Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gs500driver
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gs500driver

    Nieuwe banden (GS750 Cafe)

    Hallo, Ik ben op zoek naar nieuwe banden voor mn projectfiets Ik zoek een ruige band die toch genoeg grip heeft op verharde wegen! Vooraan heb ik een 3.25-19" nodig en achteraan een 4.00-18". Zelf ben ik wel fan van de banden die op de CX 500 van Sacha Lakic liggen.. maar die zijn...
  2. gs500driver

    T-stuk aanpassen ja/nee

    Kan ik zonder gevaar voor sterkte 2 gaatjes boren en M8 draad trekken in mijn t-stuk op de plaats van die rooie bolletjes? Het nokje die er nu nog op zit zou ik ook weg schuren. Ik zou de nieuwe M8 gaten dan gebruiken om het frame van mijn koplamp op te monteren. Dus er komt een 3mm dikke...
  3. gs500driver

    Welke K&N aanschaffen?

    Hallo, Ga voor mn GS750 een nieuwe luchtfilter aanschaffen.. de airbox die der nu op zit is te ver om nog te redden.. dus plan B is een setje K&N's. Ik weet het.. er zijn veel mensen tegen blablabla.. maar aan die opmerkingen heb ik dus niets. De K&N's komen er.. ik twijfel alleen over welke...
  4. gs500driver

    LED achterlicht + richtingaanwijzers gezocht!

    Hoi, Ik ben op zoek naar een LED achterlicht + remlicht incl kentekenverlichting en richtingaanwijzers.. Zoals dit: Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page Maar dan incl richtingaanwijzers.. Ik zoek dus niet de goedkope variant die ze moet kleven en waar de LED's niet in een...
  5. gs500driver

    Contactslot + sleutel GSXR1000 K3/4

    Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een contactslot + sleutel van een GSXR1000 K3/4 voor in een project! Wie o wie kan mij helpen? :W
  6. gs500driver

    Welke bouten? RVS of Nikkel coated?

    Om mijn GS750 motorblok op te knappen ga ik alle kruiskop-schroeven vervangen door inbusbouten. Die kruiskoppen gaan namelijk veel te snel kapot.. Nu mijn vraag: Uit welk materiaal zijn de nieuwe bouten best gemaakt? RVS, nikkel coated staal, gewoon staal, ...?
  7. gs500driver

    Yamaha R1 2002/2003 Duo seat cover (spotprijs!)

    Hierbij verkoop ik mijn duo seat cover voor een Yamaha R1 2002/2003. Ik gebruik deze toch nooit.. dus kan hij beter naar iemand die der wel wat aan heeft! De cover mag weg voor de spotprijs van 75€! :W
  8. gs500driver

    GSXR750 K6/7 Achterveer

    Bij deze verkoop ik mijn GSXR750 K6/7 (2006-2007) achterveer. Deze ging ik gebruiken in een project, maar het is er nooit van gekomen.. De veer is in topconditie zoals je kan zien op de foto's! Ze heeft maar enkele honderden kilometers op de motor gezeten voordat ze werd vervangen door een...
  9. gs500driver

    GSXR1000 K3/4 T-stuk + kroonplaat

    Ik verkoop mijn T-stuk en kroonplaat van een GSXR1000 K3/4 (2003-2004) wegens overcompleet! Had deze aangekocht voor een project, maar toen ik de vorkpoten kocht zat hier ook een T-stuk en kroonplaat bij. Heb ze nu dus dubbel.. :+ Ik dacht aan 150€ excl. verzenden, maar ik sta open voor elk...
  10. gs500driver

    Kwaliteit van "NG" remschijven

    Hebben jullie ervaring met remschijven van het merk NG? Blijkbaar een Spaans merk.. Inicio - NG Brake Disk :W
  11. gs500driver

    DRINGEND: cbr1100xx remschijven (voorkant)

    Zoals de titel zegt, ik ben op zoek naar 2 cbr1100xx remschijven!
  12. gs500driver

    GS750 1977 Cafe racer/Brat anno 2014

    Nieuw jaar, nieuw project! In april 2013 een GS750 van '77 op de kop kunnen tikken: Motor was in nette staat, maar er was toch wat werk aan. Uitlaten zijn rot, bluts en lakschade aan de tank, versleten rubbers, roest, ... en nog wel een paar dingen! De knoop was wel snel doorgehakt om...
  13. gs500driver

    Balhoofdlager gezocht!

    Ik ben op zoek naar een set conische balhoofdlagers van volgende maten: 30x48x13 en 30x48x14 Ik ben er van overtuigd dat ik deze set in een Nederlandse webshop had gevonden maar kan natuurlijk nergens de link meer vinden! Iemand hier een idee waar ik deze set kan aanschaffen? Heb me al...
  14. gs500driver

    GSXR 1000 K3/4 voorvork

    Zoals de titel zegt: ben opzoek naar een voorvork uit een GSXR 1000 van 2003/2004. Ik hoor het graag! :W
  15. gs500driver

    Barracuda rem-/schakelset

    Nieuw, nooit gemonteerde rem-/schakelset van Barracuda incl. alle bevestigingsmateriaal. Ontworpen voor Yamaha R1 (2002-2003) maar past waarschijnlijk ook op andere modellen. De hart-op-hart maat om de set te monteren is 79mm. Deze set gaat weg omdat mijn R1 ook in de verkoop gaat...
  16. gs500driver

    Seat cover Yamaha R1 2002-2003 rood

    Omdat ik er 2 heb mag deze seat cover in de verkoop! Past op Yamaha R1 2002 tot 2003. MF prijs is 90€ excl. verzending!
  17. gs500driver

    Schuuropruiming! Van uitlaat tot motorjas.

    Hallo, Ik heb hier wat materiaal dat de deur uit mag! Klik maar op de linkjes: - 4 in 1 spruitstuk voor een gsxr 750 '95 (past waarschijnlijk onder nog W blokken) - VERKOCHT - Paddock stand - VERKOCHT - Duo-seat cover Yamaha R1 2002-2003 rood - Carbon Leovince uitlaat + linkpipe met...
  18. gs500driver

    Carterontluchtings filtertje

    Hallo, Doordat ik mijn luchtfilterhuis verwijderd heb om open k&n's te plaatsen zit ik nu nog met mijn cartherontluchting over.. Ben er al uit gekomen dat ik hier zo een k&n cartervent filtertje voor kan gebruiken.. weet alleen niet waar ik op moet letten? Moet de filter bijvoorbeeld zo groot...
  19. gs500driver

    gsxr 750 voorvork vraag

    Hoi, Wil de voorkant iets lager hebben, makkelijkste manier is dus om de voorvork iets meer door de kroonplaat te laten komen.. Ideaal zou zijn als hij 2cm kan worden doorgeschoven.. maar denk dat ik max 1cm dieper kan? Zoals je kan zien op de foto is er onder de onderste kroonplaat nog 1cm...
  20. gs500driver

    Koplamp scoren

    Hallo allemaal! Hebben jullie soms een goede webshop waar jullie nieuwe ronde koplampen en lamporen kopen?? Heb wel een paar adresjes maar dat zijn allemaal koplampen et een plastiek huis.. moet ik dus niet hebben.. ik wil een degelijke H4 koplamp met een metalen huis.. Zo een 18cm...
  21. gs500driver

    Clip on spiegels probleem

    Hoi, Ben wat aan het rond zoeken naar de gepaste spiegels voor mijn project fiets (gsxr750w), alles goed en wel.. mooie spiegels gevonden, oog laten vallen op deze oberon: http://www.oberon-performance.com/acatalog/Oberon_Handlebar_Clamp_Mirrors.html Alleen ziet het er naar uit dat ik...
  22. gs500driver

    Koso DB-01R

    Hoi, Ben wat aan het rondneuzen om een nieuwe db-01r van koso aan te schaffen.. ben er zeker van dat ik hem 2 weken geleden ergens ben tegen gekomen voor +/-85€ maar kan de webshop spijtig genoeg niet meer vinden |( Iemand van jullie een idee waar je deze teller aan de scherpste prijs...
  23. gs500driver

    HRC rear brake reservoir

    Hoi, Ben aan het overwegen om deze mini-mod te doen op mijn gsxr 750w van '95.. Iemand ervaring mee hier? Op sommige andere fora zie je zowel voor als tegenstanders.. volgens sommige zou hij zweten.. volgens sommige dan weer niet.. geraak je niets verder mee dus! Zou de stock HRC ook...
  24. gs500driver

    Carbon Yoshimura

    Hoi, Bij deze verkoop ik mijn mooie yoshimura! Zit momenteel op een gsxr 750w van '95 maar past op veel modellen.. je ziet hem bijna overal opduiken.. Zeer mooi geluid!! zou er graag 125€ voor hebben of doe een goed bod! :W edit: oja, ligt in Belgïe.. maar kan gerust verzonden worden...
  25. gs500driver

    GSXR 750 achterbrug wissel

    Hoi, In verband met mijn aankomende winterproject ben ik wat info aan het winnen.. Ik heb een gsxr 750 van 1995.. waterkoeler dus met zo een brace boven op de achterbrug, nu zou ik graag deze look willen: ik zoek dus een achterbrug (die ik weliswaar zelf zal verlengen) die hier op...
Terug
Bovenaan Onderaan