Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HbTps
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HbTps

    Ervaringen circuit Zolder

    Zijn er mensen die recente ervaringen hebben met het rijden op circuit Zolder met de motor? Na een aantal keren op Zandvoort te hebben gereden wil ik wel eens een ander circuit proberen. Nu weet ik al dat het nogal een 'stop en go' baan is met alleen in het eerste gedeelte een paar vloeiende...
  2. HbTps

    Moeizaam schakelen Suzuki GSX-R 600 K8

    Beste medeforumnisten, Mijn motor heeft het probleem dat wanneer ik al rijdend wil schakelen (alle versnellingen en zowel op- als terugschakelen) dit erg moeizaam gaat. Je voelt tijdens het schakelen heel duidelijk dat de ene versnelling 'uitgeschakeld' wordt en de volgende versnelling...
  3. HbTps

    Misschien toch maar APK voor motoren?

    Wat ik vandaag mee maakte.... Ik kom aan bij een automaterialenzaak om wat onderdelen voor mijn auto te halen. Buiten staat een aftandse streetfighter met een kartonnen nummerplaat, verder niet op de motor gelet. Naar binnen waar de eigenaar net een nieuwe kentekenplaat aan het bestellen is...
  4. HbTps

    Informatie over Suzuki SDTV gezocht

    Beste mede forumleden, Voor een schoolverslag zoek ik meer diepgaande informatie over het Suzuki Dual Throttle Valve systeem zoals toegepast op veel van de Suzuki modellen. De informatie die ik kan vinden op het internet is beperkt. Ook in de service manual staat erg weinig. Ik wil graag meer...
  5. HbTps

    Slechte gasreactie GSX-R 600 K8: de oplossing!

    Beste allen, Hieronder een beschrijving van een probleem wat zich bij mijn motorfiets voordeed en blijkbaar vaker voorkomt bij dit type. Ik heb een beschrijving gemaakt van het probleem, de oplossing en de ervaringen na het verhelpen van het probleem. Dit om mede forumleden te helpen als zij...
  6. HbTps

    Killswitch

    Beste medeforisten, Ik vraag me iets af; ik rij inmiddels zo'n 10 jaar motor en in die jaren heb ik denk ik alle schakelaars van mijn verschillende type motoren wel eens bediend en nodig gehad. Echter één schakleaar niet en dat is de dodemansknop...nu weet ik wel dat deze gebruikt wordt in...
  7. HbTps

    Werkplaatshandboek voor Suzuki SV650(s) '99 - '02

    Daar mijn fijne SV al een tijdje niet meer in mijn bezit is heb ik nog een Haynes Service & Repair manual over die ik niet meer gebruik en dus verkoop! Prijs+/- E 20,-- ? Hier staat werkelijk alles duidelijk in en met mooie foto's geïllustreerd! Verkocht!
  8. HbTps

    Hoi

    Beste forumleden, Nu toch maar even geregistreerd... Mijn naam is Huub en kom uit het mooie Brabant. Rijdt momenteel op een GSX-R 600 K6, wit/zilver, de mooiste uitvoering wat mij betreft! Hoop hier nog veel mooie topics te mogen lezen en daarop te reageren. Gr
Terug
Bovenaan Onderaan