Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. X

    Motogp boek racing together

    Boek van de historie van de motogp t/m 2016. Met mooie verhalen en foto's. Zie foto's. Het boek is in nieuw staat. Heb hem 1 keer gelezen. €50
  2. X

    Ktm 990sm en smr spiegels en ruitje

    Ik verkoop deze onderdelen om dat ik ze niet meer ga gebruiken. Originele spiegels en ruitje. Los te koop of als set. Spiegels €60 Ruitje €60 Samen koop €100 Op de laatste foto zie je op het gemonteerd is.
  3. X

    Ktm ergo seat 990sm of 990smr

    Ik verkoop mijn ktm ergo seat voor een ktm 990sm(r) Niet doorgezakt. Enigste min puntje is de beschadiging op de laaste foto. Maar dit is bijna niet zichtbaar als het zadel gemonteerd is.
  4. X

    Lazer cross helm maat M. €50

    Lazer cross helm maat M. Weinig gedragen. Binnen voering is uitwasbaar. De drukker van het kinbandje was er af en die is er met draad op nieuw opgezet. €50. Heb evt ook nog een 2 delig leren motor pak te koop. Mooi voor track days.
  5. X

    2 delig leren pak buse maat 56. €75

    €75 2 delig buse pak maat 56 met rug, schouder, elleboog en knie beschermers. De kniesliders zijn nog in goede staat. Het witte leer begint een klein beetje doogte scheurtjes te vertonen. Het leer is nergens kapot en de naden zijn allemaal heel. De ritsen voor de kuit verstelling gaan niet meer...
  6. X

    Ervaring rijschool lage motor Branbant

    Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een rijschool in Brabant waar mensen kunnen lessen die niet zo groot zijn(kleiner dan 1.50m)
  7. X

    Furygan kevlar broek mt46

    Furygan kevlar motor spijkerbroek met kniepads van schuim. Zijn voorgevormd. Perfect als je maat 32 of 34 breetemaar hebt en 32of 34 lengte. 1 keer gedragen tijdens het rijden maar geef voorkeur aan leer. 100 euro. Omg den bosch
  8. X

    Velg stickers oranje

    ik heb hier een nieuw setje velg sticker liggen. ze passen op een 17 tot 21" wiel.
  9. X

    Gasgas milieu mat

    Ik heb hier een splinter nieuwe gasgas milieumat liggen waar ik niks mee doe. 30 euro
  10. X

    stylmartin supermoto laarzen mt43

    ik heb hier eigelijk nieuwe laarzen staan. heb ze alleen gebruik om van binnen naar buiten te lopen naar de schuur. maar de houding met deze laarzen is op mijn motor niet fijn. ze zijn nergens beschadigd oid. 100 euro
  11. X

    Gezocht zgan regen band 180

    Hallo, Ik ben op zoek naar een regen band. Maat 180. Mogen een enkle keer gebruikt zijn of nieuw. Gr Remco
  12. X

    Mat zwarte heelplates xt660 x

    Ik heb hier mat zwarte heel plates(gecoat) liggen en heb ze over. Ze zijn niet kapot of krom oid. Er zitten alleen hele kleine krasje(bijna niet voelbaar met me nagel) op van me motorlaars. Zie foto 2 en 3. 35 euro. Nieuw Kosten 25 euro per stuk PM me als je interesse hebt.
  13. X

    Akrapovic

    Heb hier een sticker velletje(niet hitte bestendig) liggen waar ik vast wel iemand blij mee kan maken. De grote zijn 120mmx35mm De stickers met tekst zijn 30mmx10mm De kleine logo's zijn 10mmx15mm Kosten € 0.00 Ze kunnen in een enveloppe maar ophalen mag ook. VERKOCHT
  14. X

    Originele uitlaatbochten XT660X

    Ik heb hier een setje originele voor bochten liggen voor het model 2004-2007(dus zonder lambda sonde). Ik zal ze nog uitgebreid poetsen voor dat ze op de post gaan of opgehaald worden. 50 euro en ze zijn van jou. MP link...
  15. X

    Ohlins achterveer 100KG

    Ik heb hier een Ohlins veer liggen, was voor een project bedoelt maar hou hem over. Het is een 100kg veer. Buiten diameter 80mm Binnen diameter 57mm Lengte 160mm 45 euro
  16. X

    Protaper handvaten+lijm

    Ik heb hier nog een setje handvatten liggen van protaper. Ze liggen hier al enige tijd te verstoffen. Wou ze op me crosser zetten maar die is inmiddels verkocht. Voor 15 euro zijn ze van jou + de lijm
  17. X

    DNA stage 2 filter XT660X

    Hallo, ik heb hier een stage 2 lucht filter liggen. Komt uit DE. Helemaal nieuw+alle boekjes en stickers. voor 50 euro is ie van jou. Scheelt je toch ruim 20 euro als ie uit DE moet komen 5
  18. X

    xt660x achterspatbord

    Ik heb hier nog een achter spatbordje liggen. Ligt al bijna 1 1/2 jaar stof te vangen. 25 euro Voor meer foto's zie MP. http://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-yamaha/m683830801-xt660x-xt-660-x-xtx-achter-spatbord-zgan.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
  19. X

    Koplamp xt660x

    Ik hier hier een licht beschadigde koplamp liggen zo als je op de 2de foto kan zien. Al ophang punten zijn 100% dus niks afgebroken oid. 20 euro ex verzend kosten en hij is van jou.
  20. X

    XT660X kappen set

    Ik heb hier een kappen set liggen van een xt660x tot en met 2006. Op de linker tankkap zit schade zoals je op de foto ziet. Als je ze wilt spuiten moet je ze toch schuren en in de spuitplamuur zetten en dan zie je er niks meer van. Ik heb alleen het koplamp kapje niet. Ik heb het onderdeel...
  21. X

    Universele kentekenplaat houder met knippers

    Ik heb nog een splinternieuwe universele kentekenplaat houder liggen. Heb ik bij me cross motor gekregen maar die is nooit op kenteken gegaan. Voor 20 euro is ie van jou ex verzend kosten.
  22. X

    Velg lint/sticker

    Ik heb nog een setje velg stickers liggen, ze passen op wielen tot 19". Elk 6 stickers, voor en achter. Het is super kwaliteit, mooi kleur. hebben me in totaal meer als 100 gekocht omdat ik 2 setjes wou. voor 60 euro ex verzend kosten zijn ze voor jou. Of doe een goed bod. Dit is het resultaat.
  23. X

    Alpinestars Offroad/Ollroad laarzen

    Hallo, Ik verkoop nieuwe Alpinestasr laarzen, in het zwart en wit van maat 38 tot 48 neem een maat groter dan zitten ze perfect, ivm met dikke sokken oid . Het is een fijne, lichte en soepele maar toch stevige laars. Alle onderdelen zijn los verkrijgbaar(zoals de zool en bevestigings-...
Terug
Bovenaan Onderaan