Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: OCTheEagle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    Gestolen Leidschendam Blauwe Yamaha R6, bouwjaar 2000

    In de nacht van 28 op 29 januari is voor mijn flat te Leidschendam mijn Yamaha R6 gestolen. Ondanks het schrijfremslot en een kettingslot (allen ART sloten) hebben de dieven de motor toch vakkundig, zonder sporen achter te laten, weten te stelen. De motor zal nu vast kilometers ver zijn...
  2. O

    Motorongeval gehad, vraag mbt inname kentekenbewijs

    Afgelopen weekend heeft het kwaad geschiet en ben ik met ongeveer 80 km/u uit de bocht gevlogen. Ikzelf heb gelukkig helemaal niks (met uitzondering van een week lang gigantische spierpijn en zeer veel blauwe plekken), mijn motor daarentegen is niet veel van over (marktwaarde was ongeveer 1500...
  3. O

    Vizier van helm sluit niet goed, wat kun je doen?

    Ik heb bij mijn helm last dat het vizier, dichtgeklapt, niet volledig tegen de rubbertjes aankomt. Wind waait hierdoor, ook door de vorm van mijn motor (ZZR 600 voor voorruitje), via de onderkant van mijn vizer mijn helm in en zo mijn ogen in. Ook kun je gemakkelijk met een papiertje tussen de...
  4. O

    Fout in de Moto73 van februari 2011?

    Vandaag eindelijk mijn eerste (van de twaalf) gratis nummer ontvangen van Moto73 *O* Helaas kom ik tot de constatering dat de pagina's 35 tot en met 42 en de pagina's 59 tot en met 66 ontbreken. De pagina's 43 tot en met 58 staan er vervolgens weer dubbel in. -O- Ik vroeg mij af of meer...
Terug
Bovenaan Onderaan