Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    BMW 1200GS Touratech ruitverhoger

    Te Koop: zelfde als op de pic hieronder, alleen dan zonder de tekst touratech... wel de uitgesneden driehoekjes. nieuw 83 euro meeneem prijs hier is 50 euro.
  2. S

    CRF 250/450 spulletjes

    Nou.. mijn CRFje is verkocht.. dus ik heb nog wat dingetjes over die hier dan stof liggen te happen. Trail tech 40W DC elektra setje (spoel, accu en spanningsregelaar) http://link.marktplaats.nl/597682235 Zijstandaartje http://link.marktplaats.nl/597678279 en ik heb nog een CRF250x...
  3. S

    Crash/stunt cage

    wist niet pcies waar ik dit moest vragen dus dan maar onder techniek... wie o wie heeft er info over een mogenlijke crash/stunt cage voor op m'n FZS600?? dat ding van mij is suicidaal en ik heb em nu helemaal verbouwd en laten spuiten, maar nu wil ik er voor de zekerheid toch ene...
  4. S

    Gezocht: Fazer stuff

    Hallo allemaal... ik zoek voor me black fazer projectje nog een tellerset van een FZS600 bouwjaar van 98- 03 en ik zoek nog een kontje + achterlicht van een Fazer 1000 oude model 00- 04 geloof ik. het liefst zwart zodat ik em niet hoef over te spuiten. schade kuip mag ook.. paar krasjes...
  5. S

    Stormschade.. verzekering

    Ok dit is het verhaal... mijn motor is dus omgewaaid tijdens die harde storm van afgelopen donderdag, nu vergoed mijn verzekering de kosten ..JEEEEE MAAR, ja hier komt ie... nu ben ik vandaag mij MP uithoorn geweest om te vragen voor een offerte om de schade te herstellen. *...
  6. S

    Gasnaalden stellen

    Helloooowwwz! Laat ik maar beginne met de basis gegevens. Ik heb een FZS600 Fazer uit 2003 en daar zitten mikuni carbs op. nu loopt me A/F verhouding iets te arm. normaal moet deze rond de 13 ligge maar bij mij ligt ie op de 14. nu wil ik em dus iets rijker laten lopen door de gasnaalden iets...
  7. S

    Ook silver moet er eens aan geloven

    DOH! tjsa risico van t vak noemen ze het...maar tis wel knap klote. ik zou vnadaag met jj motorsport naar burgerburg rijden om titanium voor me kneesliders op te halen. staan we in alkmaar voor t stoplicht (N9)..we zeggen nog tegen elkaar LET OP DE FLITSERS. maar goed daar stonden dus geen...
  8. S

    E-keurmerk

    Ok ik wil dus naar duitsland, maar eigenwijs dat ik ben ipv de originele demper te monteren wil ik een E-keurmerk in me uitlaat slaan. bij de ze dus de vraag, zijn ze allemaal t zelfde en wat staat er allemaal bij. foto's ervan is ook wel leuk :) want dan kan ik dat misschien namaken. ik heb...
  9. S

    Knipperlichten FZS1000 en FZS600

    Hellowz ff snel tussendoor! kan iemand mij vertelle of de FZS1000 knipperlichten hetzelfde zijn als die van een FZS600 uit 2003??? en anders moet ik denk ik maar naar de dealer om ff te vergelijke :X
  10. S

    Lampen stellen FZS600 2003

    hellowz ik heb dus een FZS600 uit 2003....maar ik geloof dat mijn lampen iets teveel omhoog schijnen...me vader wees me er al op, en ook heel veel andere automobilisten die denke dat ik groot licht voer...totdat ik dan groot licht terug geef }) maar goed, weet iemand toevallig hoe ik ze iets...
  11. S

    T heeft vannacht gevroren!

    dus weet iemand wanneer ze al beginne met strooien?? want als dat zo is moet ik maar alvast wat tectyl gaan inslaan :P
  12. S

    Vervangings demper FZS600

    Hallo ik heb dus een nieuwe bike :) FZS600 2003, vele weten t , en nog veel meer weten t niet, maar dat maakt niet uit :P maar ik ben dus al beetje op zoek naar een beetje luidere demper, want t stofzuiger geluid is wel heel erg :X maar een 2e hands vervangings demper vinde is ook nog...
  13. S

    Silver's nieuwe bike!!

    Ja Ja vandaag was t dan zover.. om half 3 naar Motoport uithoorn gereden waar mijn nieuwe speeltje op me stond te w88... me FZX750 was helaas motorisch helemaal naar de knoppe...maar goed dat zet eraan te kome aangezien ie 17 jaar oud was en 90.000 km opde teller had staan.. na wat papier...
  14. S

    Radiator R6/R1

    FF vraagje is de radiator van een R6 het zelfde als die van de R1..ik heb t dan over de aansluit punten enzo. mijn FZX heeft dus een nieuwe radiator nodig, en het schijnt dat de R6 radiator met minimale aanpassingen er ook op past...maar de enige die ik kan vinde is de radiator van een R1 :X...
  15. S

    Silver tegen de vlakte

    Goed....vandaag dus me 1e echte botsing gehad met de motor op 80km/h weg staat een stoplicht voor een brug...voro die brug stond een grote file, dus ik wil de file inhalen.... en opeens gaat de achterste auto zonder knipperlicht linksafslaan om te keren en de file te ontwijken...en daar was ik...
  16. S

    Fireblade schokdemper ophanging

    Ok ik heb dus een vraagje kan iemand me foto's sture van de ophanging van een fireblade achter schokbreker. ik heb er dus 1 op mijn FZX zitten, maar hij zit niet helemaal lekker. het gaat voornamelijk om de onderkant van de schokbreker....dus de driehoek, en waar de driehoek allemaal aan...
  17. S

    Kinderen op de motor

    ja ja rustig maar ik heb de zoek functie al geprobeerd :P maar goed, ik heb dus een klein broertje van bijna 5 jaar. en ik moet hem vaak afhalen van school (en dit is niet leuk in een koekblik met al die moedertjes achter het stuur) nu vraag ik mij af hoe ik hem op de motor mee kan nemen...
  18. S

    Neon...

    Ok jullie denken natuurlijk... "daar is weer zo'n neon topic" en "gebruik de zoek functie" maarrrr toch zet ik ff door :P Ik heb nu sinds een paar dagen neon boven me achterwiel...maar nu wil ik ook een rode gloed onder me motor krijgen. Dit zou betekenen dat de neon staaf onder t motorblok...
  19. S

    Gezocht: WPH FZX

    Ik ben op zoek naar een WPH van een Fazer FZX 750. maar gewoon een wph van een FZX is ook goed..en zelfs een WPH van een FZ 750 komt ook in aanmerking... de FZX 750 heeft toch tzelfde blok als een FZ 750. Dus wie kan mij helpen??? ps. ik hoef t niet perse te kope.. maar kopiere of inscanne...
  20. S

    Fazer FZX lijst

    Ok aangezien de V-maxen hem heben en de Tuono en de de X-4's waarom dan de FZX-en niet :P Dus wie rijd hier allemaal een Yamaha Fzx?? Ik zal vanmiddag was foto's van me bike make en poste 8-) nou laat de lijst maar gevuld worde :)
  21. S

    Help...geen gas..hoge toeren

    Ik heb dus een FZX 750 uit 87 En vandaag toen ik wilde gaan stoppen voor de deur van me werk.. (in z'n 1) en ik kneep de koppeling in (gaf geen gas) en opeens begon ie te blaze! 12.000 RPM nou en met mijn uitlate was de hele buurt niet blij mee.. iedereen kwam naar buite en oude vrouwtjes die me...
  22. S

    Onderhoud FZX 750

    ok misschien ben ik wel heel erug vervelend, maar weet iemand wanneer ik bepaalde delen moet vervangen enzo bij mijn motor?? tis een Fazer FZX 750 uit 87 met 75.000 km op de teller. kan iemand mij dan zeggen wanneer ik ongeveer de kleppen en zo moet stellen. ik heb er namelijk ook geen...
  23. S

    FZX stationair draaie

    Ok ik heb dus een Fazer FZX 750 uit 87 gekocht en hij rijd echt super lekker maarrrr...... iets zit me niet lekker als ik voor het stoplicht sta en dus geen gas geef dan slaat hij vanzelf af of hij gaat raar doen. boven de 3000 TPM is ie normaal,maar als hij daaronde komt gaat de motor raar doen...
  24. S

    Radian 600 nar 25 Kw

    Ok ik hoop zometeen me rijbewijs te halen, maar helaas alleen voor een lichte motor :( ik ben nu op zoek naar een leuke motor en die heb ik gevonden, een Yamah Radian 600, nu vraag ik me af of deze te begrenzen zijn en zo ja, hoeveel dat ongeveer kost. Ik hoop dat iemand me kan helpen alvast...
Terug
Bovenaan Onderaan