Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Neepie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Neepie

    Ducati monster 900, inbusbout riemspanner dolgedraaid

    Redders in nood, tijdens het onderhoud van mijn Ducati monster 900 (vorig jaar gekocht) was ik bezig met de riemen te vervangen. Volgens de vorige eigenaar was de motor daar nu wel aan toe en dat was te zien ook. De inbusbout die in de spanner zat was al half dol, en waarschijnlijk onnozel hard...
  2. Neepie

    Ducati monster M900 rechter schetsplaat gezocht

    Ik ben op zoek naar een rechter schetsplaat voor een Ducati Monster 900 uit 99. Op internet tot nu toe weinig kunnen vinden, misschien hier iemand nog wat beschikbaar?
  3. Neepie

    Suzuki LS650 savage start niet meer! Vorige week nog gereden

    Hallo, Sinds een week of 2 eigenaar van een Suzuki savage. Tijdens de koop een testrit gemaakt en thuis ook nog even gereden. Geen probleem, nu wou ik hem afgelopen dagen weer starten en deed niks meer! Wie kan mij helpen? In de link een filmpje met de “geluiden” van nu. Zit al een nieuwe...
  4. Neepie

    Coevorden en omstreken!

    .
  5. Neepie

    Caferacer zit gezocht!

    Hallo, Mijn vader zoekt voor een caferacer project een zitje! ongeveer de maten die zijn bijgevoegd in de afbeelding. heb je toevallig nog zo iets liggen wat er op lijkt of in de buurt komt hoor ik het graag! Groeten!
  6. Neepie

    uitlaatbochten cbr600 f2!

    Na laatste een paar keer te hebben gereden kwam ik erachter dat mijn uitlaatbochten lek zijn van mijn F2 Nu hoorde ik dat dit wel regelmatig voor schijnt te komen. Ik ben dus opzoek naar goede uitlaatbochten voor mijn CBR600 F2
  7. Neepie

    Honda cb900f Boldor--->naar Caferacer!

    Hallo MFers Even een korte introductie:P mijn naam is Gido en ik ben 20 jaar, heb zelf al vanaf mijn 18e een motorrijbewijs en rij zelf een CBR600f2 Mijn vader heeft ook al vanaf zijn 18e het motorrijbewijs is eerst in bezit geweest van een Honda en rijd nu al een jaar of 25 op zijn Triumph...
  8. Neepie

    Frame+kenteken belastingvrij! eventueel met blok

    Hallo beste MF'ers Mijn vader en ik zijn opzoek naar een frame met kenteken van 25 jaar of ouder. eventueel is het ook geen ramp als er nog een blok bij is het liefst een frame van een 700 of 750 of hoger we willen voor iets zwaarders gaan om zelf een projectje te gaan beginnen voor een...
  9. Neepie

    Motor loopt raar en problemen accu en raar getik

    Hallo Mensen, Ik heb een Honda Cbr 600 F2 en afgelopen weekend toen in ging rijden ontdekte ik wat kwalen. Hij maakt een raar getik als de motor loopt het lijkt vooraan weg te komen bij het blok. Ook reed de motor erg slecht en happerde en stotterde die soms, na een pauze te hebben...
  10. Neepie

    Honda cbr f2 temperatuur loopt erg hard op, hoe kan dit?

    Hallo mensen, Ik rijd sinds een jaartje op mijn honda cbr f2, ik heb er veel plezier aan en het is een fijne motor om mee te starten. Nu heb ik alleen als ik langer rijd of ergens naartoe rijd en ik kom dan in de file bijvoorbeeld TT Assen. of moet een poos ergens wachten dan loopt de...
  11. Neepie

    Honda FT500 uitlaat te koop!

    Hierbij bied ik een uitlaat aan voor een Honda FT500, de uitlaat heb ik laatst in de schuur gevonden de motor heb ik al langere tijd niet meer. stuur me een berichtje als je intresse hebt of mail naar: gido1991neep@hotmail.com
  12. Neepie

    sites voor onderdelen of accessoires cbr 600 f2?

    heey, ik zit nog niet zo lang op MF en heb sinds 2 weken een motor gekocht. ik heb al veel geGoogled maar kan niet echt veel sites vinden. weet een van jullie een paar sites waar je van alles op kan vinden voor een cbr f2? alvast tnx laterz
  13. Neepie

    wheelie 25 kw?

    Hallo, volgende week krijg ik mijn motor:D eindelijk haha, nu moet ik helaas eerst een poos 25 kw rijden en ik ga zowiezo eerst geen gekke dingen doen maar mijn vraag was is het wel mogelijk om een wheelie te maken met een 25 kw machine? }) gr Gido
  14. Neepie

    Gido Neep (neepie)

    Hallo, ik ben ook nieuw hier op dit forum, heb al de nodige nuttige info kunnen vinden! zal mij even voorstellen ben bijna 19 jaar en kom uit Coevorden (drenthe) altijd veel brommer gereden (zundapp) en bij mijn pa achterop gezeten (Triumph Bonneville) en daarom ook aangestoken met het...
Terug
Bovenaan Onderaan