Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ocmer48
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ocmer48

    Capirossi neemt na 22 jaar afscheid

    Loris Capirossi is bezig aan zijn laatste seizoen als motorcoureur. Dat maakte de 38-jarige Italiaan donderdag bekend op het circuit van Misano in Italië.  Daar wordt zondag de MotoGP van San Marino verreden. Capirossi debuteerde in 1990 in de 125cc-klasse en is zodoende aan zijn 22e seizoen...
  2. ocmer48

    Cadeaubon Hein Gericke

    Kreeg ik bij de Moto73 vandaag, een cadeaubon van 10 euro bij een minimale besteding van 30 euro. Helaas (voor mij) is dat ding alleen in te leveren bij de winkels van Hein in NL. Zelf woon ik in Assen, en de kans dat ik voor 10 euro korting naar Amsterdam, Endhoven of Almere kom is nihil...
  3. ocmer48

    regels puntenrijbewijs aangescherpt

    Er komt een puntenrijbewijs voor de bestrijding van alcohol en drugs in het verkeer. De regels van het puntenrijbewijs voor beginnende bestuurders worden aangescherpt. Dat schrijft minister Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur) aan de Tweede Kamer. De bewindsvrouw legt daarmee een...
  4. ocmer48

    Rechterspiegel GSX-R SRAD

    Dag allen, Ik heb zojuist mijn srad met z'n rechterkant tegen de schutting gelegd. -O- Gelukkig niet veel schade, vooralsnog alleen de rechterspiegel die afgebroken is. :( Heeft er iemand nog een goede spiegel over voor mij?? Mag ook per paar zijn. Gr. Remco
  5. ocmer48

    Motordief opgepakt! (van je vriend moet je het hebben)

    We horen het wel vaker, maar dit vind ik toch wel een opvallend bericht. Van je vriend moet je het maar hebben. :N http://m.dvhn.nl/nieuws/groningen/article6707722.ece
  6. ocmer48

    Gezocht: dB-killer voor Bos Alu

    Dag allen, ik ben op zoek naar een dB-killer voor een Bos demper, hij zit onder een SRAD, de dB-killer kan er aan de achterzijde ingeschoven worden en vastgezet worden met een schroefje. De opening heeft een diameter van 5,5 cm. Het gaat om deze demper: Edit: een adres in Drenthe, of...
  7. ocmer48

    NAKS ratelt soms?

    dag allen, De NAK van mij gsxr 600 srad ratelt als ik em gestart heb en ook als ie warm is, niet goed. Dan kan het ook zo zijn dat ie niet ratelt ook als ie warm is, of in ieder geval niet hoorbaar ratelt. Er staat nu een dikke 19000 km op de teller, dus op zich geen raar mankement geloof ik...
  8. ocmer48

    piepende voorrem

    hallo MF-ers, De voorrem van mijn srad piept als ik em inknijp. Hij piept niet gelijk vanaf het moment dat ik em aanleg, maar als ik hem wat verder inknijp begint ie (elke keer op ongeveer hetzelfde punt) te piepen. Volgens mij zijn het de remblokken op de schijf, lijkt mij het meest logische...
  9. ocmer48

    superpole dempers, iemand ervaring mee?

    hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe/andere demper voor mijn SRAD. Nu kwam ik op internet een demper van superpole tegen, mij zegt het niet zoveel. Voordat ik er 1 koop, vraag ik me af wie er wel ervaring mee heeft??
  10. ocmer48

    welke demper maakt een mooi geluid op een srad?

    hallo allen, Op dit moment heb ik op mijn srad 600 (nog) een standaard uitlaatdemper zitten. Nu vraag ik me af wat voor merk demper een mooi geluid maakt op een srad. Uiteraard verschillen smaken over wat een mooi geluid is, de 1 vindt een schelle jank mooi, de ander perfereert een dieper en...
  11. ocmer48

    helloww

    Helloww:W, nieuw hier, en zoals gebruikelijk ff voorstellen. Mijn naam is Remco, ben 26 en ik kom uit het motormekka Assen :}Zelf rij ik pas sinds begin dit jaar en ik heb er nog geen spijt van, in tegendeel dit had in veeeel eerder moeten doen.:] Ben benieuwd wat hier zoal gebeurt.. oja...
Terug
Bovenaan Onderaan