Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: WizzAd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. WizzAd

    Aprilia Shiver 750 slaat af bij gas geven

    Gisteren wilde ik op de Aprilia Shiver 750 gaan kijken waar de 'Pinksterraces 2023' gehouden worden en daarna een eind gaan rijden. Toen ik de 'Weg van de toekomst' opgedraaid was, sloeg de motor af en kwam in het display "Service" te staan. De motor startte wel weer meteen, maar fatsoenlijk...
  2. WizzAd

    Te koop voor Yamaha YZF750 1993

    Te koop aangeboden voor Yamaha YZF 750 Genesis bouwjaar 1993. Linker en rechterzijkuip. Topkuip zonder ruit. Achterzijdelen links en rechts. In de kleuren wit/blauw/lila. Al het bovenstaande ziet er redelijk uit. Koplampunit. Tellerunit. Achterlicht. Spiegels.(zwart)...
  3. WizzAd

    Brandstoftank

    Geachte Forumleden. Het zit zo, de laatste tijd kwam het voor dat de benzinetank lekte waardoor er een plasje benzine op dat rubber onder de tank kwam te liggen. Dus ik de tank gedemonteerd waarna bleek dat de tank lekte langs die seal die tussen de tank en die plaat waarop het...
  4. WizzAd

    Spiegels

    Ik ben op zoek naar de spiegels voor een BMW K100RT van 1986. Dus niet de behuizing, maar de spiegels(glazen)op zich. Bij voorbaat dank. Ad Nelissen.
  5. WizzAd

    Gezocht

    Ik ben op zoek naar een compleet luchtfilterhuis met soepele binnenrubbers voor een Yamaha YZF 750R van bouwjaar 1993. Specifiek voor een R. Groet: Ad Nelissen.
  6. WizzAd

    Yamaha FZR 1000

    Hoi forumleden. Ik weet niet of een soortgelijk topic ooit eerder behandeld is, dus ik waag de gok. Ik ben gisteren naar een Yamaha FZR 1000 wezen kijken, zag er goed uit, liep mooi, nog goed in de lak, redelijk goedkoop(vond ik), bouwjaar 1991. Wel moest(en) de voorband, de ketting en de...
  7. WizzAd

    Belabberd lopende YZF 750

    Goedenmiddag geachte forumleden. Ik heb me een YZF 750 aangeschaft. Loopt goed, stuurt fijn en is ontzettend snel. Maar stationair blijven lopen doet hij niet, de choke moet erop blijven staan. Onder de 2500 toeren stopt hij ermee en bij een verkeerslicht moet ik de choke er vol opzetten...
  8. WizzAd

    Ervaringen Shark systeemhelm

    Geachte Forumleden. Ik wil een Shark systeemhelm kopen. Heeft iemand daar ervaring mee? Ook zou ik gaarne willen weten waarom deze helmen enkel per onlineshop-zus of -zo te koop zijn. Want als ik, op internet, om een dealerlijst vraag krijg ik steevast een serie onlineshops. Niets ten...
  9. WizzAd

    Enkele vragen

    Hoi . Hier ben ik weer . Na veel wikken en wegen heb ik zaterdag een BMW K100RT gekocht . Fijne motor , maar natuurlijk de jongste niet en een tijd stilgestaan . Gaarne zag ik enkele vragen beantwoord . Laat ik vooropstellen dat ik in theorie en praktijk niet echt technisch aangelegd ben...
  10. WizzAd

    Mijlenteller

    Ik ben van plan een K100 te kopen . Heel mooie machine , het nadeel is de mijlenteller . Ik wil mijn rijbewijs niet inleveren omdat ik , volgens de snelheidsmeter , " maar " 100 rij . Is het mogelijk de mijlenteller door een km-teller te vervangen , en zo ja is dat dan een kwestie van " effe...
Terug
Bovenaan Onderaan