Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rappie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rappie

    Originele uitlaat Yamaha MT-07 (2014-)

    Wegens overcompleet! Een originele uitlaat van een Yamaha MT-07 te koop in nog zeer goede conditie (enkele honderden km's mee gereden en is destijds vervangen door een andere uitlaat). Komt van een MT-07 bouwjaar 2014 af, geen idee tot wanneer deze nog te plaatsen is. De huidige lijken er qua...
  2. Rappie

    NC750 S/X Hugger/Achterspatbord

    Wegens verkoop NC750S hebben we een bodystyle hugger/achterspatbord te koop! Het gaat om een matzwarte (ongespoten) versie. Ziet er erg netjes uit op de motor (ondanks, of misschien juist vanwege, ongespoten) en verkeerd nog in nette staat. Prijs: € 60,- (excl. verzendkosten) Past...
  3. Rappie

    MT-09 Tracer / Tracer 900 Radiator Cover/Bescherming

    Wegens overcompleet heb ik een een mooie zwarte radiator cover/bescherming van Cosmo te koop. Zie hier. Naast de bescherming ziet je radiator er ook gelijk een stuk netter uit; mooi helemaal zwart en met MT logo. Prijs: € 30,- (excl. verzendkosten)
  4. Rappie

    MT-09 / Tracer ’Kev O2 Controller Mod'

    Ik heb hier een zogenaamde Kev O2 Controller Mod voor de MT-09 (& Tracer). Dit zorgt voor een ander a/f ratio in de closed loop wat ervoor zorgt dat je veel minder het aan/uit cq stotteren effect krijgt bij rustig rijden of gas los en weer wat gas geven. Voor meer info en achtergrond info...
  5. Rappie

    Rev'It 'Orion GTX' winterhandschoenen; XXL, zgan, GoreTex

    Ze zijn al weer weg!
  6. Rappie

    KTM 690 Duke (IV) diverse onderdelen & accessoires

    De Duke is alweer een tijdje niet meer in mijn bezit en ik vond op zolder nog de volgende onderdelen: - Origineel zadel (bestuurder) gloednieuw, nooit op gezeten (vanaf begin pp zadel gehad) - Origineel schakelpook - Origineel rempedaal - Originele handvatten/grips - Originele (kleine)...
  7. Rappie

    KTM 690 Duke IV - Puig tour scherm + koplamp masker/voorkant

    Wegens verkoop van de Duke heb ik het Puig 'tour' scherm, compleet samen met een ander witte koplamp voorkant/masker over. Dus dan hoef je geen gaten te boren in je originele voorkant. Super makkelijk om te wisselen (koplamp eraf, masker losschroeven, nieuwe masker + scherm erop schroeven...
  8. Rappie

    Z750 & Z750R onderdelen (MIVV Suono, Bellypan, Hugger, etc!)

    Alles is verkocht!
  9. Rappie

    Rem- & koppelingshendels Z750 (2007 -), zwart/groen, CNC Alu

    Ik heb nog een gloednieuwe set (rem en koppeling) hendels voor een Z750 bouwjaar 2007 en later (let op, niet de R). Combineert erg mooi op een groene Z750! Zie foto hoe ze eruit zien (zwart met groene adjuster). Zowel rem- en koppelingshendel zijn te verstellen in 6 verschillende standen...
  10. Rappie

    Uitstekende GPZ500S '95 nwe model, 2-1 Laser, zg onderhouden

    Nette en technisch dik in orde blauwe Kawasaki GPZ500S uit 1995 (nieuwere model) te koop wegens eerdere aanschaf andere motor en nu dus 'over compleet'. Een tijdje naast mijn andere motor gehad, maar ik rij er nu te weinig op dus zonde om hem er zo maar voor niks bij te houden. Een heerlijk...
  11. Rappie

    Kuip (top), Spatbord (voor), Benzinetank voor GPZ500S '95+

    Alles weten te vervangen door zgan originele onderdelen. De GPZ is weer helemaal okijovel, gelukkig maar! edit: misschien wel eens zo handig om dit aan te passen. *iets* te laat, klein beetje maar hoor :+
Terug
Bovenaan Onderaan