Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Danny_S
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Danny_S

    Diekentoer 2014 op 27 en/of 28 september 2014!

    Eind september vindt er weer een bijzondere motorrit plaats: de Diekentoer, inmiddels een gevestigd begrip in motorrijdend Zeeland en omstreken. Dit jaar wordt voor de Diekentoer voor de 31ste keer georganiseerd, zoals gebruikelijk door de MZV Motorclub Zeeuws Vlaanderen. Een aaneensluiting van...
  2. Danny_S

    4de Lenterit Hulst Zeeuws Vlaanderen, 4 mei 2014

    Zondag 4 mei 2014 Motor Lente Toer Tocht Hulst, Het mooiste van Zeeuws Vlaanderen! Jawel, op 4 mei 2014 wordt al weer de vierde motor tocht georganiseerd vanuit Hulst. Het is een open rit dus en iedereen kan meedoen! De derde tocht, gehouden in 2013, was zo’n groot succes dat we ook dit...
  3. Danny_S

    Derde Lente Tocht Hulst, Zeeuws Vlaanderen, 5 mei 2013

    *O* Jawel, 5 mei 2013 de derde motor tocht vanuit Hulst, Zeeuws Vlaanderen *O* Een nieuwe traditie is geboren! Het aantal deelnemers groeit gestaag... De nadruk ligt deze keer vooral op Oost Zeeuws Vlaanderen en we zijn er vrij zeker van dat we weer weggetjes gevonden hebben die zelfs de...
  4. Danny_S

    2de Lente Toer Tocht Hulst, 6 mei 2012

    Lente Toer Tocht Hulst, Zeeuws Vlaanderen Zondag 6 mei 2012 He, een echte motor toertocht vanuit Hulst? Jawel, dit wordt de tweede motor tocht die vanuit Hulst georganiseerd wordt. Een nieuwe traditie is geboren! Waarom organiseren wij deze rit? Vorig jaar hebben we voor het eerst...
  5. Danny_S

    Zumo 660 crasht bij opstarten

    Dag allemaal, Tijdens het voorbereiden van een driedaagse tocht in de Ardennen as vrijdag doet mijn Zumo 660 raar. ding wil niet meer opstarten: als ik hem aanzet, crasht hij op het moment dat 'loading maps' op het scherm verschijnt. Hij valt volledig uit, en opnieuw aanzetten geeft dus weer...
  6. Danny_S

    Op Toer in Zuid Zeeuws Zeeland

    Het enige echte ware toer topic voor het zuiden der zuiden deze post is bedoeld om de bende van Hulst, de bende van Zuid Beveland en alle anderen die in de buurt wonen of bereid zijn naar naar hier af te zakken en/of op te stijgen te laten afspreken waar ze naar toe rijden (en koffie drinken)...
  7. Danny_S

    Toertocht Kajsiab Laos Hulst 2011

    Toer Tocht Kajsiab Laos Hulst 2011 Zaterdag 14 mei 2011 He, een watte? Een motortoertocht voor iedereen die graag eens een stukje op een motor rijdt, en deze keer niet alleen puur voor het plezier maar ook nog eens met een goed doel in het achterhoofd. Waarom organiseren wij deze rit...
  8. Danny_S

    witte lijnen

    een vraagje van een niet al te ervaren motorrijder: ik ga zo nu en dan op de motor naar het werk toe en dit gaat grotendeels via de snelweg. ik merk bij mezelf dat wanneer ik met snelheden van rond de 120-14km/uur van rijvak verander miijn billen altijd samenknijpen als ik de witte streepjes...
  9. Danny_S

    geschakelde 12V aansluiting op een Varadero

    Dag allemaal, ik verwacht deze week mijn gpsje in de brievenbus. Heb dus al eens zitten kijken waar ik een geschakelde 12V aansluiting vandaan kan halen. Het gaat dus om een Varadero uit 2007. Er zit handvatverwarming op toen ik hem kocht (achteraf geplaatst lijkt het), en er lopen wat...
  10. Danny_S

    Varadero rijders gezocht

    dag dag allemaal, ben nu een tijdje actief en minder actief op dit forum en het valt me op dat er relatief weinig Varadero rijders zijn, of vergis ik me nou? rij hier nu zelf ongeveer 2 maanden mee (das nog heel erg kort, ben net begonnen) en heb ongeveer een 2000 km gedaan tot nu toe :] ...
  11. Danny_S

    weer mijn eerste keer, nu met mijn meissie

    na een paar weken oefenen, heb ik vandaag eens een rondje gereden op de motor met mijn halve trouwboek. Een beetje zenuwachtig dat wel, omdat ik wat bang was voor de haakse bochten met duo passagier. Viel allemaal veel mee. Ben zelf 2m/93kg en zij is toch wat kleiner: 1.70/65kg. Ik voelde het...
  12. Danny_S

    verlichting verhogen/verder op een Varadero?

    Heb gisteravond (voor het eerst) in het pikkedonker met de motor gereden en ik ben er eigenlijk een beetje van geschrokken hoe dicht of hoe laag te koplampen afgesteld staan. Op de snelweg was 120 eigenlijk niet verantwoord. Groot licht was perfect, maar dimlicht... is dit gemakkelijk bij te...
  13. Danny_S

    mijn eerste ervaringen

    Dag allemaal, ben dus nieuw hier en dit is mijn eerste post, afgezien van mijn zelfintroductie. Voor mij is het motorgebeuren nog behoorlijk nieuw, en leer elke dag bij. ben benieuwd of andere newbies hetzelfde meemaken als mij. Na bijna twee weken rondtoeren :] in onze polders en...
  14. Danny_S

    tatataaa eindelijk. hier ben ik!

    even voorstellen dus: Danny, uit Hulst in Zeeuwsch Vlaanderen. Zit sinds september vorig jaar op de top van mijn mid life crisis en heb van van mijn vrouw de kennismakingsles kado gekregen. Is het geen schatje? Midden juni mijn rijbewijs gehaald en rijd sinds anderhalve week mijn eerste rondjes...
Terug
Bovenaan Onderaan