Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daan72
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Daan72

    Te Koop VFR800 Wilbers schokbreker en voorveren

    hierbij verkoop ik mijn (op dit moment nog gemonteerde) Wilbers 640 Achter schokbreker en progressieve voorveren. De onderdelen zijn 5 jaar/ 30k km's geleden gemonteerd en hebben het rijgedrag van mijn VFR getransformeerd. reden van verkoop, mijn VFR gaat ook in de verkoop. (Foto volgt)...
  2. Daan72

    SV650 onderdelen

    Te koop wat onderdelen van een 2006 SV650 - set velgen - achterbrug - zadel - voor- en achteras - pair systeem - FI yoshibox - Remmen voor en achter meeste mag weg voor een leuk prijsje vast nog wat ander klein spul, vraag gerust. Sowieso niet meer aanwezig tank, frame, voorvork, voor...
  3. Daan72

    2e gen Sv650 velgen

    Te koop Set SV650 velgen Kleur zwart Komt met: Achter remschijf Tandwielhouder Redelijk nieuw tandwiel Haakse ventielen Prijs 120,-
  4. Daan72

    Te Koop Yamaha YZF600R

    Te koop Yamaha YZF600R thundercat Vraagprijs 1000,- De motor komt voor met verschillende opties en extra waaronder: - 2 Sets circuit kuipen (volledig thundercat Zwart/Rood en Thundercat met GSXR K4 kontje Blauw wit) - Stompgrips op de tank - TRW remschakelsetje - GSXR K7 radiale rempomp -...
  5. Daan72

    Yamaha Thundercat (veel opties en extra's)

    Te koop Mijn Yamaha YZF600R thundercat De motor komt met een grote hoeveelheid opties en extra waaronder: 2 Sets circuit kuipen (volledig thundercat Zwart/Rood en Thundercat met GSXR K4 kontje Blauw wit) GSXR K7 radiale rempomp Gloednieuwe Stalen remleidingen voor en stalen...
  6. Daan72

    Suzuki V-Twin voorjaars rit 2015 'Real men ride twins'

    Suzuki V-Twin voorjaars rit 2015 Real men and women ride twins Wat Een rit voor alle Twin's, Sv650/1000N/S, TL1000S/R, DL650/1000, SVF650 en ook de VTR1000F Firestorm. het word hopelijk een mooie rit, met goed weer. uiteraard een stop met plas, eet en tank mogelijkheden...
  7. Daan72

    De Ronde Venen topic deel 4: Hier is alluz MHR

    Na Bijna 3 jaar tijd dan eindelijk het 4e DRV topic. Voor iedereen uit De ronde venen, Uithoorn of waar dan ook vandaan die zich wil aansluiten. Weer een heel topic om weinig te bespreken veel poser spul te posten en slap te ouwe hoeren Wat ging hier aan vooraf?? De Ronde Venen Topic deel...
  8. Daan72

    Suzuki V-Twin voorjaars rit 2014 'geen gejank'

    Suzuki V-Twin voorjaars rit niet Hier Wat Een rit voor alle Suzuki twin's, Sv650/1000N/S, TL1000S/R, DL650/1000 en ook de SVF650. het word hopelijk een mooie rit, met goed weer. uiteraard een 2 of 3 tal stops waarvan enkele bij een terrasje. Wanneer De rit staat...
  9. Daan72

    525 ketting met 520 tandwiel

    Beste mensen ik heb een korte vraag. Op mijn streetfighter zit ik met een tandwiel-ketting probleem. de sv650 die ik als basis gebruik heeft een 525 voortandwiel en 525 ketting de velg die ik wil gebruiken kwam met een 530 tandwiel Het huidige achtertandwiel past gewoon niet in de...
  10. Daan72

    R6 rem schijf wave spotprijs

    hier bij te koop aangeboden mijn wave remschijven van mijn R6 deze zouden op mijn streetfighter komen maar passen helaas niet -O- Achter 40,- achter is maar 2 of 3 keer mee geremt en dat is duidelijk te zien z.g.a.n. voor 170,- voor heeft een kleine half jaartje op mijn R6 gezeten...
  11. Daan72

    Te Koop Universele Bellypan/Bugspioler

    Te Koop aangeboden, een universele belly pan. de bellypan was bedoelt voor mijn SV project maar kort na aanschaf heeft een andere zich ook aangeboden en 2 gaat niet werken. De bellypan zal op de meeste 2,3 en 4 cilindermotoren passen.
  12. Daan72

    Te Koop GSX-R en SV rem en Koppelingshevel spotprijs

    Vraagprijs 50,- Deze hendel komen van de SV die ik 2 maanden geleden heb gekocht. om wat extra budget voor mijn project te creeren gaan ze in de verkoop. de hevels verstelbaar op 2 manieren: lengte van de hevels afstand van de hevels tot het handvat tevens hebben de hevels een inklap...
  13. Daan72

    Kroonplaat gsxr 600 2001 (2000 t/m '03)

    Hierbij te koop aangeboden kroonplaat voor een Suzuki gsxr 600 2001 (model 2000 t/m 2003) (foto volgt) prijs 40,- verzenden of ophalen in de Ronde Venen, Amsterdam, Utrecht, Leiden mogelijk
  14. Daan72

    Te Koop Suzuki SV onderdelen

    In verband met het strippen van mijn 2006 SV650 N voor mijn streetfighterproject heb ik nu wat onderdelen over. Hierbij de voorlopig lijst: koppeling & remhendel zwart silver verstelbaar (kort, lang en dichtbij, verweg) en inklapbaar verkocht Gehele voorvork - Poten - T-stuk -...
  15. Daan72

    Het grote uitlaat topic

    Het grote uitlaat topic Omdat ik via de zoek functie geen dergelijk topic heb kunnen vinden, dacht ik dan maar zelf aan de slag. Ik wil in dit topic proberen zo veel mogelijk how-to links, uitlaat fabrikanten, gave aanbiedingen en vragen op antwoorden te verzamelen. Om zo het maken van een...
  16. Daan72

    Problem grote demper kleine motor

    Ik ben bezig met een streetfighter project met als basis een 2006 sv650. om het geheel uniek en echt naar mijn zin te maken zit ik er aan te denken om de orginele bochten aan te laten passen zodat er 2 demper op kunnen. omdat de motor met de orginele belachelijk zware uitlaat kwam en mijn...
  17. Daan72

    SV-R 650 DB-project

    Suzuki SV-R650 Streetfighter project Daar is hij dan mijn eerste eigen Streetfighter project. Na veel kwijlen in deze hoek van MF en veel inlezen ben ik vandaag begonnen aan mijn eigen streetfighter met als basis een 2006 Suzuki SV 650 N Voor de geïnteresseerden - Hier staan alle...
  18. Daan72

    Fatbar of 22mm stuur advies gevraagd

    beste mede-MF'ers, Morgen ga ik een schade sv ophalen waarmee ik wil beginnen aan een streetfighter projectje. Hier hoort natuurlijk een hoop inlezen en navragen bij. wat betreft het stuur gedeelte wil ik een superbike stuur gaan gebruiken. maar van een vriend hoorde ik dat ik beter een...
  19. Daan72

    R6 '03-'05 smoke achterlicht met knippers

    IVM met de verkoop van mijn 2003 R6 Kaal bied ik hierbij mijn smoke achterlicht met geintegreerde knippers aan. een half jaar geleden in Engeland gekocht. Toen 45,- NU 25,- Verzenden is mogelijk op kosten koper.
  20. Daan72

    Carbon Mivv GP Uitlaat in nieuwstaat + dB en E-keur

    TK: Carbon Mivv GP Omdat mijn 2003 R6 kaal verkocht is gaat (o.a.) deze uitlaat in de verkoop. De uitlaat is een half jaar oud en is in uitstekende staat. de uitlaat komt incl. Bevestingingsbeugel, Db-killer, linkpijp en pasje terondersteuning van het E-keur. Halfjaar gelden voor €...
  21. Daan72

    Stalen remleidingen Voor en Achter

    Omdat mijn R6 kaal verkocht is verkoop ik hierbij o.a. mijn stalen remleidingen. de leidingen zijn van het merk HEL. De leidingen hebben een doorzichtige blauwe buitenlaag. Half jaar gelden voor 155,- gekocht gaat nu voor 100,- weg Dit is inclusief koperen ringen en bijna nieuwe...
  22. Daan72

    Remschijven, remleidingen, uitlaat en (veel) meer '03 R6

    Omdat ik mijn 2003 R6 kaal verkocht heb zit ik nu met een aantal onderdelen die ik niet meer nodig heb. Ik wil beginnen aan een streetfighter project waar ik een aantal niet model specifieke onderdelen die hier onder staan wil gebruiken. Hier zijn sommige prijzen dan ook op gebaseerd...
  23. Daan72

    25 Kw motoren te koop overzicht

    Het wat en Waar 25 Kw te kkop topic Omdat 25 kw motoren helaas maar moelijk te vinden zijn heb ik na de suggestie van Maaa17 dit topic gemaakt zo dat we nieuwe motor rijders makkelijker aan een motor kunnen helpen. Om het topic een beetje overzichtelijk te houden hierbij ff een format...
  24. Daan72

    25 Kw meeting + rit 3 Maart 2013

    Deze OP gaat nog een honderd keer aangepast worden, maar we hebben al vast ff wat nodig om door te kunnen linken. 25kW rit - 3 maart - De eerste van 2013 Wat is een 25kW rit :? Een rit bedoeld voor enthousiaste 25kW rijders die ervan houden om op gemiddeld tempo wat mooie wegen te...
  25. Daan72

    Geschikt donor-motor suggesties

    Beste mede-MFers Na lang meelezen en dubbe heb ik besloten dat ik wil gaan beginnen aan mijn eerst projectje. Nu is een van de grootste factoren natuurlijk de donor fiets. voor mezelf heb ik al heel veel dingen op papier gezet en nu ben ik dus opzoek naar een geschikte fiets. Maar omdat ik...
Terug
Bovenaan Onderaan