Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dannygsx750
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dannygsx750

    Zijkuip ZXR750 "94 + wat kleine dingen

    Ben op zoek naar een linker zijkuip in het groen wit blauw voor een zxr 750 zoals titel aangeeft.... choke bleef gister hangen en gaf gas in de bocht op gladde klinkers '( ... Dus toen lag ik ineens onder de motor.. Wat ik verder ook nog nodig heb is een schakelpook, en een linker...
  2. Dannygsx750

    inhouden/doodvallen gsx750f

    Ik heb sinds kort dat na ee tijdje rijden dat me gsx750f inoudt, en uiteindelijk doodvalt..... Eigenlijk gebeurt dis pas na een km of 30-90, dus alleen bij een warme motor.... Dan heeft hij ineens geen power meer en lijkt het alsof hij geen benzine meer krijgt.... Als ik dan de koppeling...
  3. Dannygsx750

    Olietemp meter gsx750F

    Nou is mijn "oldie" gsxf750 niet voorzien van een olietemp. meter... Maar ik wil die er wel graag ophebben... zodat ik weet wanneer ik gas kan geven, en de temperatuur goed in de gaten kan houden.. Ik heb al even gezocht op internet, maar kan weinig vinden daarover B|, enige wat ik kon vinden...
  4. Dannygsx750

    Ook ik ben nieuw :)

    Hallo, zal me even voorstellen. Ben Danny, kom uit harderwijk en ben 25 jaar jong :) Heb meteen na het behalen van me auto rijbewijs me motor rijbewijs gehaald, en heb afgereden op 9-12-2003, ben nu dus een kleine 6,5 jaar in het bezit van me rijbewijs :D. Nadat ik me rijbewijs had behaald...
Terug
Bovenaan Onderaan