Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: WouterBr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. WouterBr

    Aprilia RSV Mille 1000 bouwjaar 2002. Adv. Aangepast €2350

    Zeer nette Aprilia RSV Mille 1000, bouwjaar 2002. Deze tijdloze tweecilinder heeft een lage kilometer stand (20768 km) en ziet er nog altijd zeer netjes uit. - Carbon voor & achter spatbord, hiel plates en wings aan de voorzijde - Opnieuw bekleed leren zadel met rood stiksel - Tank wrap (mat...
  2. WouterBr

    Gezocht, Sport Demper RSV Mille 2002

    Morguuuh, Voor mijn RSV Mille uit 2002 ben ik opzoek naar een sport nette eind demper (rechter zijde). Voor wat meer sound en tevens een betere look. Linkpijp is niet noodzakelijk. Inlaat volgens mij minimaal 51mm, groter kan/mag ook. Mocht iemand nog iets moois hebben liggen hoor ik het...
  3. WouterBr

    Stuurdemper WP

    Te koop: Stuurdemper WP (officieel afkomstig van een R1) Heb hem zelf niet gebruikt. Voor mijn project twee dempers aangeschaft (een lange voor aan de zijkant van de motor en deze) De lange is inmiddels gemonteerd en daar ben ik tevreden over dus deze mag de deur weer uit. Geen idee of de...
  4. WouterBr

    Dynojet Powercommander III Z750

    Hallo, Ik ben opzoek naar een Powercommander voor een Kawasaki Z750 2003 tot 2006. Mocht iemand er een op de plank hebben liggen waar niets meer mee gedaan word hoor ik het graag. Met vriendelijk groet, Wouter
  5. WouterBr

    Z750 2003-2006 voorwiel, schijven en steekas

    In verband met een verbouwing aan mijn huidige Z750 2005 bied ik hierbij een voorwiel, schijven en steekas aan. Het voorwiel is voorzien van goed werkende lagers en binnen bus. de schijven zitten net onder de 5 mm dikte. Het geheel ziet er netjes uit. zie foto's €100 voor de hele set...
  6. WouterBr

    Zx6r kroonplaat en Clip ons

    Nette kroonplaat en clip ons voor een Kawasaki bouwjaar 2005/2006.
Aangeschaft bij boonstra motoren voor een project, maar heb inmiddels andere. Niets mis mee. Clip ons hebben een diameter van 50mm.
  7. WouterBr

    Kawasaki Z750 FightYourBike

    Hallooo, Zoals in mijn vorige topic al werd aangegeven is het wel zo netjes en overzichtelijk om een nieuw topic te starten voor me nieuwe aanwinst. Het gaat hierbij om een Z750 uit 2005. Standaard al best een leuke motor met een mooie lijn. Maar... STOCK SUCKS }) . Het duurde dan ook...
  8. WouterBr

    Zx6r 03-04 Subframe, kontkappen en accubak

    Hallo, Ik ben bezig met een project en zoek hiervoor een subrame van een zx6r uit 2003-2004. Ook zoek ik nog de bijbehorende kappen, verlichting en accubak. Misschien dat iemand deze onderdelen nog heeft liggen, of weet waar ik ze kan vinden? Dan hoor ik het graag. Het gaat dus om dit...
  9. WouterBr

    Zxr750 FightYourBike ''GermanStyle''

    November ''11 Hallo allemaal, :W Ik zal me eerst ff voorstellen. Ben Wouter woonachtig in het gehucht Duiven en sinds kort de trotse eigenaar van een Zxr750 uit 1994 :P prachtige motor (zonder kappen dan O-) ) vandaar dat ik hem ook ga aanpassen. Zie hier het slachttoffer...
  10. WouterBr

    Unieke Zxr400 (25Kw)

    Hierbij bied ik mijn kawasaki zxr400 uit 1995 aan. Motorisch is de motor helemaal orgineel en in perfecte staat. Alleen aan het uitelijk is wat veranderd. Ik heb de motor anderhalf jaar geleden gekocht bij motoport. Hij is hier dan ook al die tijd in onderhoud geweest. twee weken geleden heeft...
  11. WouterBr

    Kuip/onder delen ZXR400

    hierbij bied ik verschillende kuipdelen en andere onderdelen aan van een zxr400. deze onderdelen worden niet meer gebruikt wegens verbouwen van de motor. Topkuip Achter kappen: diversen onderdelen: Mocht je intressen hebben hoor ik het wel:
  12. WouterBr

    zxr400 kappen

    hallo... i.v.m. een project heb ik hier nog verschillende nette kappen liggen van een zxr400 die ik niet meer gebruik. het gaat hierbij om de voorste kap waar de lamp inhangt + een zwart kuipruitje. en de linker plus rechter kappen die om de kont heen zitten. de linker en rechte zij...
  13. WouterBr

    Zxr400 Fighter

    Geachte forum leden :+ Ik ben nu een paar maanden actief op dit forum en dan met namen in het topic streetfighters. Ik ben Wouter en kom uit Duiven en heb een klein jaartje mijn motorrijbewijs :] (helaas 25kw ;( ) ik heb mezelf een Zxr400 gekocht en mijn gedachten waren hier 2 jaar mee rond...
  14. WouterBr

    Gezocht Streetfighter kont

    goede avond, Ben bezig met het verbouwen van mij motor en zoek nog een leuke kont, dus heeft iemand nog iets liggen van een oud project of welke andere reden dan ook hoor ik het graag. laterss
Terug
Bovenaan Onderaan