Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: svsJan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Gezocht voorvork/poten PC37 Honda CBR600rr

    Ik ben opzoek naar een voorvork van een cbr600rr PC37 (2003 - 2004) graag alles aanbieden; compleet, losse poten, buizen met of zonder T stuk. Mvg Jan
  2. S

    Honda cbr600 PC37 achterbrug met carbon protectie

    Verkoop ivm overbodig. Komt van een 2003 cbr 600 rr prijs 75 eu Voor vragen of meer foto's stuur een berichtje. Mvg Jan
  3. S

    Honda cbr 600 rr velgen wielen PC37

    Verkoop ivm overbodig. Komt van een 2003 cbr 600 rr. Passend op modellen tussen 2003 en 2006. Zitten nog hele nette banden op! Kunnen zeker nog een aantal circuit dagen mee. prijs 350,- Voor vragen of meer foto's stuur een berichtje. Mvg Jan
  4. S

    Zolder 4 Juli 7 sessies snel 100,-

    Zoals te titel vermeld: Zolder 4 Juli 7 sessies snel 100,- 2 keer te koop (een maat van me kan ook niet)
  5. S

    TK: 20 juni mettet snel 5 sessies

    Te koop wegens tentamen wiskunde :( 20 juni 5 sessies niveau 4 (snel) Racecracks Prijs 60 ,- Stuur een pb bij interesse Met vriendelijke groet, Jan
  6. S

    Te koop: AIM My-Chron met baken

    Te koop AIM My-Chron met baken Zonder batterijen, met aansluiting op de accu Dus niet het gezeur op het circuit van "ik had er thuis nieuwe batterijen in moeten doen..." Prijs 110,- incl. baken
  7. S

    TK AIM My-Chron met baken

    Te koop AIM My-Chron met baken Zonder baterijen, met aansluiting op de accu Foto's op aanvraag via de mail Prijs 120,- incl. verzenden en baken Meerdere te koop!
  8. S

    Bandenwarmers worden warm maar niet heet

    Hallo, Ik zit dus met een probleempje, zoals de titel al zegt de bandenwarmers worden wel warm (60 graden) maar niet heet (+-80 graden). Na een half uur springt het lampje keurig op groen, en naar goed 45 minuten heb ik ze voor en achter op circa 60 graden gemeten. De warmers zijn ong 1.5...
  9. S

    TE KOOP: AIM MyChron Light MCL IR laptimer zonder baken

    Zoals de titel al zegt, een AIM MyChron Light MCL IR laptimer zonder baken te koop. Reden van verkoop: Een motor gekocht waar hij opzat, maar ik ben niet van plan om te gaan kijken wat mijn rondetijd is. Ik vind inhalen veel leuker. Email staat in het profiel. Prijs is 110,- en dat is...
  10. S

    Gezocht: schade motor/ circuitmotor !

    Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar een schade motor, of een circuit motor. Voor beide heb ik een apart “verlanglijstje” Schade motor: Vanaf 2006 ZX6-R of R6 Blok moet lopend te zien/ horen zijn Vork en wielen moeten recht zijn *Frame mag krom zijn Circuit motor: Vanaf...
  11. S

    Foto's Mettet 23 Juni Eybis

    Zoals de titel al zegt, ik ben opzoek naar degene die zaterdag 23 juni op mettet foto's heeft gemaakt. Ik heb al verschillende topics doorzocht maar tot nu toe is corradi.be de enige die ik heb kunnen vinden. Die heeft overigens alleen foto's van zondag. Toen was ik daar ook, stond ik daar...
  12. S

    Ruitje ruilen

    Hallo, Ik wil graag mijn zwarte kuipruitje ruilen tegen een doorzichtige (ivm camera) het ruitje is in goede staat (zonder krassen ed.) en komt van een zxr 400 uit 92' Bij interesse graag een PB tje Mvg Jan
  13. S

    Gezocht: 125 kontje

    Hallo, Ik zoek een kontje van een 125er het liefst een rs125 maar het mag ook van een ander model zijn. kleine beschadigingen zijn geen bezwaar. heb je iets liggen? vermeld dan aub. prijs, plaats en het liefst ook nog met foto. Mvg Jan
  14. S

    Gevraagd: Circuit band 160/60/17

    Zoals de titel al zegt: een achterband voorop het circuit 160/60/17. ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk/ type maar t moet wel een beetje een fatsoenlijk ding zijn.... *eventueel ook nog een voorband 120/70/17 Mvg, Jan
  15. S

    Gevraagd: Circuit band 160/60/17

    Zoals de titel al zegt: een achterband voorop het circuit 160/60/17. ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk/ type maar t moet wel een beetje een fatsoenlijk ding zijn.... *eventueel ook nog een voorband 120/70/17 Mvg Jan
  16. S

    Zoektocht helm..

    hey, heeft iemand vandaag 5th gear gezien? daar droeg die presentator tijdens een rit in zoon ford f3 koekblik een helm (lijkt op een bandit/streetfighter helm). met van die schorpioen tentakel dingen richting de mond... }) sorry voor de slechte omschrijving heeft iemand t merk/ type? of...
  17. S

    Vierkante banden..

    Hey, ik heb laatst 2 nieuwe conti road attack 2 onder mijn sv gepleurd. nou rijd ik iedere dag 120 km (bijna alleen maar snelweg). en ik zou mijn banden graag rond willen houden. iemand tips..? Ps. 2.5 voor/ 2.9 achter
  18. S

    SV 650 valt uit tijdens het rijden '03>

    hey, ik rij nu iedere dag op mijn sv 650 s naar school (boxmeer - arnhem). en in deze maand heb ik al 2X megemaakt dat hij uitviel zonder reden. :? eerste X: was voor school, ik schakelde rustig van de 3 > 2 > 1 en dan in de 1 koppeling in. en dan op eens valt hij uit. tweede X: reed...
Terug
Bovenaan Onderaan