Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vangoghnl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Welke motor voor woon werk

    Hallo allemaal, Even een vraagje op dit moment rijdt ik een Honda pcx 150 motorscooter echter bevalt dit totaal niet en wil weer motor gaan rijden. Ik zal hem erg veel voor woon werk verkeer gebruiken voornamelijk in de stad een toerrit en zo af en toe een vakantie. Nu heb ik mijn...
  2. V

    Vervangende speakers scala rider g9x

    Zoals de titel al vermoed zoek ik andere speakers voor mijn scala. Degene die er nu inzitten zijn afschuwelijk slecht zodra die hard staat en er bas is kraakt alles enorm! Mijn oude gewone g9 waren zelfs stukken beter. Nu de vraag welke raden jullie aan zijn nogal veel helmspeakers te...
  3. V

    Motorvakantie Oostenrijk tips gevraagd

    Dag allemaal, 4 september vertrek ik voor 3 weken naar Oostenrijk op de motor. Vriendin gaat mee achterop. De eerste week zit ik in Nauders, en de twee daarop in Bad Gastein. Nu wil ik dus de stelvio en de Grossklockner gaan rijden. Kennen jullie nog andere passen daar in de buurt die...
  4. V

    Vraag aansluiten tomtom rider v5

    Had even een vraagje, heb een tomtom rider v5 gekocht. Maar wil nu het stroom aansluiten van de actieve mount op de motor. Ik heb een yamaha fjr 1300. Kan ik die snoeren ook gewoon verbinden (lussen) met de snoeren van de sigaretten aansteker via een kroonsteentje? Deze loopt namelijk al via...
  5. V

    Welke motorjas

    Dag allemaal, Ik ben toe aan een nieuwe textiele motorjas omdat mijn oude versleten is. Ik had een jas van Damen Leathers. Alleen was de kwaliteit hiervan erg slecht. Lijstje waar die aan moet voldoen, Waterdicht Vier seizoenen jas liefst donkere kleuren ivm vuil. Budget rond de...
  6. V

    Motor parkeren binnenstad Amsterdam

    Ik had even een vraag, morgen ga ik met mijn vriendin een dagje naar Amsterdam op de motor. Weten jullie een handige plek waar ik de motor kan parkeren? Zet hem het liefst in een garage, maar hebben die ook allemaal van die wat smallere slagbomen zodat je er langs kan met de motor? en zo ja...
  7. V

    Tijdelijke all risk

    Hier mijn vraag, Binnenkort ga ik met de motor op vakantie. Bestaat er zoiets als een tijdelijke all risk verzekering. Dus die ik na de vakantie weer kan omzetten in WA+? Ben niet van plan op me muil te gaan, maar je weet nooit.
  8. V

    Reismaatje gezocht of aansluiten bij ergens tussen 1/8tm20/8

    Ik ben dus van plan om ergens tussen 1 augustus en 20 augustus, een weekje met de motor weg te gaan of wat langer. Richting het zuiden ofzo, kamperen of hotel maakt me niet zoveel uit. Ben ook flexibel in bestemming. Ik rij een yamaha xj900s diversion. Wilde eerst alleen maar dit lijkt me in de...
  9. V

    Gezocht rechter voetsteun yamaha xj 900 diversion

    Ik ben met spoed op zoek naar een rechter bestuurder voetsteun voor een yamaha xj900s diversion. Heb je er een liggen? geef een gil.
  10. V

    Help, Op mijn plaat gegaan en opzoek naar vervangende motor

    Moest gebeuren, Vanmiddag rij ik achter een stel slome auto's steeds remmen en optrekken. We remmen weer ik rem ook. Alleen nu ging mijn voorband glijden. En ging ik onderuit snelheid rond de 30km/h. Ik had zelf niks. Maar mijn motor is bijna zeker total los aan de voorkant. Is een yamaha...
  11. V

    Vraagje over bougies

    Ik ben nu mijn motor zijn olie en oliefilter aan het vervangen. Nu vroeg ik mij af of ik meteen de bougies, mee moest nemen? Om de hoeveel km moeten die dingen vervangen worden, Ik heb er nu zelf bijna 12.000 mee gereden, maar heb geen idee hoe lang ze er voor mij al op zaten. Heb een yamaha...
  12. V

    Hulp bij aansluiten handvat verwarming,

    Ben sinds vanmiddag bezig met het aansluiten van mijn daytona al season grip. Nu is die helemaal aangesloten maar ze doen het niet. Iemand een idee wat het kan wezen? ook heb ik er een zekering tussen zitten. licht het misschien aan het aantal ampere van de zekering?
  13. V

    Hulp gevraagd met probleem honda cbr 600 f

    Hallo Allemaal. IK heb een vraag en hoop dta jullie mij kunnen helpen. Ik rij op een honda cbr 600f uit 2001. Nu hebik een probleem. Als ik gewoon rustig rijd dan hobbelt hij nogal. Toen ik naar de dealer was geweest hebben ze een nieuwe ketting eromheen gelegd om dat die niet helemaal...
  14. V

    Gaan er zaterdag 21 augustus nog meer naar lelystad VRT curs

    Zoals de titel al zegt, Gaan er nog meer mensen aankomende zaterdag mee naar Lelystad, voor een voortgezette Rijvaardigheids Training verzorgt door auto en motorrijschool Hufman? Was benieuwd of ik nog mensen van het forum tegen kom *O* .
  15. V

    Honda cbr 600f 2001 hoe vaak onderhoud?

    IK had een vraag ben sinds kort in bezit van een honda cbr 600 f. Maar om de hoeveel km moet hij een beurt? De dealer zij om de 6000 maar dit lijkt mij wel erg vaak. is om de 10.000 niet genoeg? Filters, bougies, koelvloeistof, remvloeistof en olie en dergelijke, moet dit allemaal om de...
  16. V

    vangoghnl stelt zich voor

    Hallo allemaal, Aan mijn username kun je het al wel raden maar ik heet Vincent. Ben 21 jaar en volg een opleiding tot verpleegkundige. Uiteindelijke doel is motor ambulance of gewoon ambulance. Ik ben afgelopen vrijdag geslaagd voor mij A en heb gister mijn motor opgehaald een honda cbr...
Terug
Bovenaan Onderaan