Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Baarts
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Baarts

    Honda Rebel 250, Belastingvrij, Loop of Sloop 275 euro!

    Beste Mf'ers! hierbij bied ik mijn Honda Rebel 250 cmx uit 1986 te koop aan. - Achterband goed - Voorband nieuw recent vervangen; - Bougies - Luchtfilter - Blokolie - Accu - Carburateur volledig uit elkaar gehaald en gereinigd! -...
  2. Baarts

    Vermogen/elektra probleem Honda Rebel 250c 1986

    Hallo allemaal :W aangezien het seizoen weer gaat beginnen wil ik nu toch wel eindelijk een x het probleem van mijn rebeltje achterhalen. De rebel loopt redelijk door (volgas begint die te hikken en in te houden), bij drie kwart gas kan ik hem doortrekken tot en met de 4e versnelling en...
  3. Baarts

    Honda Rebel 250cc afstellen

    Hallo allemaal! ik kan een honda rebel 250cc kopen van een vriend van mij. Ding heeft een aardige tijd stil gestaan de accu is ook aardig dood. Na hem met startkabels gestart te hebben duurde het een hele tijd voordat die stationair wou blijven draaien zonder choke en gas bij...
  4. Baarts

    Baarts (groentje)

    Hallo allemaal! ik ben Bram aka Baarts, 22 jaar en woon in Utrecht! Ik heb nu 2,5 jaar mijn motorrijbewijs maar helaas nog geen motor. Ik ben maar een arme student en dus niet veel geld om een motor te kopen. Aangezien ik toch aardig de drang heb om te rijden kan ik een motor kopen van een...
Terug
Bovenaan Onderaan