Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lucifur665
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lucifur665

    vastgelopen ural

    Vorige week heb ik een Ural (bj 1994)gekocht, maar nu is vandaag tijdens het wegrijden de motor afgeslagen. Toen ik de motor weer wilde aantrappen kon ik met mijn volle gewicht op de kickstarter staan en de motor ging niet rond. Dus de motor is vastgelopen. Nu heb ik totaal geen technische...
  2. Lucifur665

    Nieuw speeltje

    Vandaag opgehaald
  3. Lucifur665

    Zijpan huren/lenen

    Goedemiddag zijspanners, begin augustus wordt mijn moeder 85 jaar en nu hebben mijn vrouw en ik het idee gehad om een motorritje met haar te willen maken. Maar nu zie ik mijn moeder niet achterop de motor klimmen. Nu is mijn vraag is er een zijspaneigenaar die zijn span op een dagje zou willen...
  4. Lucifur665

    2X L7(H7-LED) te koop

    Ik heb 2 L7 lampen gekocht om in mijn auto te plaatsen, maar deze passen niet op de plek waar ik ze wilde plaatsen. Dimlichten zijn wel H/L7 maar het grootlicht is helaas H15, dus passen de L7 niet. Lampen zijn op 22-11-22 gekocht bij Motorhuis Langezwaag. Ze mogen weg voor 45,- euro per stuk...
  5. Lucifur665

    Vulkanstrasse in de Eifel

    Ik ben deze zomer in de Eifel op vakantie geweest en heb geprobeerd de Vulkanstrasse te rijden, deze route zou goed aan gegeven staan dmv. bordjes. Bij de eerste kruising waren we de route al kwijt. Nu is mijn vraag heeft iemand deze route als gpx-bestand en zou die gedeeld kunnen worden zodat...
  6. Lucifur665

    Kofferslot werkt niet

    Is hier toevallig iemand die ervaring heeft met lockpicking. Ik heb een FJR1300 uit 2006 waarvan een koffer op slot zit en die ik niet met de sleutel open krijg. Als dit slot open is kan ik het aanpassen zodat het weer werkt.
  7. Lucifur665

    Fazer 600 loopt niet lekker

    Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig. Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad: Merk: Yamaha Type: Fazer 600 Bouwjaar: 1999 Kmstand: 19950 Probleem: loopt niet lekker...
  8. Lucifur665

    ARAI Chaser maat XL

    ARAI Chaser. De maat van de helm is XL, 61/62 cm. Bij de helm komen twee 25mm wangkussens, transparant vizier met pinlock en helm tas. Nu zitten er 20mm wangkussens in. De helm heeft hele lichte gebruiksporen, nooit gevallen of ongeluk mee gehad. Vraagprijs: 250 euro
  9. Lucifur665

    stemmen voor favoriete motorsite

    Deze kwam ik tegen op Facebook, ik heb natuurlijk op MF gestemd. Nu iedereen nog even stemmen en dan word MF de favoriete motorsite van Nederland. *O*
  10. Lucifur665

    Persbericht Riders for Health

    Misschien hebben sommigen van jullie ergens in de pers of op internet gelezen of gehoord dat Riders for Health is gestopt. Het gaat hierbij alleen om Riders UK dus niet over Riders Benelux en heeft dus geen gevolgen voor oa. de helmgarderobe op het TT-circuit Assen. Bij deze is iedereen die...
  11. Lucifur665

    ZZR 1100 uitlaat

    Wie heeft er toevallig nog een uitlaat liggen voor een ZZR1100 uit '92 Ik zoek zo'n uitlaat, want die ik nu onder mijn motor heb is"beyond repair". Staat van de uitlaat maakt in principe niet uit als de bochten tot aan waar ze bij elkaar komen maar goed is.
  12. Lucifur665

    brandstofpomprelais gezocht

    Ik heb het hele weekend aan mijn ZZR1100('92) gesleuteld, versnellingbak vervangen. Maar nu sloeg de motor bij de proefrit af, na een hoop gezoek en door meten kwamen we er achter dat het relais voor de brandstofpomp overleden is. Dus wie o wie heeft nog een brandstofpomprelais liggen. Het is...
  13. Lucifur665

    Versnellingsbakprobleempje ZZR1100

    Ik mag een ZZR1100 uit '92 van een vriend voorlopig gebruiken, maar nu heeft deze motor een probleempje met de tweede versnelling. Hij valt soms uit z'n 2. Wat zou dit kunnen zijn en hoe is dit eventueel zonder al te veel sleutelwerk op te lossen. Suggesties zijn welkom. 8-)
  14. Lucifur665

    Onderdelencatalogus Kawasaki

    Te koop: een onderdelencatalogus voor Kawasaki Z750 L1 en L2. Dit boekje is volgens mij ergens in de jaren '80 uitgegeven. Het is een boekje met alle microfiches met partnummers. Prijs is slecht 5 euro voor dit stukje nostalgie 8-)
  15. Lucifur665

    Verzekering op framenummer

    Ik ben bezig soeverein te worden, half mei is dat zo ver, nu wil ik eventueel een motor uit het buitenland halen en daar een soeverien kenteken op te zetten. Ik wil de motor niet laten keuren voor een NL-kenteken. Nu wordt dat kenteken niet door de RDW erkent of geregistreert. Mijn vraag is of...
  16. Lucifur665

    Brembo Goldline

    Te koop een set Brembo Goldline remklauwen compleet met nieuwe remblokken, modelnr. 5165p3034. O.a. geschikt voor Moto Guzzi. Vraagprijs: 750,- Euro.
  17. Lucifur665

    Aprilla RS 250 kuip

    Ik heb een kuip van een RS 250 Aprilla te koop. De delen zijn zwart met lichte schuifschade aan de linker kant, compleet met alle boutjes. (foto's volgen nog) vraagprijs 150,- Euro
  18. Lucifur665

    Snap on gereedschap

    is weg
  19. Lucifur665

    Vrijwilligers gezocht voor Riders for Health

    Riders for Health zoekt vrijwilligers die willen helpen op motorbeurzen en race-evenementen op TT Circuit Assen. Als vrijwilliger krijg je toegang tot het evenement waar je naar toe gaat en bij races in Assen wordt ook de camping verzorgd. Tijdens evenementen wordt ook voor eten en drinken...
  20. Lucifur665

    Te koop: Honda MTX80

    Voor de liefhebber, een Honda MTX 80 met brommerkenteken. Ligt een 6-bak onder, heeft gelopen maar start nu niet maar hoeft geen probleen te zijn voor een beetje handige sleutelaar. Tegen elk aannemelijk bod.
  21. Lucifur665

    Te koop: Gereedschap inch-maten

    Te koop: een 1/4-drive en een 3/8-drive ratelset met doppen(hoog en laag) met verlengstukken en nog wat adapters en een aantal steek-ringsleutels. Het zijn wel allemaal inch-maten, dus als je een engelse of amerikaanse motor hebt kan dit van pas komen. Lucifur665 }) 8-)
  22. Lucifur665

    All-weather motor overall te koop

    Ik heb een all-weather motor overall te koop, zgan. 2 of 3 keer gedragen, merk "fieldsheer", kleur is zwart met grijs, maat XL, met uitneembare voering en protectie. Vraagprijs 75,- euro
  23. Lucifur665

    Werkplaaatsboek en set remblokken voor FJR1300

    }) Ik heb nog een origineel werkplaatsboek voor de FJR1300, model 2001/2002, en een set remblokken(voor en achter, nieuw) te koop. Mail of bel 0625004564 voor meer info. Het werkplaatsboek is origineel van Yamaha dus geen Haynes oid. Voor het boek vraag ik 50 euri en voor de set remblokken...
  24. Lucifur665

    SChade FJR1300 te koop

    Mijn FJR1300 van 2001 is te koop want ik voorlopig nog geen tijd om hem weer te maken. Deze motor heeft een ongeluk mee gemaakt en heeft dus schade. Frame en blok zijn goed, verder zitten er een hoop onderdelen bij, zoals kuipdelen, kuipframe, koplampunit, koppelingshandel en nog wat klein...
  25. Lucifur665

    Met je motor in de film

    }) Een kennis van mij is op zoek naar een of meerdere BMW-motoren met Glaser kuip uit de jaren '70 om eventueel mee te doen in een film over de treinkaping bij Wijster in 1977. De motoren die hij zoekt moeten politie en/of marechaussee gaan worden in de film. Heeft iemand zo'n motor met dat...
Terug
Bovenaan Onderaan