Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stuntschaap
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    verkeersborden-vraag......

    Soms stunt ik dus op een industrieterrein in wording,welke is afgesloten en voorzien van een bord; verboden voor alle wegverkeer. Is het achter dat bord nu nog openbare weg,of gelden de regels van het verkeer niet meer? Ik vraag dit,omdat ik graag wil weten of ik op dit terrein ook een...
  2. S

    Ben ik weer goed mee weggekomen

    Ik reed vandaag op de motor en maakte even een wheely.Maar door die harde wind kwam ik op de andere rijbaan.Komt daar net een auto aan,die moest mij dus ontwijken en gaat in de slip.Ik zag nog net hoe die de sloot inging,maar ik denk niet dat ze mijn nummerplaat hebben,dus ik ben er mooi vandoor...
  3. S

    voorvork dempings probleem

    Ik heb laatst in mijn voorvork (1991 gsxr 1100)nieuwe chromen binnenpoten laten zetten ook met nieuwe olie en keerringen.Nu is het zo dat ook al staan de in- en uitgaande demping op z'n lichtst,de demping nog steeds te zwaar gaat.Dit uit zich door bv. op de snelweg dat de voorpartij gaat...
  4. S

    mijn motorfiets

    vanavond wat foto's gemaakt van een beetje gek doen;
  5. S

    ontmoetingsplek naast circuit assen

    Ik was daar vandaag even.Even de sfeer proeven van veel motors bij elkaar. Er was alleen geen snack kar vandaag dus toen heb ik mijn frustratie maar afgereageerd op mijn achterband en het assense asfalt.Misschien heb je het wel gezien,of komen daar geen MFers?
  6. S

    noordoostpolder

    Komen er ook mensen uit deze omgeving?Ik wel namelijk en ik ben altijd alleen... ;(
  7. S

    voorstelling

    Trefwoorden;wheelies rolling burnouts donuts gsxr 1100 in de sloot gejakkert daarna streetfighter van gemaakt matzwart rijontzegging proeftijd honda hornet gehad eerste motor was een mito maar moest sneller 160cc polini paranoide als ik politie zie etc. Dat was mijn leven zo'n beetje...
  8. S

    rood kruisje waar foto hoort?!

    Bij sommige topics zitten fotos maar deze zie ik niet.In plaats van de foto zie ik een klein vakje met een rood kruis erin.Moet ik iets downloaden om dit voor mij zichtbaar te krijgen? groeten stuntgod
  9. S

    probeersel

    Bijlage: roffemachine.JPG
Terug
Bovenaan Onderaan