Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NooitThuis
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    yamaha virago xv535

    Hallo, Ik heb een virago uit 1989 staan met 16000 km op de teller in originele en goede staat. Alleen met mooi weer gereden en altijd binnen gestaan. De bandjes moeten vanwege ouderdom vervangen worden, maar verder is deze chopper in uitstekende staat. Nu wil ik deze gaan verkopen maar heb...
  2. N

    Hoe rijdt een naked bike op de snelweg?

    Mijn VFR800 heb ik ingeruild en komende jaar wil ik gaan voor een CB600F model 2011. Omdat ik met vakantie meestal voor de heen en terugreis de snelweg neem, iets wat met VFR prima ging, heerlijk zelfs, vraag ik me af of dat met een naked bike eigenlijk wel te doen is. en tot welke snelheid, en...
  3. N

    Goed werkende plaatschaar

    Goed werkende professionele plaatschaar. De lak is door de jaren heen wat aangedaan maar dat doet niks af aan de werking. Prijs 75€
  4. N

    Honda PCX 125 motorscooter van Juni 2011

    Omdat wij er helaas onvoldoende tijd voor hebben, bieden wij onze PCX te koop aan. Hij is door ons nieuw gekocht in Juni van dit jaar. Hij is in nieuwstaat met 750 KM op de teller, nog niet eens ingereden dus. Hij heeft geen krasjes of sporen van gebruik en slijtage van onderdelen is dus ook...
Terug
Bovenaan Onderaan