Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: d.i.b.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Wla wlc liberator gevraagd

    Ik ben voor een nieuw project op zoek naar een wla/wlc liberator. Geen gerestaureerde motor(met bijbehorende prijs) maar eentje die nog gedaan moet worden aangezien ik er iets bijzonders van wil gaan maken. Defect of uit elkaar geen probleem.
  2. D

    motor brug te koop

    Profesionele motor heftafel , voet bediend. Komt uit een motor zaak, met een paar keer pompen is hij boven en hij stijgt en zakt heel netjes zonder schokken of stoten. Ik doe hem weg wegens plaatsgebrek. VERKOCHT
  3. D

    gsxr 1000 k5

    ;(
  4. D

    vering instellingen gsxr 1000 k5

    Kan iemand mij vertellen wat de standaard fabrieks vering instellingen van de gsxr 1000 k5 zijn (ik heb geen instructie boekje)
  5. D

    husqvarna 570 smr

    verkocht
  6. D

    braking wave schijf gsxr 750 srad

    1 Rechte en goede schijf zit wat vliegroest op maar dat haal je er zo af. 75 euro
  7. D

    srad 750 demper

    100 euro
  8. D

    seat cover srad 750

    60 euro verkocht
  9. D

    verhoogde kuipruit gsxr 1000 k5/k6 blauw

    Blauwe kuipruit voor je gsxr 1000 k5/k6 60 euro
  10. D

    originele kuipruit gsxr 100 k5/k6

    Originele kuipruit gsxr 1000 k5/k6 nog helemaal netjes. 60 euro
  11. D

    rempomp crosser

    Ik zoek een rempomp voor een husky te 570 mag ook van een andere crosser zijn als dat past.
  12. D

    gsxr 750 k4 racer

    Gsxr 750 k4 ideale circuit motor ,stalen remleidingen voor en achter,verstelbaar rem/schakel set,hyperpro stuurdemper,extra set wielen met schijven en regenbanden(1 sessie mee gereden) motor is pas nog afgesteld bij ruud frederiks. voorband is nog goed en achterband redelijk(supercorsa's sc1 en...
  13. D

    onrustige voorkant bij accelereren

    Als ik hard optrek gaat ongeveer bij 140 het stuur heen en weer bewegen en als ik dan doortrek word dit steeds heftiger ,ook als ik mijn stuur per ongeluk een rukje geef bv. als ik een beetje lomp aan het gas draai begint hij ook te schudden op die snelheid. Dit zal vast op te lossen zijn met...
  14. D

    suzuki gsxr 600 racer 2001

    Stond al bij gezocht en gevonden maar is hier denk ik meer op zijn plaats. gsxr 600 ,stalen remleidingen,carbone loraine remblokken ,valblokken,voorvork aangepast ,blok loopt echt super netjes,stuurt zeer goed. Pas helemaal nagekeken,lagers vernieuwd ,filters olie e.d. met duitse papieren...
  15. D

    Klappen uit de uitlaat deel 2

    Vorige keer opgelost door de gasnaald omhoog te halen maar nu ? Ik heb van de week een leovinci demper gemonteerd,ik heb de lucht inlaat vergroot door gaten in het deksel te boren zoals deze aan de binnenkant aangegeven staan en er een andere sproeier ingedraaid. ik ben begonnen met een 190...
  16. D

    olie peil

    Ik heb net de olie ververst maar ben niet zeker van het niveau, de handleiding is niet zo erg duidelijk. Ik heb er 1,25 liter olie ingegooid zoals in het boekje staat maar als ik nu de bout aan de zijkant er uit draai blijft er olie uit komen wat dus eigenlijk zou betekenen dat er te veel in...
  17. D

    croix

    Gister met de gsxr op croix wezen rijden ,ik was er nog nooit geweest maar het is goed bevallen. Er reden nogal wat super motards waaronder een cr 500 een paar 525's een duke en een 640. Het viel me op dat croix zich echt wel leent voor sm want die gasten gingen echt wel hard rond :} ,op het...
  18. D

    klappen uit de uitlaat

    Ik heb inmiddels 300 km op de teller staan en alles bevalt goed aan de 570 alleen komen er klappen uit de uitlaat als ik het gas dicht draai.(klinkt wel grappig ;) Is dit soms normaal voor een eencilinder of is de afstelling mischien niet goed.
  19. D

    Raar verhaal over koppeling

    Ik ben wat dingetjes aan het veranderen aan mijn circuit fiets een gsxr 600 k1,en wil de beveiliging dat je alleen met koppeling ingeknepen kan starten weghalen(scheelt weer een kabeltje in mijn kuip die ik weg moet knopen). Ik wil gewoon de draden met elkaar verbinden hiermee heb je dus het...
  20. D

    opvangreservoir

    Begin al aardig te wennen aan de husky en ben dan ook van plan om binnenkort eens een dagje circuit te gaan proberen. Ik heb gelezen dat je op veel banen een opvangreservoir nodig hebt,waar kan ik er een kant en klaar kopen ? zelf iets gaan lassen van aluminium word hem niet.
  21. D

    gisteren opgehaald

    Het is er dan eindelijk van gekomen,sinds gister staat er in mijn schuur een smr 570. Dat moet goed komen denk ik, eerst een beetje wennen en inrijden en dan kan het feest beginnen! Bijlage: h.jpg
  22. D

    welke lijm neopreen zitting

    welke lijm kan ik het beste gebruiken om neopreen vast te lijmen?
  23. D

    rubber voor op zitje

    Kan iemand mij vertellen waar je dat spul(lijkt een soort rubber)dat je op een race zitje plakt kan kopen?
  24. D

    hoeveel lak nodig

    Ik ga volgende week mijn circuitmotor zelf spuiten,kan iemand mij vertellen hoeveel lak je ongeveer nodig hebt voor een motor?(tank,kuip,zitje en spatbord)
  25. D

    kleurcode z1000

    Ik ga mijn circuitmotor laten spuiten en heb bedacht dat de oranje kleur van de z1000 (2003) wel erg mooi is in combinatie met zwart. Kan iemand mij aan de kleurcode helpen?
Terug
Bovenaan Onderaan