Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: manchairred
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Gsxr 1100 86/87 Voorkuip compleet / kuipset / kapwerk

    Hallo, Ik ben opzoek naar een complete voorkant voor een GSXR 1100 uit 86/87 (slabby) Misschien heeft iemand nog wat liggen van een streetfighter project oid? Ben opzoek naar het volgende: Topkuip zijkappen onderkuip bevestigings beugels koplamp unit Kuipruitje is ook welkom Het...
  2. M

    Knipperlichten blijven branden (knipperen niet)

    Hallo mensen, Na het plaatsen van andere (kleinere) knipperlichten knipperen de lichten niet meer. Ze geven wel richting aan maar blijven constant branden.. Mijn eerste gedachte was de relais, maar na het proberen van 3 andere relais lijkt dit toch niet het probleem te zijn.. Misschien...
  3. M

    Achterveren / Schokdempers Honda rebel CMX 250

    Hallo, Ik ben opzoek naar schokdempers van een cmx250 voor niet al te veel. heb je wat liggen? let me know :+
  4. M

    Tripje naar berlijn mogelijk op een 400cc-tje?

    Misschien een belachelijke vraag, Maar ik en een vriend willen binnenkort even buiten nederland touren, maar rijden beiden op een 400cc 2 cilinder (gsx400 & ltd454) Is dit te doen op een 400? (ook motorisch gezien) Snelheid boeit verder niet, gaat om de tour. Iemand hier ervaring mee...
  5. M

    motorscooter vreet stroom bij gas geven.. vespa et4 125cc

    Hallo, ik heb deze week een Vespa et4 125cc motorscooter gekocht met een elektra probleempje, het probleem bij het gas geven/accelereren trekt de motor de accu leeg ipv dat hij hem bijvult. als hij stationair loopt geeft hij ongeveer 5/6 volt maar zodra ik gas geef maar 1/2 volt...
Terug
Bovenaan Onderaan