Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. H

    snelgas

    Ik wil graag op mijn Suzuki dr 400s een snelgas gaan monteren. Nu zit er op mijn motor een gashendel met 2 gaskabels. Moet ik nu ook percee een snelgas met 2 gaskabels pakken? Ik wil graag snelgas monteren omdat mijn slag te groot is met gasgeven. Iemand tips waar het te krijgen is?
  2. H

    kleppen tikken + kleppen stellen Suzuki dr 400s

    Hallo, Ik heb mijn dr 400s recent opgeknapt en had na het monteren van alle onderdelen de motor gestart. Nu hoor ik de kleppen tikken tijdens stionair lopen en met rijden. Ik heb de stand van de kleppen gemeten en die staat op ongveer in 0.20 en uit 0.25. Nu heb ik van iemand hier op het...
  3. H

    spanningsregelaarkapot niet kickstarten

    mijn spanningsregelaar is kapot en de motor start alleen als we hem aanduwen. Kan de regelaar dit veroorzaken?
  4. H

    Heropening Suzuki dr 400s slecht starten

    Heropening van slecht starten Suzuki dr 400s Ik ben sins kort een trotse eigenaar van een suzuki dr 400s uit 1980. Helaas had deze motor wat problemen zoals een lekken koppakking. Nu heb ik de afgelopen dagen samen met mijn schoonvader de cilinder gedemonteerd en de pakkingen vervangen. Nu...
  5. H

    cilinder demonteren en monteren suzuki dr 400s

    Hallo, Ik zou graag wat technisch hulp willen om een cilinder de monteren. De cilinder erop er eraf halen zou geen punt zijn. Maar het goed terug op tijd zetten wel. Waar moet ik op letten? Wat moet ik absoluut niet doen? Alvast bedankt voor de aankomende tips
  6. H

    suziki dr 400s start niet goed

    Hallo, Ik ben een trotse eigenaar van een suzuki dr 400s. Echter heb ik helaas een start probleem met de motor. De motor is van 1980 en verdient nu een beetje liefde.Hij heeft 2 jaar stilgestaan. Wat is er mis? Weinig compressie zweet bij uitlaatflens start alleen bij aanlopen (ook...
  7. H

    koel probleem kawasaki gpz 900r

    ik heb een kawasaki gpz 900 r die problemen heeft met koelen. de motor word vrij snel heel warm. als ik in een stad rij of bijna stil sta na een stuk rijden komt mijn temperateur meter net niet tegen het rode aan. als ik later weer op een 80km weg rijd zakt hij weer de ventilator slaat wel...
  8. H

    nieuwe topic HCnijmegen89

    hallo, ik ben jimmy en ben woonachrig in nijmegen. ik ben nu 21 jaar oud en vorige maand geslaagd voor mijn motorrijbewijs. ik had voordat ik geslaagd was al een Kawasaki Gpz 900 r uit 84 gekocht. uiteraad moet er nog het een en ander aan gebeuren. ik heb vele jaren ervaring met sleutelen...
Terug
Bovenaan Onderaan