Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: karaer14
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    clip on zzr 600 1995 D-model

    kan iemand mij helpen aan een clip on !! kawa zzr 600 d model 1995 de clip on heeft een rondt gat naast de bevestiging i.p.v een vierkant dicht stuk.
  2. K

    clip on zzr 600 1995 D-model

    Heb een clipon voor een zzr 600 nodig het rechter helft ALLEEN dit model heeft een open ronding bij de bevestigings punt! Ik heb aardig lopen zoeken maar het moeilijk te vinden als iemand mij kan helpen! graag :?
  3. K

    Koppeling los en hij slaat af MAAR kopplng half rijdt ie???

    Al eerder had ik een probleem met mijn jiffy maar, dat heb ik op gelost en nu slaat ie af als ik de koppling los laat. Hou ik 'm half kan ik gewoon rijden en schakelen. O, en uh versnellingen lijken vast te zitten?? :N :N :N
  4. K

    banden vraag??? past een 190-55-17 i.p.v. 160-60-17

    Heb nu 160-60-17 eronder maar moet vervangen worden maar wil 190-55-17 eronder kan dit mag dit en is dit wel mogelijk gezond???? :P
  5. K

    Koppeling los en motor valt uit?????

    Koppeling los en motor valt uit en het vrij stand lampje brand niet eergister nog wel alles is van het een op t ander gebeurd. Iemand ervaring met dit probleem want ik kan het zelfs niet fatsoenlijk op t net vinden z'n problm
  6. K

    zzr 600 '95 hij wil niet optrekken na 3000 rpm

    Van de een op t ander wil hij niet meer optrekken ik zet m in z'n 1 en laat de koppeling los komt tot -\+ 3000 toeren en valt uit??????? :( :( en heb m net twee dagen. ; Weet iemand raad hiermee.
Terug
Bovenaan Onderaan