Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 4x2
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 4x2

    VTR1000F ombeunen naar injectie met een arduino

    Goed, volgens mij mag de hele MF-oma door mn complete account heen, maar ik zet het project even online zodat iemand anders er misschien ooit nog wat aan heeft. Even voor wat context; Qua auto een tijdje gespeeld met een BMW E30 met een megasquirt (en nog wat prutsdingetjes), kon je mooi dit...
  2. 4x2

    Honda VFR750F RC24 1987

    Algeheel nette VFR750 die ondanks de hoge kilometerstand nog netjes en hard loopt. Banden 2500km geleden vervangen Technoflex voorveren met nieuwe olie Kettingset 1000km geleden vervangen Olie en filter 3000km geleden vervangen Speciale bi-xenon projectorlamp in de koplamp gezet...
  3. 4x2

    Honda VF500F 1984 €450,- omg Ehv

    Is verkocht
  4. 4x2

    VF1000F 1985 450e vaste prijs en moet weg

    Heel simpel: Gekocht, thuis aangekomen en de volgende dag eens gerekend, toen tot de conclusie gekomen dat het financieel gezien geen succes zou gaan worden om m te houden. Dus gaat ie weer in de verkoop. Kuip is niet de mooiste maar zit nog wel vast. Alles werkt verder, behalve de...
  5. 4x2

    3 Tellers oude Kawa's (GPZ305/GPZ750/GPZ900R)

    Teller van een GPZ305, mechanische toerenteller en kmteller, ziet er nog netjes uit, 18215km 50€
  6. 4x2

    Moto-detail toerenteller (motozoom/louis.de ding)

    Ben m tegengekomen in een hoop onderdelen en dacht er wel iets aan te hebben voor mn VFR maar ben iets beters tegengekomen, dus deze kan evt weer weg. Ziet dr uit als nieuw, heb m zelf ook niet gebruikt (hij doet het trouwens wel) Nieuw zijn ze iets van 70-80 euro geloof ik, bied maar iets...
  7. 4x2

    Temperatuurzender & Cockpitstekker GSXR600 SRAD

    Iemand 1 van die dingen liggen, het is voor 96-2000 hetzelfde als ik het goed heb. Zendertje moet het kleine zendertje zijn voor de temperatuurmeter, niet de wat grotere die de ventilator aanstuurt. En de stekker is dus de stekker waarme je het cockpitje aansluit op de rest vd kabelboom, zit...
  8. 4x2

    Benzineleiding tussen de carburateurs, waar te vinden

    Goed, ik ben bezig om een setje carburateurs van een bandit 600 op mn auto te knutselen (so shoot me, heb mn vfr toerenteller en spiegels dr ook al in verwerkt, mis het motorgevoel denk ik :P). Gaat opzich prima, alleen moesten ze uit elkaar gehaald worden omdat ze iets te smal waren. Ook niet...
  9. 4x2

    GRATIS kuip van een VFR750F RC24 (in slechte staat)

    Geen idee of iemand dr nog iets mee kan, maar het ligt in de weg, dus voor wie dr iets aan denkt te hebben: Gratis op te halen, alle kuipdelen en de spiegels, behalve het afdekkapje voor het zadel, voorspatbord (die gaat icm de voorvork weg) en de kettingkast. Zijkappen valt misschien nog iets...
  10. 4x2

    Beugel achterremklauw CBR600 88-90

    Ben ik nog naar op zoek voor mn VFR project zodat ik de originele klauw kan gebruiken icm de reactiestang en de 220mm schijf van mn CBR velg. En die van een 88-90'er CBR600 past voor zover ik het kan zien op de onderdelenfiche. De 87'er ziet er hetzelfde uit, maar heeft niet het zelfde...
  11. 4x2

    Tandwieldrager en 1 voorremschijf SC28/33 Fireblade

    Ben er nog naar op zoek voor mn VFR projectje. Tandwieldrager met tussenbus (tussen velg en drager), lager, keerring en tapeinden, liefst ook nog met een tandwiel. Die van een PC25/31 CBR600 is als het goed is hetzelfde. En naar 1 voorremschijf van een Fireblade (denk een 95'er), de...
  12. 4x2

    CBR600 (PC31) achtervelg met schijf 40 euro

    Had de velg gekocht om in mn VFR ombouwproject te zetten ipv van mn gouden achtervelg die van een PC25 kwam. Maar kwam tot de ontdekking dat die PC25 velg ws een fireblade velg is van 5inch breed en de PC31 velg is 4,5 breed. Ofwel, de pc31 velg gaat maar meteen weer de deur uit voor 40...
  13. 4x2

    Div onderdelen RC24 VFR750 van 1986

    Aangezien ik mn VFR een beetje (boel) ga verbouwen heb ik nogal wat spulletjes over zodadelijk. En om maar te zorgen dat ik mn verbouwing ook echt door MOET zetten heb ik maar vast uit elkaar geschroefd en verkoop ik alvast wat onderdelen. Het gaat om dit apparaat: paar plaatjes Te koop...
  14. 4x2

    25KW Honda NX250, 500 euro t/m donderdag as

    500 euro, voor as vrijdag ophalen en betalen, daarna vervalt het aanbod Goed, ben er van de week met een proefritje achter gekomen dat de achterremtrommel ovaal is of iets van die strekking, dus dan gaat de prijs maar ff flink omlaag B| Motor is van 1991, heeft volgens de teller nog geen...
  15. 4x2

    Honda CB450S voorpoten

    Voorpoten heb ik een keer gekocht van Motorfreak om in mn VF400 te knutselen, maar dat is er nooit van gekomen. Heb er toen iets van 40 euro voor betaald, maar ik heb ondertussen de kroonplaten misbruikt voor mn VFR. Het zijn 35mm poten met ieder een aansluiting voor remklauwen (die van bv een...
  16. 4x2

    Kawa GPZ achterbrug met exc kettingspanners

    Goed, topictitel sez it all, zitten verder ook geen assen bij. Woon in Geldrop, bij Eindhoven, weinig zin om te versturen en prijs ? 25 euro lijkt me wel redelijk.
  17. 4x2

    Heb nog zo'n ding op mn kamer liggen en wilde m ge

    Heb nog zo'n ding op mn kamer liggen en wilde m gebruiken als speeltje voor de hond, maar die is dr bang van sinds ze een keer geramd is door die velg... Dus dan verkoop ik m maar. Dus een blauwe velg van volgens mij een 94'er GSXR1100W, zonder schijf, tandwielhouder en band. En volgens mij is...
  18. 4x2

    Harrie gaat zn oude VFR750 verknutselen

    Aangezien ik nooit ergens met mn vingers vanaf kan blijven (zie NSR50<>98, NX250 en VF400F) En ik had weer zin had om iets te verbouwen en ik niet echt tevreden was met het rijwielgedeelte (en uiterlijk) van mn RC24 besloot ik dat er iets aan moest gebeuren. En hier lijkt ie 100x netter dan ie...
  19. 4x2

    T-stuk voorvork van een VFR750F (RC24->1986)

    Ben dus op zoek naar zo'n T-stuk om de pen uit te laten persen en in mn blade vork te laten zetten. Als ik er 1 bij heb kan ik nl nog eventjes gewoon doorrijden met mn oude vork. Iemand die nog iets heeft liggen voor wenag ?
  20. 4x2

    GSXR750W van 95, 1200 euro (voornl kuipschade)

    Als 1e: verkoop het ding voor iemand anders, dus als je interesse hebt, mail me even, want al teveel informatie heb ik niet van het ding. Goed, ding is tegen een auto aangeschoven (de bestuurder heeft de grootste klap opgevangen volgens mij), topkuip, koplamp en tellers liggen aan barrels, de...
  21. 4x2

    Japanse RC24 VFR750 begrensd ?

    Heb sinds een maandje ofzo een VFR750F uit 1986 in perfecte staat (uhhum...) Die heeft alleen een klein probleempje, hij loopt 'slechts' 210 op de fietsteller, terwijl ze normaal gesproken met hun 105PK 240+ lopen. Ding heeft boven de 10000rpm gewoon geen topvermogen meer, dat ligt gevoelsmatig...
  22. 4x2

    Inlaatkelken VFR750 86-87

    Deze 4 dingen zoek ik dus voor mn RC24: ja, ik weet dat die carburateurs ven een RC36 zijn
  23. 4x2

    VF400F met kapot blok, 50 euro

    Krakboemkrak, hij loopt nog wel, maar het klinkt een 'tikkeltje' onheilspellend en er zit ergens een gat in mn carter. Volgens mij is het een krukaslager of big-end, maar dat weet ik niet zeker. Motor is voor de rest niet echt bijzonder mooi. banden zijn versleten. Zitten wel stalen remslangen...
  24. 4x2

    Suzuki GSX550EF nette beginnermotor met volle kuip

    Ik verkoop mijn GSX550 omdat ik zelf een VFR750 wil, de motor is in nette staat, loopt goed en heeft net een grote beurt gehad incl kleppenstellen en carburateurs synchroniseren (geen rekening van omdat ik het zelf heb gedaan, maar voor wat het waard is er wel een foto van gemaakt). De...
  25. 4x2

    VF400F voor 1 euro per cc, geen juweeltje (....)

    Zou betekenen dat ie officieel 398 euro moet kosten ofzo, maar goed :P iig, ik zet m te koop, wil gewoon iets anders, het is een leuk beginners/pekelmotortje, lekker licht, stuurt en remt nog vrij goed, zeker voor de tijdsgeest. 37000km gelopen, uit 1985. Zelf nooit mee stil komen te staan...
Terug
Bovenaan Onderaan