Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rensz0
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    AGV - K3 Gothic XL - Rossi replica (zwart)

    VERKOCHT Niet gebruikt, kaartje er nog aan, helaas wel enkele kleine beschadigingen Maat: XL Buitenschaal : HIR-TH (High Resistant Thermoplastic) Aantal helmschalen : 1 Ventilatiesysteem : Door vleugels begeleide in- en uitgangen Binnenwerk : Dry-Lex Uitneembaar : Wangkussens en...
  2. R

    Rizoma Remvloeistof reservoir RI-CT025R(ood)

    Nieuw in de doos, had de verkeerde gekocht maar wel open gemaakt :\ Nooit gebruikt dus, wie biedt? Hij is rood!
  3. R

    Gezocht: Hotel oid in Parijs met Garage

    Wil de brommer natuurlijk niet buiten laten staan, heeft er iemand tips? Ohja en graag goeiekoop :+
  4. R

    TE KOOP: Rapid bike 3 met kabelboom GSX-R600 k7

    Hee luitjes, Is er nog iemand op zoek naar een rapid bike 3? Die van mij is te koop :)
  5. R

    Rapid Bike 3 met kabelboom GSX-R600 K7 te koop!

    Bij dezen gaat de rapid bike in de verkoop! Doe een goed bod en eventuele vragen beantwoord ik graag :)
  6. R

    Vertrek MFMM 2012 (Zuid) Limburg

    Zelf vertrek ik waarschijnlijk vanuit Weert dus is het misschien het makkelijkst om gezamenlijk bij de McDonalds in Nederweert te verzamelen? Dan rijden we daarna door naar de MFMM. Vertrektijd etc kijken we nog wel :) Momenteel: -Rensz0 -Qytic -Rickie85 -Kimmetjuh86 -Timerunner +2...
  7. R

    Orginele onderdelen GSXR-600 K7

    Zijn mooi he!
  8. R

    Gezocht: Orginele onderdelen GSXR-600 K7

    Niettus!
  9. R

    Gestolen Husqvarna 610 TE in Maastricht

    Vanavond is ook mijn motor gestolen. Het gaat om op kenteken een 610 TE van '97 maar eigenlijk was alles wat op het frame zat van een 570 uit '01. De achterbrug is trouwens schoongemaakt en dus niet zo lelijk gespoten zwart meer. Kenteken: M$-VeeTee-68 (Zodat tjappies niet hier...
  10. R

    Korting Pimpstar truien en t-shirts

    Spam.
  11. R

    "Studenten in het zuiden" Deel 15:Preasides en andere bazen

    Deel 14 *O* Vorige delen: Deel 1: "Studenten in het Zuiden" TOPIC Deel 2: "Studenten in 't Zuiden" deeltje 2: Nog meer gezever... Deel 3: "Studenten in 't Zuiden" Deeltje 3: Vrouwensoap en Jelle Deel 4: "Studenten in het Zuiden" part 4: Vic, Phyl en hun harem Deel 5: "Studenten in...
  12. R

    AGV K-3 Rossi Replica Helm

    Staat: Nieuw met kaartje Levering: Ophalen of Verzenden Bij dezen zet ik mijn Rossi Replica Helm te koop Zoals op de foto te zien is hij nog nieuw, de sticker zit er nog op! Gaat weg ivm aanschaf nieuwe motor. Maat: XL
  13. R

    Gevraagd: Supermotard met elektrische start - ong 2-2.5k

    Titel says it all, ben op zoek naar een motor maar kan niet echt een geschikte vinden. Bijvoorbeeld een DRZje, een ktm of een husq :+
  14. R

    Booster Motorhoes Heavy Duty XXL

    Bij dezen bied ik mijn motorhoes aan van het merk Booster. De maat is XXL en hij is nooit gebruikt. Ik wil namelijk bij nader inzien toch een wat betere hoes en deze is wat groot, maar kon hem goedkoop krijgen. Winkelprijs is 55 euro maar TEAB.
  15. R

    Weet iemand meer van het ongeluk vanochtend bij Venlo

    Het laatste nieuws van Metro Echt absurd, weer zo'n jonge gozer die het leven heeft gelaten.
  16. R

    AGV K-3 Rossi Replica Helm

    Bij dezen zet ik mijn Rossi Replica Helm te koop Zoals op de foto te zien is hij nog nieuw, de sticker zit er nog op! Maat: XL (Hoofdomtrek van 61-62 cm)
  17. R

    BMW R850 R 1995

    Dames en Heren, Het gaat dus om een BMW R 850 R van 1995. (Dus uit het 1e productiejaar!) Hij is bij de vorige eigenaar altijd onderhouden bij Ritzen in Weert! -De km stand is 74.XXX. -De motor heeft alle (toen) beschikbare opties waaronder: -ABS II -Katalysator -Losse...
  18. R

    Thuis aangekomen, staat mijn rugzak open

    Absurd raar dit. Ik rijd vrijdagmiddag weg uit Maastricht op de motor om even langs het tefaf terrein te rijden (toch nog even een leuk koekblikje proberen te spotten) waarna ik mijn weg vervolg over de A2 om uiteindelijk in Weert te eindigen. Kom ik bij mijn ouders aan, staat mijn rugzak...
  19. R

    Gezocht: Originele Tankdop(ring) voor GSX-R600 K7

    Ik ben op zoek naar een nieuwe originele tankdop ring, wie heeft er 1 te koop van een n de prak gereden motor oid? Alvast bedankt! Ovale groet!
  20. R

    Regio Maastricht animo-check!

    Heej mede MF-ers, Aangezien ik hier aan het vrijthof geregeld dezelfde motoren langs zie komen, dacht ik dat er misschien wel animo was voor een omg. Maastricht topic hier. Natuurlijk is de LimboClan er al, maar als dat niet helemaal in je straatje ligt, en je in deze omgeving woont kan je...
  21. R

    Poetsen Poetsen Poetsen!

    Wassen Wassen doe je met de 2 emmer methode. Het is hierbij belangrijk dat je eerst de echt vuile delen doet, zodat dit niet opnieuw op je schone lak kan spatten. Je begint dus met de velgen/achterbrug/motorblok. Ik zal dit later nog even uitbreiden. De juiste volgende hiervoor is...
  22. R

    GSXR-600 K7 Black onderdelen

    Heey MF-luitjes, Ik ben momenteel nog op zoek naar een Akrapovic Hexagonal Shorty slip-on, zwarte heelpads en eigenlijk alle andere dingen die niet zwart zijn op deze motor en wel in het zwart of rood kunnen ;-) Dus als je wat hebt, laat het me weten! Gr, Rensz0
  23. R

    Voorspatbord GSX-R600 K7

    Kerels, Omdat ik mijn fietsje achteruit wilde zetten terwijl er nog een schijfremslotje op zat (omg!) ben ik op zoek naar een nieuwe aangezien ik het liefste niks beschadigd heb. Weet iemand een adresje? Thanks! Rensz0
  24. R

    Rensz0

    Yo Gasten! Aangezien ik binnen een maandje toch ook de trotse bezitter van een mooie GSX-R600 hoop te zijn heb ik me na lang van de zijlijn meekijken, besloten toch maar een accountje aan te maken. Eigenlijk ben ik op zoek naar een witte GSX-R600 maar die zijn volgens mij nogal moeilijk te...
Terug
Bovenaan Onderaan