Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jarnotje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jarnotje

    yp400 raar rem probleem

    hallo een kennis van mijn heeft een Yamaha yp 400 abs. nou is het zo als je gaat rijden en dan gaat netjes je abs lampje uit. maar als je gaat remmen met je voorrem remt hij voor een meter . abs springt er meteen in zonder aanleiding en je lampje blijft dan ook branden. als je alleen met je...
  2. jarnotje

    cb600f teller

    hallo een kennis heeft op zijn hornet net een andere teller. nou lijkt het of hij miles in plaats van kilometers aangeeft. hij is van 2003. er staat wel kilometers op de plaat. weet iemand of dat omgezet kan worden. het is geen digitale tellerset.
  3. jarnotje

    startmotor vt 1100

    hallo ik ben opzoek naar een startmotor. van een shadow 1100 van 1985 tot 1994. is het de zelfde gebleven
  4. jarnotje

    kw,s verhogen op kenteken iemand ervaring mee

    hallo een kennis van mijn heeft een rijschool hij geeft les p een sportster 883 deze is 39 kw op kenteken nu is er bij het cbr het 1 en ander veranderd nou moet de motor voor zwaar examen minimaal 40 kw zijn nu heeft hij door een erkend de harley dealer een 1200cc set op laten setten duur...
  5. jarnotje

    r6 van 1999 helemaal gek geworden

    hallo ik heb een r6 van 1999 hij loopt op drie cilinders maar soms op cilinder 3 niet dan weer een keer cilinder 4 niet of cilinder 1 of 2 carbs zijn 2 maal ultrasoon gereinigd voor de zekerheid cdi zat een gaatje ingebrand is vervangen spanningsregelaar werkt goed zonder de cockpit...
Terug
Bovenaan Onderaan