Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: homemix25
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. homemix25

    Nieuwe HJC RPHA 70 in de kleur Artan Carbon en maat L 59-60cm

    VERKOCHT Nieuwe HJC RPHA 70 in de kleur Artan Carbon en maat L 59-60cm. In de wintermaanden aangeschaft en na 2 ritjes er achter gekomen dat dit model niet past bij de vorm van mijn hoofd met enorme hoofdpijn tot gevolg. De helm is dus nog perfect en nieuw.. ik hoop dat ik er iemand blij mee...
  2. homemix25

    MT-09 2017 (Hyperpro voorveren)

    Ik bied mijn Yamaha MT-09 te koop aan uit 2017. Deze fantastische fiets is gekocht en onderhouden bij Goedhart Motoren in Bodegraven. Huidige km stand is 32XXX. De fiets is in originele staat met twee extra opties: Yamaha Flyscreen Hyperpro progressieve voorveren Optioneel inbegrepen de Yamaha...
  3. homemix25

    Yamaha MT07 Hyperpro Schokdemper (2014-2017)

    In goede staat verkerende Hyperpro schokdemper. De standaard vering vond ik het grootste nadeel aan de 07. Deze Hyperpro zorgt voor een strakker sturende MT-07, ik heb er veel plezier mee gehad! Heeft 1 seizoen onder de motor gezeten (in de winter niet mee gereden). Komt inclusief factuur van...
  4. homemix25

    KTM voorspatbord oranje 600 625 640 660

    Mooi oranje KTM spatbord te koop aangeboden. Ziet er nog netjes uit. Geen scheuren of afgebroken stukjes. Gekocht voor mijn Honda FMX maar het gaat niet zoals ik het in gedachte had. Ik heb het spatbord gekocht voor €15,- voor deze prijs gaat hij ook weer weg. Verzendkosten zijn voor de koper.
  5. homemix25

    (aftermarket) koplampunit Honda FMX

    Wegens een kapot koplampglas van mijn koplampunit ben ik op zoek naar een vervangende. Dit hoeft geen originele te zijn. Een aftermarket unit vind ik ook oké. Het moet passen op een Honda FMX 650 '05 Stuur me een PB als je wat leuks in de aanbieding hebt!
  6. homemix25

    motor schakelt moeilijk en koppeling slipt

    beste mf-ers, ik heb een xt600 '94 aangeschaft. Deze rijdt prima maar merk toch wat probleempjes: vanuit stilstand kan hij niet van zijn 1 naar ze vrij. Dit kan alleen als die rolt. Verder schakelt de motor vrij zwaar( vooral als hij warm is). Heb ook het idee dat hij niet helemaal...
Terug
Bovenaan Onderaan