Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Motorhopper
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Motorhopper

    Mogelijke gejatte motor GSX R 750 2010

    Mist iemand misschien zijn motor ? 3000 euro is wel heeeel goedkoop en geen kenteken zit een luchtje aan :/ de trailer staat aan de overkant Suzuki Motor kopen? Motorfiets occasions van Suzuki te koop
  2. Motorhopper

    Een minimale aantal posts om te mogen adverteren

    Dag iedereen Het lijkt ondertussen wel marktplaats hier met die mensen die alleen lid worden om hun motor te verkopen. Ik zelf zou onder andere graag van een bekend lid kopen door je alles kan opzoeken de history van de motor en weet of die gene betrouwbaar is of een echte liefhebber is...
  3. Motorhopper

    KOOPJE NIEUWE Scorpion exo 1000 maat S

    Goeiedag Ik heb nog een mooie scorpion exo 1000 helm te koop wegen overcompleet zie omschrijving Tip pas hem in de winkel , kan je hem daarna via mij opgestuurd krijgen ;) Kleur mat zwart maat S 56cm ( zelf heb ik M maar ik koop altijd een S gezien ze toch altijd wat rekken) Hij...
  4. Motorhopper

    De Losers van wheelietime hebben het voorelkaar...

    We komen weer negatief in beeld als motorrijders grootendeels dankzij hun :r De wheelie in het nieuws Snel weg met de wheelie
  5. Motorhopper

    Akrapovic Shorty carbon E bold on demper GSX R 1000 k1-k4

    Dag iedereen Ik verkoop me akra demper ivb met het kopen van een ander systeem Er zit E keur op en hij is niet aso sjaal luid Geen krassen of scheurtjes prijs 300 euro Groeten Kay :W
  6. Motorhopper

    Bijna nieuwe banden set 190/50/17 / 120/70/17 dunlop

    Beste leden :) Ik heb nog een banden setje te koop. Ik heb de motor gekocht met nieuwe banden maar ik wil zelf iets meer sport banden er onder gooien ,vandaar dat ik ze verkoop . het gaat om de Dunlop sportmax qualifiers ze zijn 1200 +- km oud Er zitten nog schaam randen op en...
  7. Motorhopper

    Gezocht iemand die een custom zadel kan maken

    zo als die titel al zegt . ik zoek iemand die een zadel voor me streetfighter kan maken wel iemand met veel ervaring er in het liefst het gaat om een compleet zadel niet alleen hoesje in een leuk kleurtje dus het zadel wat er nu op zit is ook custom maar niet helemaal gelukt ( vorige...
  8. Motorhopper

    wat voor koppeling is dit

    dag iedereen vraagje ik heb een bandit 1200 bj 2000 mk1 type ik heb dus laatst me koppeling opengemaakt omdat de boel slipt bij volgas optrekken hij slipt dan hoog in de toeren vanaf ze 3 even daarna pakt die weer op . heb bij elke veer een ringetje er onder gedaan al . blijft...
  9. Motorhopper

    Honda dylan 150 andere druk en trekveertjes

    Dag mensen heb sins kort een dylan 150 er bijgekocht nu heb ik alles nagelopen kwa onderhoud hij is helemaal origineel op lichtere rollen na 10.5 gram malossie wil in de toekomst een andere vario en uitlaat nemen heb al wat opgezocht daarover . nu wil ik dus weten welke kleur...
  10. Motorhopper

    TE koop universele dempers 35-tot 45 mm diameter

    dag mede motormuizen ik heb nog 2 universele dempers te koop voor meer info zie me advertentie ze zijn beter gevuld met nieuwe demperwol ( wat er in zat was troep ) er zitten 2 setten extra bussen bij om aan de 35 tot 38 mm te komen de orgineele bussen zijn 38 tot 45 en 2 db killers...
  11. Motorhopper

    1200 cc ketting op 1000 cc motor ?

    aparte vraag misschien maar past een ketting set die voor 1200 cc motor is op een 1000 cc motor ? dan zou die stuk langer mee gaan neem ik aan ? aangezien die minder snel uitrekt . past dit , kan dit ? is het slim ? nadelen ? Bedoel dus compleete ketting set + tandwielen graag...
  12. Motorhopper

    GPz 500 lekt koelvloeistof uit gaatje rechts in het blok

    dag leden ik heb laast me kleppen gesteld en hij loopt weer prima . alleen nu lekt die koelvloeistof uit een gaatje in het blok ( zie foto ) de reden denk ik :? , er zitten 2 koelvoeistof pijpjes op de klepdeksel . daar heb ik 2 nieuwe ringetjes tussen gedaan + vloeibaare pakking . (...
  13. Motorhopper

    motor vald uit en vald af toe weg bij minder dan halve tank

    Dag medeleden ik heb enn oude gpz op de kop geslagen nu rijd die met volle tank prima maar naarmate de tank half vol is vult die de vlotter bakjes niet goed meer valt weg /valt uit , loopt wel stationair nu heb ik er wel een benzine filter tussen gedaan ( weet niet hoe die...
  14. Motorhopper

    kawasaki gpz 600 r startmotor draaid door

    dag medeleden ik heb net een gpz 600 r met een startmotor die door draaid gekocht het blok pakt die niet mee . is dit een kwestie van alleen startmotor vervangen of zijn er nog andere dingen wat kan zijn ? ( wat typies bij dit model voorkomt ) bedankt voor reacties alvast :)
  15. Motorhopper

    heeft een honda cbr 600 f uit 1998 een IAT sensor ?

    omdat het een carburateur verzie is lijkt het me van niet maar dit beweert van wel . zie de link graag jullie wijsheid :P...
  16. Motorhopper

    4 losse k&n filter of ander merk filter op gsxr 600 k2

    dag leden ik zit er over te denken of op me gixxer 4 losse luchtfilters te plaatsen . voor geluid en vermogen winst . kan tot nu toe alleen k&n inleg filter vinden vind dat maar nix dus vandaar. heeft iemand hier ervaring mee op een injectie motor ? past het ? groeten
  17. Motorhopper

    heb een gsxr 600 k2 en wil graag knallen uit de uitlaat

    dag leden had hier voor een fzr 600 die knalde af en toe lekker beetje geroggel :) ik weet dat dat bij carbs makkelijker te regelen is . de vraag is dan ook : kan dat ook bij een injectie motor ? :? bv door een memjet te plaatsen . heb een leovince demper
  18. Motorhopper

    Verschil tussen Fzr 600 en Fzr 600 3HE ?

    Dag mensen vroeg me altijd al af wat het verschil tussen die 2 is (als er een verschil is atans) :) iemand ? :? Greeds kay
  19. Motorhopper

    Toerenteller/tempmeter fzr 600 stuk

    Dag mensen ik heb een fzr voor leuk prijsje zien staan alleen toerenteller en temperatuur meter zijn stuk is dat gewoon kwestie van nieuw cockpitje ? of kan er meer achter zitten waar het om gaat is het makkelijk te repareren of niet ? bedankt alvast :)
Terug
Bovenaan Onderaan