Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Alexnieuwenhuize

    Zuid America Rally 2014....Dakar 2014..

    Dakar Rally 2014 Route in meer Detail: Official website of Dakar Deelnemers Nl: Nederlandse deelnemers motoren 2014 Nr. Coureur Motor 12 Frans Verhoeven Yamaha www.fransverhoeven.nl/‎...
  2. Alexnieuwenhuize

    Toekomst Nederlandse/Belgische motorsport in het BSB?

    Het is natuurlijk ook flinke crisis in de motorsport, dit geld natuurlijk helemaal voor de regionale competities. Dit is bijna niet te betalen voor een klein team zelfs het ONK niet mede omdat het voor sponsors ook nauwelijks interessant is. De meeste mensen zijn het er ook over eens dat...
  3. Alexnieuwenhuize

    Circuit Nurnburgring incu. Nordschleife

    Te koop mooi Circuit. Algemeen Archieven - Racesport.nl
  4. Alexnieuwenhuize

    Gezocht Mikuni BST 33 carburateur

    Hallo, Ik ben op zoek naar een Carburateur voor Suzuki DR350 ´93. Het betreft een Mikuni BST 33 CV. Dezer carburateurs worden ook gebruikt op oude BMW F 650 en Aprillia Pegaso 650. Mocht je er toevallig nog een hebben liggen laat even een berichtje achter. Groetjes Alex.
  5. Alexnieuwenhuize

    Motorcross is ook motorsport

    Zelf ben ik fan van zo ongeveer elke motorsport zo lang het op 2 wielen is. Mijn meest bekeken kopje op MF is ook motorsport, maar hier gaat het alleen over wegrace sport/ soms klassieker races. Maar belangrijke sport als Motorcross staat er niet bij, terwijl hier bij een stuk meer mensen...
  6. Alexnieuwenhuize

    Hans smees

    Goedenavond, De allereerste motor race die ik ooit live heb gezien, is denk ik ONK in Hengelo 2007 ik keek al wel SBK en GP enzo maar werd pas echt fan na het zien van deze ONK race. Wat ik nooit meer zal vergeten was de 250cc race, zo ver ik het nu begrijp de laatste in het ONK? Ben het pas...
  7. Alexnieuwenhuize

    schakelaar met een eigen wil

    Vandaag terug rijden van mijn ouders naar huis, he mijn rem licht werkt niet. Pa en ik lamp na gekeken werkt gewoon oke schakelaar voorrem door gemeten werkt. hmm vast bedrading ofzo de 2 stekkertjes aan de schakelaar verbonden remlicht gaat gewoon aan. Hu? Schakelaar er af gehaald...
  8. Alexnieuwenhuize

    Wie denken jullie dat het BMW zitje van Tosland krijgt

    Ik hoop op Arie Vos :P Ik denk dat ze Badovini laten rijden op de fabrieks BMW.
  9. Alexnieuwenhuize

    Koppakking? ( witte rook)

    He ik post regelmatig op techniek forum, maar wat ik nu heb geen ervaring mee wel enkele vermoedens maar geen echt idee. Zal bij het begin beginnen, Zaterdag kwart voor 7 motor beladen voor Eifel weekendje prima. Afgesproken in vianen is 40 min snelweg voor mij lekker rustig, dus reed...
  10. Alexnieuwenhuize

    Tomtom one nieuwe sd kaart

    he, Ik heb een tomtom one al een hele tijd liggen, wil hem nu eens op vakantie gebruiken. Het probleem is alleen dat er alleen benelux op staat, dus ik dacht koop een wat grotere sd kaart (zat vol) en haal ergens een kaart vandaan gooi dat er op en klaar. Dat werkt dus niet :( heb sd...
  11. Alexnieuwenhuize

    De Zon- Feestdag fietser

    Heerlijk een lekkere vrije dag lekker zonnetje, lekker motor rijden fietsen of wat dan ook. Waar moet je dan rekening mee houden zondags fietsers :S :S Meestal wat oudere mensen die voor je uit fietsen jij denkt mah een paar fietsers kan ik makkelijk langs, wat doen onze geliefde fietsers...
  12. Alexnieuwenhuize

    anwtwoord, hoe ziet je cat er uit als je keerringen wisselt

    Mijn Voorvork keerring was dus lek even vervangen, 9 uur begonnen half 8 klaar :s bijna dan moet nog paar kuipdelen maar had honger. :P Geweldig veel schroefjes in de cat. Heb eindelijk wel mijn 12 volt aansluiting gevonden, waarvan de vorige eigenaar zei dat hij er op zat. :P.
  13. Alexnieuwenhuize

    Sleutelen aan Thundercat. (voorvork keerringen vervangen)

    He mede forum leden. Vorige week vond ik mijn vering totaal waardeloos van mijn Thundercat, dus na even gekeken te hebben ja keerring lek. Nou weet ik in principe wel hoe ik deze moet vervangen. Maar hoe krijg je een Thundercat met zen voorwiel van de grond af, woon in Amsterdam dus heb...
  14. Alexnieuwenhuize

    Bazza in SBK Assen!!!

  15. Alexnieuwenhuize

    Licht van Thundercat

    He, Ik heb een Thundercat, woon in Amsterdam maar rij regelmatig bij mij ouders in de achterhoek. Daar staan geen lantarenpalen en nou vindt ik dat mijn Thundercat extreem weinig licht geeft ook met groot licht. Zijn hier andere Thundercat rijders die het zelfde probleem hebben of...
  16. Alexnieuwenhuize

    Vraagje van Boshuizenstraat adam

    He mensen, ik heb een vraagje over de van Boshuizenstraat adam. Jammer genoeg staat de situatie nog niet op streetview. Ik zal even streetview hier neer zetten en uitleggen wat er nu aan de hand is. Google Maps Op het weggedeelte van dit stuk hebben ze een molshoop drempel aangelegd...
  17. Alexnieuwenhuize

    Wat te doen tijdens de Kerstdagen / vakantie?

    Na eerste Kerstdag gevierd te hebben bij mij ouders, was ik overdag beetje verveeld wat moet je doen de hele dag bij je ouders thuis?. Dus in de schuur de crossband weer eens opgezocht en die naar paar uurtjes prutsen, op de men oude crossertje gezet, hier ligt denk ik centimeter of 15 aan...
  18. Alexnieuwenhuize

    Henk Knuiman niet zeker start dakar door gebrek sponsors

    Ik lees net dat een van de beste Nederlands Dakar deelnemers waarschijnlijk niet meer kan rijden. Door het gebrek aan sponsors, wat natuurlijk het probleem is voor veel coureurs. Maar ik snap niet dat niemand Henk wil sponsoren aangezien hij duidelijk heeft laten zien hoe goed hij is. Toch...
  19. Alexnieuwenhuize

    Motor hoes tot 2x toe omhoog getrokken

    Hallo. Ik zit met een beetje vreemd probleem. Mijn motor staat in Amstelveen onder een motor hoes, deze hoes bedekt de hele motor en zit vast met een koord. Nu is het tot 2x toe voor gekomen dat de achterkant van mijn hoes omhoog is getrokken, waarschijnlijk om het kenteken te bekijken...
  20. Alexnieuwenhuize

    Ander uitlaat syteem naar Duitsland

    Hoi Ik heb een yamaha thundercat yzf 600 uit 2001 nou heb ik er een leo vici sbk uitlaat opzitten. Deze is dus niet legaal in Duitsland, zijn hier decibel killers voor waardoor het wel legaal is in Duitsland? Of is dan aan te raden de orginele pijp er op te zetten. Ben soiso nog opzoek naar...
  21. Alexnieuwenhuize

    MotoGP of Superbike

    Ben erg benieuwd wat jullie leuker vinden om te kijken op tv. De Moto GP of de Superbike. Ik vind zelf de Moto GP meestal maar saai der zijn maar 4 man die kunnen winnen. MOto 2 en 125 gebeurt nog wel eens wat maar wordt toch niet uitgezonden :P. Superbike veel meer mensen die kunnen...
  22. Alexnieuwenhuize

    Groetjes,

    Goedendag mensen, Ik keek al vaak op dit geweldige forum maar ga er nu maar eens wat actiever gebruik van maken. Ben Alex Nieuwenhuize woon in Uilenstede en studeer aan de VU. Ik rijd motor sinds mijn 14e ongeveer, nu trotse bezitter van suzuki dr 350s en een yamaha thundercat uit 2001...
Terug
Bovenaan Onderaan