Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: robm84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. robm84

    Eml gt2001

    Beste forum. Zoals jullie misschien wel weten rij ik momenteel een ural. Maar we zijn opzoek naar een familie fiets waar de vrouw en de kleine ook in mee kan. Nu heb ik vandaag op een pan proef gereden met een eml gt2001 eraan. Motor beviel prima. En kwa ruimte in de bak verwacht ik...
  2. robm84

    Kofferset krauser Honda hornet 600 cb 600

    Heeft iemand interesse in een koffer-set + montage beugels van het merk krauser. Wat is het: * een beugel set. 2x zijkoffer los te gebruiken of in combinatie met de top koffer welke ook los te gebruiken is. De beugel was van een hornet 900 maar heb ik pas gemaakt naar een 600 model. Tevens...
  3. robm84

    krauser k3 koffer Topkoffer / zijkoffer

    Te koop aangeboden. Krauser k3 koffer. Zitten 2 sleutels bij. Passen op het K-WING systeem van krauser. Prijs 75,-- Foto's zeggen meer dan woorden.
  4. robm84

    offset remschijf

    Beste mensen, Ik zie op veel remschijven site's een offset van een schijf staan. Maar hoe is deze gemeten, van aanlegvlak op de naaf tot binnen of buitenkant schijf? Alvast bedankt!
  5. robm84

    4 zuiger brembo remklauw, welke rempomp?

    Goeden avond, Ik heb een vraag die jullie vast wel kunnen beantwoorden. Als ik 1 4 zuigerige brembo remklauw heb. Zo 1 dus. Welke rempomp heb ik hierbij nodig? een 14 of 16 of iets anders? Dank alvast
  6. robm84

    Brembo remklauw 4 zuigerig

    Beste luitjes, Voor een projekt ben ik opzoek naar een brembo remklauw, model durf ik niet te zeggen welke het is. Maar het gaat om de volgende klauw. En dan moet het een linker zijn. Steek het liefst 65mm maar als er niks anders te krijgen is als 45 is het ook geen grote ramp...
  7. robm84

    Honda dylan 150

    Te koop aangeboden, Honda dylan motorscooter. Bouwjaar 2006 Uitlaat leovinci 4 road Voorrem Galfer 280mm 4 zuigerige klauw Km stand 7881 Uiterlijke nette staat. Prijs 1950 Of een goed bod Voor meer info Mail. Voor foto's http://link.marktplaats.nl/364165070
Terug
Bovenaan Onderaan