je een rijbewijs op het stadhuis ophalen/maken? Waarom kan dat niet gewoon bij het CBR, direct nadat je geslaagd bent? Vroeger bij het bromfietscertificaat moest je even blijven zitten in het theorielokaal(als je geslaagd was)...
  3. flipflapflop

    Instructiefilm AVB

    Voor alle mensen die hun AVB nog moeten halen, zo kan het ook: http://www.dumpert.nl/mediabase/1044121/d05866b6/motoragent_heeft_skills.html :W Vrijdag
  4. flipflapflop

    Hallloooo

    Hallloooo :W Even voorstellen. Ik ben Johan 28 jaar, Leiden. Zit al 3 jaar het forum te lezen en toch maar besloten om een account aan te maken + gelijk een post over een rugprotector in Algemene praat :). Heb niet per direct een foto beschikbaar maar ik rij een er-6n 2009 :).
  5. flipflapflop

    rugprotector: Dainese Paraschiena Wave Con Scapole

    Hallo allemaal :W Ik ben op zoek naar een goede rugprotector en natuurlijk heb ik de zoekfunctie gebruikt;) Daar zag ik dat iedereen heel tevreden is over de Dainese Wave. Dus ik *hop* naar de website van Dainese, zie ik ook deze staan: Heeft iemand hier ervaring mee? Dank!
Terug
Bovenaan Onderaan