Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Henk1959
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Henk1959

    Uitlaat lassen terwijl die op de motor gemonteerd zit

    Goedemorgen mede motorliefhebbers. Ik heb misschien een domme vraag, maar ik heb mijn uitlaatbocht aangepast, en wil die uitlaat even vasthechten terwijl die op de motor gemonteerd zit, dan weet ik namenlijk zeker dat hij precies past, omdat de bocht vlak langs de schokbreker loopt. De...
  2. Henk1959

    Te koop Titanium Oval barracuda voor CB600f Hornet

    Niet meer te koop
  3. Henk1959

    Honda Hornet Forum Part 16, Superwesp die wacht op de lente

    Even een aparte vermelding voor deze Horneteer die jammer genoeg te snel van ons is heen gegaan Wij wensen de familie veel sterkte toe in deze zware tijd... Dark Hornet R.I.P. WERKPLAATSHANDBOEKEN EN ANDERE HANDIGE LINKS Gebruikershandleiding Hornet 600 1999 Klick...
  4. Henk1959

    Keramisch coaten uitlaatbochten

    Ik wil misschien mijn bochten keramisch laten coaten, heeft iemand hier al ervaring mee, qua resultaat en uitzien op langere termijn. De coating is bestand tegen temeraturen tot 1050 graden.
  5. Henk1959

    Honda Hornet Forum Part 15

    Even een aparte vermelding voor deze Horneteer die jammer genoeg te snel van ons is heen gegaan Wij wensen de familie veel sterkte toe in deze zware tijd... Dark Hornet R.I.P. WERKPLAATSHANDBOEKEN EN ANDERE HANDIGE LINKS Werkplaatshandboek Hornet 600 Klick Werkplaatshandboek...
  6. Henk1959

    Hornet 600/900 treffen Limburg (Heerlen)

    Mensen die interesse hebben in een mooie rondrit, kunnen zich melden op e-mail adres inspire1@home.nl De planning is om de rit op een zondag te rijden, welke datum dat moeten we dan even onderling afspreken. Dus wie geintresseerd is, meld je dan even op het bovenstaande e-mail adres. De...
  7. Henk1959

    Blauwe H4 lamp, mag dat?

    Goedemiddag, Heb vandaag een nieuwe koplamp op de kop getikt, en daar zit een blauw H4 lamp in, weet iemand of dit wettelijk toegestaan is. Misschien dat ie wit licht uitstraalt ? Want ik heb hem nog niet binnen.
  8. Henk1959

    Binnenkort te koop complete voorvork honda cb600f 1999

    Voorfork compleet, inclusief 16 inch wiel, klauwen, schijfremmen, en voorspatbord kleur rood. Bij interesse stuur me maar een bericht naar mijn pb Is niet uit een schade motor dus 100% in orde.
  9. Henk1959

    Voorwiel honda cb600f 17 inch bouwjaar 2000,2001,2002,2003

    Hallo heeft iemand nog het onderstaande liggen, dan houd ik mij aanbevolen Ik zoek een voorwiel en schijven voor een honda CB600F het mag van de volgende jaren zijn 2000, 2001 ,2002, 2003 Als je bv alleen het wiel of de schijven heb laat dan ook wat weten. E-mail inspire1@home.nl Gr. Henk
  10. Henk1959

    Voorvelg te koop Honda CB900F Hornet bouwjaar 2002

    Voorvelg te koop Honda CB900F Hornet Bouwjaar 2002 Bij interesse Mailen naar inspire1@home.nl http://www.mijnalbum.nl/Foto-6YMNOXYI.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-D6KJGSP4.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-88IIPTCZ.jpg
  11. Henk1959

    Voorwiel honda cb600f 17 inch

    Zoek een voorwiel 17 inch cb600f (hornet) bj 2000,2001,2002,2003
  12. Henk1959

    Oliedrukmeter

    Is er op een motor een oliedrukmeter te zetten? Bij een yamaha niet meen ik. Vraag dit zomaar uit nieuwsgierigheid. Misschien weet iemand hier iets over dit onderwerp.
  13. Henk1959

    Upside down voorvork te koop gevraagt voor cb600f

    Upside down voorvork te koop gevraagt voor cb600f, liefst met voorwiel spatbord en remschijven, en klauwen.
  14. Henk1959

    Zoek gashandel van een Honda 600F compleet met binnenwerk

    Zoek gashandel van een Honda 600F compleet met binnenwerk Gr. Henk
  15. Henk1959

    Gashandel gevraagt Honda cb600 f Hornet

    Ik zoek een gashandel van een Honda 600F compleet met binnenwerk, wat in het stuur zit. Gr. Henk
Terug
Bovenaan Onderaan